Çin İşi

341 3 0
                                    

Tekin: Metin abi selam. Elimde bomba bir klip var. Made by Eda abi😂
Metin: Bu kız çok iyi cidden.
Tekin: Bu görev farklıydı abi diğerlerine göre. Kurbanın evindeydi. Eda da otomobil şovunda manken rolüyle adama yaklaştı. Mini bir etek, pembe ojeler falan. Kendini eve davet ettirdikten sonra içkisine geçici felç ilacı koydu ve kapıyı bana açtı.
Metin: Sen dış görevlerde kızların yanında oluyor musun ki?
Tekin: Aslında hayır ama Eda daha yeni ve yaşı da çok genç olduğu için tedbir amacıyla eşlik ediyorum.
Metin: Anladım abi. Peki anlat bakalım bu klibi alırsak ne izleyeceğiz.
Tekin: Abi kurban 60 yaşında yalnız yaşayan ayak fetişi bir tip. Eda'nın da ayaklar çok güzel abi. Neyse Eda işi direkt boyun kırarak bitirmek niyetinde başladı mevzuya zaten. Felçli adamı aldı bacak arasına ve kendisine gelmesini bekledi. Adam kendisine geldiğinde kızın mini eteğinin altından tangasına bakar buldu kendisini.

 Adam kendisine geldiğinde kızın mini eteğinin altından tangasına bakar buldu kendisini

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tekin: Eda tam kıracak elemanın boynunu. Herif kalp krizi geçirmeye başlamasın mı? Kız başladı beklemeye. Prensipleri varmış kurban zor durumdayken işini bitirmezmiymiş neymiş.
Metin: Haha o da ne be. Adam belki kalpten ölecek. Daha iyi bak elin kirlenmez hem.
Tekin: Yok abi bekledik. Adam bacak arasında kızın. Kısık kısık nefes alıyor. Sonra adam bir şekil toparlar gibi oldu. Eda da tam o anda sert bir sağa göt kıvırma ile kırdı boynunu. Herif başladı titremeye.
Metin: Bitirdi mi işini hemen.
Tekin: Yok abi nerede. Boynu kırılan herif ölemedi gitti. Eda üç kere daha kırdı adamın boynunu ama eleman ölmüyor gitti. Yalnız adam bayadır Eda'nın bacakları arasında ve nefesi bile kız için yavaş yavaş tahrik unsuru olabilecek bir durumda. Zaten Eda'nın yüzü pembeleşmeye başladı, sesi de titriyor. Dedim kurbanın ağzına boşalacak şimdi tam. Neyse son bir kez daha boynunu kırdı adamın ama artık ses de çok az geliyor boyun zaten paramparça olmuş durumda. Eda usandı ve boşalmak istemedi kurbanının ağzına bence. Ses kaydı;
Eda: Bir türlü geberemedin amca ya. Cidden çok sinir bozucu bir durum. Çin işine geçmek istemezdim ama seninle yıllanamayız burada👹
Tekin: Eda normalde çin işini sevmez ama sanırım artık sıkıldı bir de çok ıslandı tangası falan; rahatsız oldu bence. Adamın başına geçti sağ ayağının parmaklarını dayadı kurbanın titreyen kafasının ortasındaki burnuna. Kurbanın gözündeki lens kameradan görseli atıyorum.

 Kurbanın gözündeki lens kameradan görseli atıyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tekin: Herif onca kırığa rağmen kendine geldi abi. Eda'nın pembe ojeli ayağının altını öpüp inledi usulca. Eda hem utandı, hem de bayağı bir şaşırdı.
Ses kaydı;
Eda: Amca ben senin torunun yaşındayım. Aramızda bir şeyler olması çok zor bu yaş farkıyla. Hem de yakışmadı bak bu yaptığın hareket sana. Buna rağmen öpmene bile izin verdim. Ama artık geber lütfen☺️
Kurban: Kızım biraz zaman ver bana. Ayağının altındaki kiri temizlememe izin ver yalvarırım. Dilersen parmaklarının arasını da temizlerim dilimle.
Eda: Bak sen amcanın hayallere😂 Normalde gebermeliydin çoktan ve hala fantezi peşindesin. Ben çenen nasıl kapanır biliyorum ama.
Tekin: Konuşması bitince ayak tabanıyla adamın burnunu ezmeye koyuldu. Herifin burnunda kan akmaya başlayınca bir tiksindi Eda ve ayağını adamın almına dayadı. Herifin yüzüne havlu koydu kanı ayağına bulaşmasın diye. Sonrasında da burnunun tamamını kafatasına soktu bir çırpıda.
Ses kaydı;
Eda: Adama bak ya. Herif kalp krizi geçirdi bacaklarımın arasında hala ayağımın kirini temizleyecekmiş diliyle. Tam azgın teke. Neyse ki geberdi sonunda.

KOD ADI EDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin