Piste dört kişi çıktı. Hepsi Karmenden oldukça büyüktü ama bu Karmen'in gözünü korkutmak için yeterli değildi. Kendinden emin bir şekilde motorunda bekliyordu. Hiç birinde kask dahi yoktu. Ege sürekli Karan'a bir şeyler söylese de Karan oralı olmuyor, her zamanki gibi Karmen'i izliyordu. Bu sefer Karmen'i izleyen sadece o değildi, izleyicilerin de neredeyse hepsi pistte bir kadın görmenin şaşkınlığını yaşayarak Karmen hakkında konuşuyor ve ne yapacağını izliyordu.
Sarışın ve yırtmaçlı kıyafetleri ile bir kadın pist kenarına daha çok yaklaşarak elindeki silahı havaya kaldırmıştı. Ateşin edilmesi ile motorların sesi duyulmuştu kulağa. Her biri öyle hızlı gidiyordu ki kısa sürede gözden kaybolmuşlardı.
"Kız çoktan ormana savrulmuş olmalı." 20 dakika geçmişti ancak hâlâ bir tanesi bile birinci turu tamamlamıştı. İnsanlar daha çok kendi arasında konuşmaya başlamıştı.
"Bu yarışa neden girdi ki? Hiç para ihtiyacı var gibi de durmuyor. Zenginleri anlamak güç."
Uzaktan motor sesi duyulunca herkes susmuş sol tarafa bakıyordu. Karan kendine yediremese de ilk önce Karmen'in geleceğine emindi.
Herkes nefeslerini tutarak beklerken Karmen'in motoru önlerinden hızla geçmişti. Rüzgarda savrulan saçlarını görünce hafifçe tebessüm etti Karan. O bile çok heyecanlıydı.
Karmen'in hemen ardından diğerleri de geçmişti ancak bir kişi eksikti. Bazıları onun tekerinin patladığını, yaralandığını ya da öldüğünü düşünüyordu. Bir süre daha beklemişlerdi ve ikinci turu da ilk olarak Karmen geçmişti.
Kaskları ya da herhangi bir gözlükleri olmadığı için hızını ayarlaması gerekiyordu ama Karmen için bu da sorun değildi. Rüzgar görüşünü ne kadar kısıtlarsa kısıtlasın, hayatı ne kadar tehlikeye girerse girsin yine de hızdan vaz geçmeyecekti.
Adam biraz daha gaza basarak Karmen'e çok daha fazla yaklaşmıştı ama yine de yetişememişti. Adam hızlıca bir elini susturucu taktığı silahına attı, bu hareketi beklenilmedik olsa da adam o kadar yeteneksizdi ki isabet ettiremiyordu. Bir kurşun motorun arkasına isabet ettiğinde Karmen'in hızı azalmıştı.
"Psikopat orospu çocuğu bu da." Adam silah tutacağına iki eli ile motora yapışıp gaza daha çok yüklense muhtemelen geçerdi ama işte illa bir halt yapacak diye söylendi Karmen.
Motor hâlâ hızını kaybetmemişti ama adam farkı çok aza indirmişti, Karmen'in ayağını gazdan bir çekişinde çok gerilemesine sebep olacaktı bu.
"Yol ver kadın." Karmen kafasını yana çevirdiğinde adamı yanında görmüştü. Söylediği cümleye büyük bir kahkaha attı. Bu cümle gerçek olamazdı hayır kimse bunu söyleyecek kadar ciddi ve aptal olamazdı.
"Mağara sağ tarafta ayı."
Başabaş ilerliyorlardı, Karmen motorun arıza çıkarmaması için içinden hatim indiriyordu.
Adam bu seferde ceketinden bıçak çıkartarak motoru çiziyor, Karmen'in vücuduna uzanmaya çalışıyordu.
"Ne tür bir manyak bu?"
"Çok güzel kadınsın aslında manken olsana." Adam sesini duyurabilmek için bağırıyordu resmen ama Karmen duydukça kendini ormana atmak istiyordu. Bu kadar aptallık bünyesine fazlaydı.
Adam motoruna biraz daha yaklaşarak Karmen'i sarsmaya çalışıyordu ancak o hâlâ dengesini koruyordu. Adam bıçağı ile Karmen'in yanağına uzanabildiğinde gözünün altından kulağına doğru kısa bir kesik oluştu.
Sessizliğini koruyarak gaza yüklenmeye devam etti. Adama karşılık verecek hali yoktu. Nihayet çizgi görüş alanına girmişti.
Çok az bir farkla geçmiş, yarışı kazanan olmuştu Karmen. İnsanların bazıları alkışlıyor bazıları da hakaret ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞ VE KÜL
ActionMotorun direksiyonunu sıkıca kavradı, son turdaydı ve kaybetmek gibi bir şansı yoktu. Hoş, o hiç bir zaman kaybetmemişti. O kim mi? İşte o pistlerde rüzgar gibi esen Karan Akın. Ama bugün ilk kez kaybetmişti. Bitiş çizgisine az kala arkadan bir anda...