Araci park ettikten sonra arka koltuktan ceketimi de alip indim. Giseden birkac bilet alip neye binecegimize karar vermek icin etrafa bakindik. Cok fazla sey (sey ne amk ne diyecegimi bilemedim neyse) vardi fakat gozume ilk carpan buyuk hizli tren oldu. Gunduz olsa kesin ona binmek isterdim fakat hava karanlik oldugu icin gozume ayriyetten korkutucu geldi.
Ben etrafa bakinirken Yeon kolunu omzuma atarak yurumeye basladi.
"Ee ne yapsak hizli trene mi binsek?" dedi pis pis siritarak.
"Aman iki dakika ugrasmadan dur zaten bir yerlerine bir sey olacak"
"Kizmasana bunlar hep sevgiden" diyip dudaklarini buzdu. Karsilik olarak gozumu devirip tekrardan etrafa bakinmaya basladim.
Daha sonra ortak karar adi altinda yeonjun'un binelim diye yaklasik yarim saat israr ettigi balerine bindik. Aletten indikten sonra ben basim dondugu icin yalpalayarak kendimi kenardaki banka atarken yeonjun da pesimde kahkaha atiyordu.
Aptal alet cok fazla yana egiliyordu ve emniyet kemeri denen seyi koymak akillarina gelmemis olacak ki onumde saglam kelimesinin uzagindan bile gecemeyecek olan ince bir demir vardi sadece. Boyum uzun oldugu icin gercekten dusup olecegimi sanmistim. Hatta bir ara aptal gibi "IM GOING TO DIE IM GOING TO DIE ENOOOUUGHHHHHH" diye bagirip daha sonra da kendimi tutmaktan agriyan ellerimi ve boynumu serbest birakmistim. Dusmeyince keske bunu daha onceden yapsaydim, bu kadar aci cekmek zorunda kalmazdim diye dusundum. (Bu olay gercek bir hayat hikayesinden uyarlanmistir, ben yasadim, her kelimesini iliklerime kadar...)
"ENOOOUUUGGHHH" diye bagirip bir tur daha gulmeye basladi salak Yeon.
"Gulmesene be, aci cekiyorum burada"
Gulmeyi birakip yanima yanasti.
"Ne oldu, neren aciyor?"
Dudaklarimi buzerek bileklerimi gosterdim. Onumdeki demiri sikmaktan ellerim morarmisti ve bileklerim fazla agriyordu.
Havadaki ellerimi avuclarinin icine alarak bir sure inceledi. Daha sonra yumusak dudaklarini bileklerime bastirip gupumseyerek konustu.
"Kucukken annem yapardi, hemen geciyormus boyle"
Ben agzim acik sasirmis bir sekilde ona bakarken o da gulumseyerek yuzumun her ayrintisini inceliyordu.
"Baska neren agriyor?"
"Boynum..." dedim dudaklarimi buzerek.
Yavasca boynuma yaklasti ve yapacagi seyin dusundugum sey oldugundan adim gibi emin olan ben ister istemez nefesimi tuttum. Dudaklarindan dokulen sicak nefesini boynumda hissedip hafifce titrememle hizla geri cekildi.
"Onu da annen yapsin" diyip ellerimi adeta firlatarak oturdugu yerden kalkti ve beni orada aptal gibi birakip yurumeye basladi.
Oturdugum banktan kalkip hizli adimlarla ona dogru ilerledim ve omzuna sertce vurdum. Bana dondugunde havadaki kaslarimi catarak konustum.
"Ne yaptigini saniyorsun sen?!"
"Bir sey sandigim yok. Gidelim hadi." dedikten sonra tekrar bana sirtini donup yurumeye basladi.
Bileginden tutarak onu kendime cevirdim.
"Iyi misin? Bir sorun mu var, neden birden bire boyle oldun?"
Kucuk bir ic cekmenin ardindan konustu.
"Ozur dilerim guzelim, senlik bir sey degil suan bunu konusmasak olur mu?" diyip eliyle sacimi karistirdi hafif bir gulumseme ile. Bir sey demeden olumlu anlamda basimi salladim.
El ele tutusup gondola dogru ilerledik. Cok fazla sira vardi. En arkaya gecebilmek icin hizli olmamiz gerekiyordu, tabi bu benim istegim. Yeonjun en arkaya mi gecmek ister orasini bilmiyorum.
"En arkaya binicez dimi?"
Onaylar bir sekilde mirildandi.
Sira gelince hizla en arkaya gectik. Gondol biraz hizlaninca heyecanlanip Yeon'un elini tuttum. En tepeye ciktigimiz zaman birden ayaga kalkip kollarimi kaldirdim. Ben boyle yapinca elini tuttugum Yeonjun da benimle kalkmis oldu. Ben adrenalin cigliklari atarken Yeonjun pek mutlu olmayacak ki kolumdan cekistirip yerime oturttu.
"Ne yapiyorsun ya egleniyordum ne guzel?" Dedim kaslarimi catarak.
"Dusersin falan ugrasamam seninle" diyip kolunu onumde tuttu beni bu sekilde dusmekten koruyabilecegini sanarak.
"Oyunbozanlik yapiyorsun ama..." Dedim dudaklarimi buzerek. Sonra hizla tekrar ayagi kalkip kollarimi kaldirdim. Bu sefer kollarini belime sarip kendine cekti (gondol fantezisi) sirtim gogsune carpinca heyecandan kalbim kut kut atmaya basladi ve yuzum de kizarmisti buyuk ihtimalle. Ne yapacagimi bilemeyip bir sure kipirdamadan o pozisyonda durdum. Yeonjun da pozisyonundan gayet memnun olacak ki gulumsuyordu ve sikica sarmisti beni kollariyla.
Birkac dakika sonra durumu yeni kavrayabildim ve hizlica kendimi cekip yerime oturdum. Gondol da coktan yavaslamisti. Inip arabaya dogru yurumeye basladik.
Utandigim icin yuzune bakamiyordum fakat o pis siritmasinin uzerimde oldugunu hissedebiliyordum. Kizgin degildim, sadece sasirmistim ve durust olmak gerekirse hosuma da gitmisti.
"Bi kahve mi icsek ne yapsak?"
"Eve birakabilir misin beni?"
Gulumsemesi soldu ve yuzume dogru egildi. Eliyle cenemden tutup basimi kaldirarak goz goze gelmemisi sagladi.
"Bir sorun mu var? Rahatsiz ettiysem ozur dilerim, tekrarlamam"
Bakislarimi kacirip cevap verdim.
"Hayir sorun degil, gec oldu o yuzden. Babam biraz kati da..."
Elini cenemden cekip direksiyona yoneldi. Yaklasik 15 dakika sonra evimin onundeydik. Bir sure yolun ortasinda duran arabada bekledik hic konusmadan.
"Iyi geceler, cikayim artik ben"
"Dikkat et" dedi ve binaya girmemi bekledikten sonra gitti.
Eve girdikten sonra uzerimdekileri cikardigim gibi dusa girdim. Yasadigimiz o kucuk ama tatli seylerden baska bir sey dusunemiyordum. Ara ara da kendi kendime gulusuyordum. Ne oluyo bana gercekten... Daha once hic boyle hissetmemistim.
Hayatimin en guzel ama bi o kadar da yorucu gununun sonunda bir aksilik cikmadan uykuma dalabildim. Genelde hep bir sorun cikardi da...
-
(arka plani bosverin)
@yyeonjoon atli karinca?? Ben ata binmek istiyorum
371 begeni 18 yorum
@callmehyuka oglusumun saclari gitmisss gitmis...
→@yyeonjoon benimkine oglusum deme
→@bunnybinnie benimki derken
→@yyeonjoon benim oglusum yani
→@callmehyuka su seyin kokusunu sal artik be biriktiriyon biriktiriyon les kokcak amk
-
Beom uyan da instaya gir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TRAUMA // Beomjun
FanfictionAdinin trauma olmasina bakmayin %95 tassak Karakterler karman corman yaa👉🏼👈🏼 [duz yazi - texting]