Tekin: Cevdet abi selamlar...
Cevdet: Merhaba Tekin kardeş.
Tekin: Abi organizasyona Eda adında bomba bir kız geldi. Bir videosu hazır. Aslında ilk videosu diyelim. Kız bomba, hırslı ve acımasız. Bu işte çok yükselir. Yaşı 19, bayadır eğitim alıyordu. İlk infazını gerçekleştirdi geçen hafta.
Cevdet: İlkler zordur her zaman..
Tekin: Kolay olmadı zaten. Bayağı zorlandı kızcağız. Kurbanı bir ameleydi açıkçası ipsiz, sapsız, evsiz biri. Neyse bu adama tutsakken demişler ki 'seni çömez bir kıza verecekler o da işini bacakları ile bitirecek. Sakın kızın bacaklarına ya da götüne elleme. Bu onu çok daha agresif yapar.' Kurban yarı paralize bir şekilde getirildi. Eda'nın altında pembe bir şort; yan makasla boyun kırma pozisyonuna aldı zavallıyı.Cevdet: Yalnız adam gayet güzel oturmuş bacak arasına kızın.
Tekin: Abi sanırım 52 yaşında falandı. Kısa boylu tıfıl bir şey. 19'luk bir kızın bacakları arasında boynunun kırılmasını bekliyorsun. Acı bir şey yani.
Cevdet: Garibim kim bilir ne düşüyor o an.
Tekin: Bilemem abi ama Eda kesinlikle işine odaklıydı. Abiye geçici felcin antidotu yapıldığında debelenmesi de başladı.
Ses kaydı;
Eda: Amca sen benim ilkim olacaksın. Çok zorluk çıkartmazsan inanılmaz sevinirim.
Kurban: Kızım acı bana lütfen. Yapmak zorunda değilsin bunu. Bırakın gideyim.
Tekin: Eda daha fazla güç uygulamaya koyuldu bacaklarına. Zavallı adamın rengi mora döndü bir anda. Ama elleri hep yanında Allah için herif ümidini hiç kaybetmedi. Eda adamı yormak için bir sıkıp bir gevşetiyor bacakarını. Kurban da yorulmaya başlamıştı zaten. Bu kızlar her gün 10 km koşuyorlar abi bacakları da götleri de gayet kaslı. Neyse Eda bir yandan komiteye mahçup olmak istemiyor bir yandan da bacakları arasındaki adama acıyor. 15 dakika kadar uğraştı adamla ama kıramadı boynunu. Herif bayıldı nefessizlikten bu arada. Eda da soluklanmak için kısa bir mola aldı. Şortu terden ıslandığı için onu değiştirdi. Sonra da dayı çömelikken ters makasa aldı garibi. Ama kız nasıl sıkıyor bacaklarını anlatamam. Zavallının dili çıktı dışına.Cevdet: Adam kendinden geçmiş zaten baksana.
Tekin: Evet abi. Adamı orada o şekilde tutan aslında kızın kendi kuvveti. Bu pozisyonda Eda götünü sağa sola sertçe çevirmeye başladı.
Ses kaydı;
Eda: Sanırım amca yoruldu bayağı. Hissediyorum boynunu ve az kaldı gibi.
Tekin: Bu sözü söyledikten 5 saniye kadar sonra çıt etti adamın boynu. Zavallı adam titremeye başladı şoka girip. Eda da titreyen adamı o şekilde tutamayacağını anlayınca pozisyon değiştirdi. Ama kızın yüzünde güller açıyor ilk boynunu kırmış bir kere...Ses kaydı;
Eda: Amca başardık. Biraz zor oldu ama yaptık🥰
Tekin: Eda'ya güven geldi bir kere. Zavallı adamın şuuru da gitmiş zaten. Kız bir kez de yukarıdaki pozisyonda kırdı boynunu. Ama bu sefer salonda inledi kırılma
Ses kaydı;
Eda: Sesi duydun mu haha wow!
Kurban: Aghhh yalvarırımm...
Eda: Merak etme amca az kaldı. Çilen bitecek yakında.
Tekin: Eda zavallının boynunu 4 kez daha kırdı. Son kırışında adam artık titremeyi de kesti. Son nefesini verirken gördüğü son şey Eda'nın kaslı götü oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOD ADI EDA
Mystery / Thriller19 yaşındaki Eda bir suikastçi olarak yetiştirilmişti. Bacakları ve ayakları ile boyun kırmak konusunda uzmandı. Kurbanlarının işini bitirirken Komite adı verilen gizli organizasyon çalışanı Tekin'in, Eda'nın infaz video çekimlerini ve kurbanlarının...