Sütlü Kahve

280 2 0
                                    

Tekin: Osman abi nasılsın? Eda yeni infaz var abim..
Osman: Deme yaw anlat hele nedir olay?
Tekin: Abi Eda'nın egzersiz eksiği var. Yurtdışından kurban bulundu; Hindistan'dan...
Osman: Neden o kadar uzaklara gittiniz yaw?
Tekin: Abi yok cidden yok. Riske girmeden bulunabilen bunlar. Hindistan'ın bir köyünden okumak için buralara gelmiş garibanın teki.
Osman: Nereden nereye olmuş ha😂
Tekin: Komite buluyor bir şekil.
Osman: Bu gene Eda'nın egzersiz için harcadıklarından mı oldu?
Tekin: Aynen abi. Eğitim ve pratik ihtiyaçları oluyor kızların. Yaşları da genç henüz malum. Bu zavallıyı getirdiler Eda'nın önüne ama adam harbi çirkin bir şey. Eda yüzüne bakmak dahi istemedi. Başının arkasından makasa girmek istedi direkt.

Tekin: Eda bu pozisyonda da iyi ama pozisyon zor biraz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tekin: Eda bu pozisyonda da iyi ama pozisyon zor biraz. Ense kökünden kıracak boynu. Zavallı Hintli mevzudan bile habersiz sadece boynunu saran kaslı bacakları görüyor. Eda ise özgüveni tam bir şekilde komiteye kendini kanıtlamaya devam etmeye kararlı. Garibim Hintli kendi dilinde yalvarıyor, debeleniyor.
Ses kaydı;
Eda: Kurban kalitesi iyice düştü sayın komite üyeleri. Bu nedir yaw? Allah affetsin maymundan hallice bu herif😂
Tekin: Dedim ya kurban kendi dilinde yalvarıyor, yakarıyor ama Eda oralı bile değil. Neyse ense kökünden kırmak için uğraşıyor bizimki. Eda 4 dakika falan uğraştı bu pozisyonda sanırım ama eleman da yoruldu artık. Sesi daha az çıkar oldu. Kendinden bir parça geçer oldu. Eda tam o gevşeme anında bir yüklendi bacaklarında elemanın kafasının pozisyonu değişti resmen. Nasıl bir ses çıktı klipte duyarsın zaten. Cidden fena kırdı kız adamın boynunu.
Osman: Zordur öyle boyun kırmak ama helal olsun Eda'ya zoru başarmış.
Tekin: Hem öyle hem de elemanın gözlerine kan oturdu bir anda. Şuuru hemen gitti garibanın.
Ses kaydı;
Eda: Way arkadaş o nasıl sesti öyle hele. Resmen bacak aramda deprem hissettim boyun kırılırken. Cılız mılız ama sağlan kemik varmış arkadaş da..
Osman: Nasıl bitirdi peki Eda?
Tekin: Eda o gün çin işine girmek istemedi. Zaten Hintli'nin boynu kırıldığı için ondan sonrası Eda için bacak egzersizi oldu sadece. Sanırım eleman son nefesini verene kadar 3 kere daha kırdı ters makasla.

KOD ADI EDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin