Komite Başı

239 2 0
                                    

Tekin: Osman abi uygun musun?
Osman: Buyur Tekin!
Tekin: Eda'nın yeni klibi hazı abi.
Osman: Anlat hele biraz, mevzu nedir.
Tekin: Abi bir hafta önce olan bir eğitim seansı aslında. Eda koşusunu bitirmiş gelmiş. Yaşça büyük kızlardan bir tanesi. Pratik için kendine verilen kurbanının işini bitirememiş durumda ama adam da bayağı hırpalanmış.
Osman: Bayağı kız var komitede sanırım.
Tekin: Abi benim tanıdığım en az beş kız var. Zaman zaman eğitim ve egzersiz yapmak için infaza girerler. Kurban kim tam öğrenemedim ama herifin kafa bayağı iri bir şey. Kız da muhtemelen ondan dolayı işini bitiremedi adamın. Kızın morali de bozulunca işi Eda'ya verdiler apar topar. Ama kız koşudan gelmiş ve leş gibi terli. Apar topar kurbana girişti.
Ses kaydı;
Eda: Oooo bu şu ana kadar gördüğüm en iri kafa olabilir. Boynu da sağlamdır bunun.
Komite üyesi: Eda ters makasla işini hızlıca bitirir misin? Adam bayadır çile çekiyor. Acısına son verirsen iyi olur.
Eda: Ters makasla denerim ama yıkanmadım ve çok koştum. Her yerim kokuyordur. Bir duş alsam da gelsem.
Komite üyesi: Yok gerek yok duşa. Sen işini hızlıca bitir de garibin acısı dinsin.
Tekin: Eda çok istemese de ters makasa aldı koca kafalı adamı. Diri götünü sağa sola sert bir şekilde çevirdi; çatırttt. Adamın boynunu kibrit çöpü gibi kırdı hemen.
Eda: Kafa iri ama boyun zayıfmış. Çok kolay oldu bu iş.
Tekin: Kurban titremeye başlamıştı çoktan ve Eda bir an önce bitsin istiyordu. Tam ikinci kez kırmaya yeltendi ki komite üyesi eliyle dur işareti yaptı Eda'ya...
Komite üyesi: Komite başkanı ziyarete geliyormuş Eda. Kurbanın işini onun önünde bitirmen gerekecek.
Eda: Peki bu adam o vakte kadar nasıl dayanacak?
Komite üyesi: Bul bir şeyler Eda.
Tekin: Eda hep can alırken şimdi birilerini en azından bir süre yaşatması isteniyordu. Kızın aklına gelen ise kırdığı boynu aşağıdaki gibi ayaklarıyla sabitlemek oldu.

 Kızın aklına gelen ise kırdığı boynu aşağıdaki gibi ayaklarıyla sabitlemek oldu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Osman: Elemanın rahatı yerinde gibi sanki
Tekin: Yok abi şuuru gidik. Eda fena kırdı boynunu. Ve kız bu pozisyondan da rahatsız oldu çok çünkü ayakları ciddençok kokuyordu kızın.
Ses kaydı;
Eda: Cidden zulüm bu adamcağıza. Hangisi daha kötü bilemedim açıkçası. Boynu kırık bir kurbana eziyet mi? Bir de ona ayaklarımı koklatmak mı?
Komite üyesi: Az sabır. Başkan geldi gelecek.
Tekin: Başkan da iki dakika sonra salona teşrif etti zaten. Eda sıkılmış bir şekilde başkanı selamladıktan sonra zavallı adamın boynunu ayaklarıyla tekrar kırdı. Gözü açılan kurbanın son gördüğü şey Eda'nın pembe ojeli ayak serçe parmağı oldu.

KOD ADI EDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin