Tekin: Osman abi naber?
Osman: İyi Teko senden naber. Yeni bir klip mi var hele...
Tekin: Var abim. Ama ne klip. Bunu dışarı çıkarttığım duyulursa biterim abi yalnız.
Osman: Nedir abi bu kadar özel yapan klibi.
Tekin: Anlatayım Osman abi. Eda'ya geçen hafta yeni bir görev verildi. Hızlı büyüyen bir teknoloji firmasının CEO'sunun işi bitirilecek. Firması hızlı büyürken diğer dev rakiplerini bayağı rahatsız etmiş. Bu babalar satın almaya çabalamış firmayı ama eleman satmamak konusunda ısrarlı. Neyse iş bize geldi ve Eda'yı atadı komitede. Eda cilveyle nazla adamın evine kendisini davet ettirmeyi başardı.
Osman: Eda'ya hayır demek zor be Teko. Taş gibi, manken gibi kız sonunda.
Tekin: Bizim CEO da aynı fikirdeydi ki hemen yanaştı kıza. Eda Sarıyer sırtlarındaki evine gitti amcanın. Sonrasında içki içine atılan ufak bir hap adamı zaten hamura döndürmüştü. Eda beni de eve aldı adam etkisiz hale gelince. İşin bittiğinin kanıtı olacak çekimi yapacağım ben de ve işler yolunda gitmezse destek falan sağlayacağım.
Osman: Hala bu klip neden özel anlamadım Teko.
Tekin: Abi az sabır şimdi oraya geliyorum. Abi bizim CEO önce kanepe gibi bir şeyde kendinden geçti. Eda da işe koyuldu direkt. Alttaki gibi ölümcül ters makas pozsiyonuna koydu adamı.Tekin: Eda önce ısınma turlarına başladı. Elemanın boynunu tartıyor. Bacaklarını ısıtıyor falan.
Ses kaydı;
Eda: Senin gibi beyinlerin ortadan kaldırılması beni çok üzüyor abi ama başına konulan ödül ciddi para.
Kurban: Kızım ne teklif edildiyse iki katını öderim. Yeter ki canımı bağışla.
Eda: İş etiğim var abi. Üzgünüm ama senin için en acısız ölüm bacaklarımın arasında boynunun kırılması olacak. Çok direnmezsen canın da çok yanmaz.
Tekin: Eda sözlerini tamamladıktan sonra kaslı bacakları ile zavallının boynunu sıkmaya başladı. Adamın çenesi kızın amına değecek neredeyse. Öyle sıkıyor Eda. Garibin boynu çok direnemedi zaten çatırt diye kırıldı hemen. Şoka giren kurban titremeye başladı.
Ses kaydı;
Eda: Tekin abi farkettin mi her geçen gün daha hızlı boyun kırıyorum. İyice uzmanlaştım sanki.
Tekin: Bence ustalığa geçiyorsun artık Eda. Bu bayağı hızlı oldu evet.
Tekin: Eda bacak arasında titreyen zavallıyı sıkmaya devam ederken sonraki hamlesi ne olacak diye düşünmeye başladım açıkçası. Yüksek topuklu ayakkabılarından birinin topuğu ile gözünü oyup işi hemen bitirebilir ya da çıplak ayakla çin işi yapabilirdi. Ama Eda'nın aklında başka bir şeyler vardı. Bacaklarını araladı ve titreyen adamı yerin zeminine dayadı.Tekin: Zavallı titremeye devam ederken Eda ters makasa bu kez yerde devam etmeye başladı. Bir kez daha kırdı boynunu adamın götünü sertçe sağa ve sola çevirip.
Ses kaydı;
Eda: Bunu çok beğenmedim. İlki daha gürültülü olmuştu sanki.
Tekin: Eda çok da oyalanmasak mı? Bence son darbeyi yap da uzayalım artık.
Eda: Tekin abi ben de onu yapıyorum zaten. Ama herif hala hayatta bu şekil bırakamam.
Tekin: Adamın boynunu iki kere daha kırdı. Zavallı adamın titremeye de pek mecali kalmamıştı ama hala hayattaydı bir şekilde. Bu arada Eda'nın yüzü pembeleşmişti iyice. Elemanın çenesi kızın tangasına iyice yapışmıştı ve titreyen kafa kızı bence yükseltmişti. Eda'nın sesi de titremeye başlamıştı zaten.Tekin: Bir süre titreyen başı tutmaya devam etti bacakları arasında Eda. Sonra kendisi titremeye başlayınca anladım ki kız artık durabileceği sınırı çoktan aşmıştı ve gelmek üzereydi. Kurbanının ağzına boşalmamak için kendini kastı, dudaklarını ısırdı ama nafile. Derin bir ohhh çekerek boşalmaya başladı. Titreye titreye boşaldı Eda 10 saniye boyunca. İşi bittiğinde ise yüzü kızarmıştı. Farketmemiş gibi yapmaya çalışsamda gördüğümü anlamıştı.
Eda: Tekin abi bu olay aramızda kalsın lütfen. Bir de kamera kayıtlarından siler misin bu anları. Zavallı adamın ağzına boşaldım inanamıyorum.
Tekin: Anladım tabi Eda. Tamamen aramızda. Çok dert etme bence.
Eda: Teşekkürler. Ben de şu garibin işini bitireyim artık. Yazık ya adamın ağzına falan da akmış suyum. Off ya çok kötü cidden😔
Tekin: Eda bacaklarını bir parça aralayıp amının zevkten pembeleşmiş şişmiş dudaklarını tangasının içine soktu usulca. Zavallı adam ise boş gözlerle kızın ıslanmış tangasına bakıyor gibiydi. Zevk suyu tangasının yanlarından hala adamın ağzına doğru akıyordu yavaş yavaş. Sonra götünü çok sert bir şekilde sağa çevirdi Eda. Adamın boynu çıktı komple. Titremesi de durmuştu artık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOD ADI EDA
מתח / מותחן19 yaşındaki Eda bir suikastçi olarak yetiştirilmişti. Bacakları ve ayakları ile boyun kırmak konusunda uzmandı. Kurbanlarının işini bitirirken Komite adı verilen gizli organizasyon çalışanı Tekin'in, Eda'nın infaz video çekimlerini ve kurbanlarının...