Gözlerimi aralamaya çalışırken ağlamak üzereydim.
Her yerim ağrıyordu ve aklıma bir bir düşen anılar da hiç yardımcı olmuyordu.
Yüzümü buruştururken yediğim yumrukların yer ettiği yaralar yüzünden kuru bir inleme çıktı dudaklarımdan.
"Kız uyanıyor! "
Yanımdan gelen bağırışla ağır birkaç küfür mırıldanırken gözlerimi tamamen açtım. Adamın ne dediğini de anlamamıştım zaten.
Şansımı sikeyim herifler bayıltana kadar dövüyor, sonra da ayıltmak için dövüyorlardı.
Adamın bağırışından sonra son sefer ebeme kayan herif hızla yanıma adımladı. "Sonunda gözlerini açabildin. "
Bunlar ne yaşıyordu amına koyayım.
"Yahu bilmiyorum diyorum size, bil-mi-yo-rum! Karının peşime adam taktığını sizden öğrendim ben ya! "
Evet, şu mesele.
Birkaç hafta önce bir afetle güzel bir gece geçirmiştim ama sorsanız gece kulübünden nasıl ayrıldığımı bile hatırlamıyordum. Tamamen sarhoştum yani, ertesi gün gözlerimi açtığımda ise evimdeydim. Her şey gayet güzeldi, hayatımı yaşamaya devam ediyordum.
Ama sonra bum!
Önüme kırılan siyah bir minibüsle kendimi bu rutubetli depoda bulmuştum. Seviştiğim afet mafya çıkmıştı ve öğreniyordum ki kadın başından beri beni takipteymiş.
Ve asıl bomba: karşımdaki bu ruh hastası herifler, kadının gözü bende olduğu için kırk saattir döve döve sorguya çekiyorlardı!
Söylediklerine göre kadının evini kimse bulamıyormuş. Bu kuş beyinliler de akıllarınca benden evi öğrenip baskın yapacaklardı.
Bir sorun bakalım ben o eve gittim mi daha önce, biliyor muyum yerini?
"Kızım elimizde kalacaksın bir de cesedinle uğraşacağız, neyin inadı bu! "
Derin bir nefes alıp deponun bok götüren tavanına baktım. "Tanrım, eğer varsan tüm bunların sebebini söyle bir zahmet! Neyin karması bu ya! "
Yüzüme bir tokat daha inerken yükselen silah sesleriyle boku yediğimi anlamıştım. Cidden cesedimle uğraşmaları gerekecekti galiba.
Ben nasılsa son saniyelerimi yaşıyorum diye bütün adamların sülalesine söverken deponun kapısı gürültüyle açıldı ve havada uçuşan küfürlerime topuklu ayakkabı sesleri karıştı.
"Bu kadar gerizekalı olduğunuzu tahmin etmemiştim. " diyen sesi duyduğumda küfürlerime kısa bir ara vererek başımı kaldırdım ve onunla göz göze geldik.
Bakışları gözlerimden ayrılıp yüzümü incelediğinde değişen ifadesini dikkatle izledim.
Hızlı adımlarla önümde duran lavuğun yanına varıp sivri topuklu ayakkabısıyla adamın kasıklarına sert bir tekme geçirdi.
İki büklüm yere çöken adamı keyifle izlerken topuğuyla adamın erkekliğini ezmesiyle keyifle bağlandığım sandalyenin sırtına yaslandım.
Adamın bağırışları depoyu doldururken hayalarından artık çocuklarının olamayacağını belirten bir ses geldi.
"Oh! Doğacak potansiyel gerizekalılardan kurtulduk! " diye mırıldandım. Keyfim birden yerine gelmişti ama kafama bastırılan silahla ara verdiğim küfürlerime devam etmek durumunda kaldım.
"Hayır, bir gülsem sekiz ağlıyorum bahtımı sikeyim cidden. " diye söylenmemle kafama silah dayayan keltoş "Kes sesini! " diye tısladı.
"Kesmezsem nolur kelek! " dedim yeni fark ettiğim şeyle. "Siktir git şapka falan tak, parıl parıl gözlerim yandı. " şu karanlık ortamı adam kafasıyla bir güneş misali aydınlatıyordu resmen.
Ben de ışıkları kim açtı diyordum.
"Sıkacağım şimdi kafana, sussana be! " diye çemkirmesiyle yüzümü buruşturdum.
Depoyu basan afetimiz ve adamları da mal gibi bizim tartışmamızı dinliyordu.
"Amcacığım sen de kırk beş saattir sıkacağım diyorsun ama bir icraat göremedik! "
"Her türlü öleceksin Ertem. " dedi afet karıcığım. Adını da hatırlamıyordum ki. Afet diye diye gerçek adını unutmuştum kadının.
"Evet Ertem sık bari, cehennemde tavla atarız karşılıklı. Kazanmana da izin veririm bak. Kaçırma fırsatı. "
Ertem bana inanılmaz bakışlar atarken dikkatinin dağılmasından yararlanan afet, gözümün önünde kepkel kafasını kurşunuyla dağıttı.
Yüzüme kan sıçrarken midem bulansa da çok da sikime takmadım.
Ne yazık ki ilk görüşüm değildi.
..........
ablaniz yine slay
mafya kitabi yazmazsam olmaz dedim patlattim bi tane
ikinci bolumu bikac gune atarim
hadi by
ŞİMDİ OKUDUĞUN
all the good girls go to hell - gxg
Action"bütün iyi kızlar cehenneme gider, çünkü tanrının bile düşmanları vardır. " .......... helen sadece zevkli bir gece geçirdiğini sanıyordu, geceyi geçirdiği kişinin kim olduğunu ise acı yoldan öğrenmişti. gxg!!!! ❗kitapta argo, küfür, şiddet, kan, ö...