"NEEEEEEE?!?!!"
Taehyun'un attigi ciglikla butun okulun gozleri bizim uzerimize dondu. Utanarak cekistirdim Yeonjun ve Taehyun'u kolundan. Soobin ve Kai de arkamizdalardi zaten.
"Salak cocuk ne diye insanlarin icinde ciglik atiyorsun ki anksiyetem tavan yapti senin yuzunden su okula bir gir gostericem ben sana zaten rafig sakalarin yuzunden hala sinirliyim goze battigin yetmiyormus gibi salak salak ciglik atiyorsun sikcem seni biraz da oyle ciglik atacaksin"
Tek nefeste bunlarin hepsini soylerken Yeonjun da kahkaha atarak bizi izliyordu.
"Ne zamandir cikiyorsunuz lan ne zamandir seviyorsunuz ne zaman yaptiniz amk NE ZAMAN ben neden simdi ogreniyorum ne zamandir sakliyorsunuz he soyle cabuk"
"Ya daha dun oldu amina koyayim az dur"
"Soobin ve Kai biliyor ama of dislanmis hissediyorum"
Taehyun'un bu soyledigiyle kizmayi birakip sakinlesmesini sagladim. Hakliydi cocuk, ben olsam ben de oyle hissederdim sanirim.
Ayrica, gercekten, Soobin ve Kai nereden biliyordu?
Sorgular bakislarla Soobin ve Kai'ye dondum. Kai telasla Yeonjun'u gosterdi.
"Grupta soyledi ya hatirlamiyor musunuz??"
"Ha bir de bensiz grup var yani ay bayilcam surada tutmayin beni" diyerek ferihalandi Taehyun.
"Lan dur ben de yokum sanirim ne grubu?"
"Ya peluscu velet dovcem seni ya of yakin arkadaslarimla rahat rahat dedikodu yapamayacak miyim ben? Taehyun seni unutmusum eklemeyi ya kusura bakma" dedi Yeonjun mahcup bir sekilde dudaklarini isirarak.
Taehyun kollarini onunde birlestirip goz devirdi dalgayla karisik.
Calan zilin sesiyle siniflara yoneldik. Ben Yeonjun ile, Soobin ve Kai ise aralarina 'kitap yok' bahanesi ile Taehyun'u alarak oturdular.
Bir sure sonra hocadan lavaboya gitmek icin izin aldim ve ciktim. Tam kapiyi acip disariyi adimlamistim ki kat girisinde gordugum bedenle tekrar iceri girdim.
"Ne oldu Beom? Bir sorun mu var?"
"Yok hocam, gerek kalmadi sadece." Verdigim cevapla herkes kikirdarken utanarak hizla yerime gectim.
"Ne oldu?"
Dusuncelerime dalmistim ki Yeon'un sorusunu ikinci tekrarinda duyabildim.
"Beom, bir sey mi oldu?"
"Chenle..." dedim hizlanan nefeslerimin arasindan.
"Ne olmus Chenle'ya?"
"Salak misin Yeon? Koridorun basindaydi, yaninda birkac kisi ve ingilizceci vardi. Mudurle konusuyorlardi."
"Neden gelmis ki buraya?"
"Ne bileyim ben Yeonjun? Darlama beni ya, gerildim zaten yeterince."
Bi anda sicak basmisti gercekten. Cami acip onumdeki defteri de yuzume yellemeye basladim.
Neden buraya gelsin ki diye dusunuyordum. Yaptigi igrenclikleri yapacak kisi mi kalmamisti seulde? Benim icin mi gelmisti yoksa? Bu dusunceyle daha da gerilirken Yeonjun'un omzuma elini atip konusmasiyla gercek dunyaya dondum.
"Bebegim, sakin ol, okulla ilgili bir seylerdir. Lavaboya git de bi elini yuzunu yika. Fenalik gecireceksin simdi."
"Hayir. Hayatta olmaz. Cikmiyorum bu siniftan."
"Sacmalama lutfen kalk ben de geleyim seninle."
"Olmaz dedim, cikmiyorum."
Inadim inattir, Yeonjun da bunu bildigi icin daha fazla israr etmedi.
Tenefuste ben kafami siraya gommus, bir an once cikis saatinin gelmesini beklerken Yeonjun da bize yemek getirmek icin yemekhaneye gitmisti. Bir anlik basimi kaldirip kapiya bakmistim ki on sirada oturan Chenle'yu gormemle aninda tekrar basimi gomdum siraya.
Daha sonra Yeon sinifa girdi ve soylemesini isteyecegim son sey bile olmayan o cumleyi kurdu.
"Beom... Kalk da lavaboya gidelim."
Ben agir hareketlerle basimi kaldirirken Chenle'nun gozleri coktan uzerimdeydi. Ben ve Chenle birbirimize gergin bakislar atarken, gergin bakan tek bendim, Yeonjun da Chenle ve ben arasinda gezdiriyordu bakislarini.
Biz bakismaya devam ederken Yeonjun gelip kolumdan tuttu ve beni kapiya dogru cekistirdi. Chenle da hizla gelip obur kolumdan tuttu. Daha sonra ikisi de durdu ve gergin bakisma sirasi onlardaydi artik.
Yeonjun sinirle konustu.
"Biraksana cocugu"
"Sen kimsin de seni dinlicem"
"Kolunu tuttugun cocugun sevgilisiyim. Birak dedim yoksa kafani gozunu patlatirim senin burada." (Bxoendoendownd)
Chenle sinirli bakislarini Yeonjun'a gondererek birakti kolumu. Yeonjun beni tekrardan cekistirmeye baslamisti ki bu sefer kendi istegimle durdum.
Ikisi de garip bir sekilde bana bakarken ben ise icimdeki meraki bastiramayarak Chenle'ya bu soruyu sordum.
"Neden buradasin?"
Pis pis siritarak cevapladi.
"Sehirler arasi bir proje icin. Ne oldu, beni gordugune sevindin mi? Ozlemissindir." diyerek goz kirpti.
"Defol." Yeonjun'u elinden tutup ciktim siniftan. Direkt lavaboya yoneldim. Yuzume soguk su carptiktan sonra bir sure durdum oylece aynanin karsisinda.
"Beom, iyi misin guzelim?"
Cevap vermeyince bir sure bekleyip yanima geldi ve ellerimi avuclari arasina alarak durdu karsimda.
"Beom. Iyi misin?"
Iyi degildim. O aptal herifi her gordugumde yasattigi travmalar geliyordu gozumun onune. Ustelik hicbir sey yasanmamis gibi bu sekilde sarkima cikabilmesi, aptal aptal siritarak konusabilmesi de ayri bi sinir bozucuydu.
"Gel, bahceye cikalim biraz. Hava alsan iyi olur." Dedi Yeonjun. Karsi koyacak gucu kendimde bulamadim. Bahceye indik ve ogle arasini bizim cocuklarla yemek yiyip sohbet ederek gecirdik.
-
Chenle'nun yaptiklarini kurguya eklemicem cunku fazla rahatsiz edici olmasini istemiyorum, zaten aklimda da ozellikle bir sey yok bu konuyla ilgili😽🏋️
Iyi gecelerrr meteor yagmuru izleyin mwah
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TRAUMA // Beomjun
Fiksi PenggemarAdinin trauma olmasina bakmayin %95 tassak Karakterler karman corman yaa👉🏼👈🏼 [duz yazi - texting]