Medyadaki sarkiyi dinleyerek okuyunnn
-
(01:03)
Beom
Yeonjun
Yeon
Buyur ask
Beom
Yanima gelir misin?
Yeon
Yanina gelebilir miyim mi
Gelebilirim tabii ki
Ne zaman istersen
Iyisin dimiBeom
Sadece gel
Yeon
Konum at
Beom
*konum bilgisi*
(Goruldu)
-
Hizla ceketini ve abisinden kalan arabanin anahtarini alip cikti evden. Nereye gittigini bilmiyordu. Navigasyon nereye derse oraya suruyordu. Ve her zamankinden daha hizliydi. Sevdigi adamin ona ihtiyaci vardi ve o onu bir saniye bile bekletmek istemiyordu. Gec kalmak istemiyordu.
Konuma ulasinca hizla arabadan inip etrafi taradi gozleriyle. Cimenlerin uzerinde dizlerini kendine cekmis oturan cocugu gorunce biraz rahatladi ve sakince ona dogru ilerledi. Sessizce yanina oturdu ve cocugun sol kulagindaki kulakligi cikarip kendi kulagina takti.
Well i found a girl, beautiful and sweet
Oh i never knew you were the someone
waiting for meDuydugu sarkiyla gulumseyip yanindaki cocuga dondu. Basini dizlerine koymus duruyordu oylece. Bir sure gulumseyerek onu izledi. Belli ki suan dusuncelerinden siyrilmaya ihtiyaci vardi ve yeonjun buna engel olmak istemedi. Sadece gulumsuyor ve cocugun guzel saclarini izliyordu.
Ellerini yanindaki guzel cocugun ense saclarina atip oksamaya basladi o yumusak saclari. Bir sure sadece gulumseyerek saclarini oksadi.
Aglamaktan sirilsiklam olan yuzunu dondu yavasca Yeonjun'a. Yuzundeki gulumsemenin yerini catik kaslari aldi Yeonjun'un. Bas parmagiyla narin hareketlerle gozyaslarini sildi asik oldugu adamin.
"Yeonjun, bana hayatindan bahset."
Nedenini anlayamasa da hafif bir gulumsemeyle hayatini anlatmaya basladi Yeonjun.
"Hmmm... Evden okula okuldan eveyim. Arada bi Soobin ve Kai ile takilirim. Bazen ku-"
"Hayir Yeonjun, ondan bahsetmiyorum. Demek istedigim... Mesela ailen." Bunu sormanin uygun olup olmadigindan emin degildi fakat yasadiklarinin ona ozel olmadigini birinin ona hissettirmesi gerekiyordu.
Kucuk bir ic cekisin ardindan konusmaya basladi Yeonjun.
"Tamam, basliyorum." Onun icin zor olacakti bunlardan birine bahsetmek. Ilk ogrenecek kisi Beomgyu degildi. Kai ve Soobin de biliyordu fakat onlar sahit olmustu sadece, daha once birine anlatmasi gerekmemisti hic. Bunu bugun ilk kez sevdigi adam icin yapacakti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TRAUMA // Beomjun
FanficAdinin trauma olmasina bakmayin %95 tassak Karakterler karman corman yaa👉🏼👈🏼 [duz yazi - texting]