Tekin: Osman abi selamlar gene. Eda'nın ilk görevini çektim abi. Ama kalbin sağlam olmalı izlemek için.
Osman: Neden öyle çok merak ettim şimdi bak.
Tekin: Abi komiteye bir istek gelmiş. Ücreti yüklü. Bir çete liderinin 15 yaşındaki küçük oğlu infaz edilecek. Ve infaz videoya çekilip babasına gönderilecek. Rakip çetenin talebi bu. İş gayet pis iş. Komite görevi Eda'ya vermeyi düşünüyor. Eda koşusunu yeni tamamlamıştı ve ofise döndü. Terlemiş ve yorulmuş durumda. Komite hemen göreve diye kızı apar topar salona soktu. Eda konuyu öğrendiğinde ilk gerçek görev olduğu için gerildi, kurban çok genç olduğu için daha da gerildi ve duş dahi alamadığı için ise berbat bir morelle göreve başladı.
Osman: Görev cidden pis bir görev.
Tekin: Sen bir de onu Eda'ya sor abi. Çocuk paralize edildi hemen apar topar yere yatırıldı. Eda zavallı çocuk fazla acı çekmesin istiyor her halinden belli. Ses kaydı;
Eda: Gözleri bağlı olabilir mi lütfen?
Komite üyesi: Tamam bağlayın. Hangi pozisyonda başlayacaksın Eda?
Eda: Ters makas. Sanırım en çabuğu bu olur zavallı için.
Tekin: Ters makas Eda'nın gayet iyi olduğu bir pozisyon ve kurbanını da pek görmesi gerekmediği için sanırım Eda bunu istedi. Gözlerini bağlatmak da iyi fikirmiş çünkü tangası koşudan ıslanıp resmen ip şeklini almıştı kızın. Küçük çocuk bunu görsün istemedi bence.Osman: Cidden manzara dehşetmiş abi..
Tekin: Eda çocuğu bacak arasına alır almaz kırdı boynunu kuru bir dal gibi. Zavallı çocuk ne olduğunu bile anlayamadı bence. Ama kızın terlemiş amının kokusunu kesin almıştır.
Osman: Haha cidden iyiydi bu...
Tekin: Gözlerindeki bant açıldı çocuğun. Eda bacak arasında titreyen küçük kafaya baktı. Ses kaydı;
Eda: Küçük dostum bunlar hep kötü işler yapan babanın günahları. Bu işi yapmak da bana kaldı. Lütfen beni affet🥹
Tekin: Sözlerini tamamladıktan sonra Eda çocuğun boynunu götünü sertçe yana çevirerek bir kez daha kırdı. Sonra da hızla yukarı kaldırıp çıkarttı. Usulca bacaklarını açtı Eda. Zavallı çocuk zar zor nefes alırken Eda'nın pembe am dudaklarına bakıyordu.
Eda: Sanırım biter birazdan.
Komite üyesi: Henüz ölmedi Eda. Çin işi ile bitir işini de acılarını da çocuğun.
Eda: İtiraz etmek istemem ama spordan yeni geldim ve ayaklarım leş gibi kokuyordur şu an. Bu çocuğa bunu yapmak istemiyorum.
Komite üyesi: Yap dedim.
Tekin: Çin işi denilen şey yerde uzanmış kurbanın burnunu ayak tabanınla kafatasına sokma işi abi. Kesin ölümle sonuçlanan bir şey denebilir özetle. Eda ayağa kalktı. Kurbanın gözündeki lens kameradan gördüğü aşağıda abi.Sol ayağını yerde titreyen çocuğun burnuna koydu. Zavallı çocuk kızın ayağının kokusuyla bir an kendine gelir gibi oldu. Eda ise kaslı bacağını aşağı basarak burnu kafatasına usulca soktu. Çocuk artık hareket etmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOD ADI EDA
Mystery / Thriller19 yaşındaki Eda bir suikastçi olarak yetiştirilmişti. Bacakları ve ayakları ile boyun kırmak konusunda uzmandı. Kurbanlarının işini bitirirken Komite adı verilen gizli organizasyon çalışanı Tekin'in, Eda'nın infaz video çekimlerini ve kurbanlarının...