İzel;Kapının önünde durdum ve onun kapıyı açmasını bekledim.Böyle birisinin nasıl hizmetlisi olmazdıki?
"Hizmetçilerin yokmu?"diye bi anda soruverdim.Güldü ve "var." dedi.Beni asansöre doğru götürdü ve asansöre bindik arkamda duruyordu ve saçlarımı kokluyordu farketmemis gibi yapmayı tercih ettim.3.kata geldiğimizde indik ve burası AMAN TANRIM burası harika geniş bir salon, rahat koltuklar ve birçok şey.Açıkçası benim çok hoşuma gitmişti hep böyle bir evimin olmasını isterdim.Ama temizleme işi çok zor olurdu bi an için hizmetçilere üzülmeye başladım ve daldım gittim.Aslan'ın beni çağırması ile yanına gittim ve iki bardağa içki doldururken onu izledim.Çok iyi bir giyimi vardi ayrıca hoşta gözüküyordu ama playboy gibiydi.Bizden birsey olacağını sanmıyorum.
"Ee anlat bakalım."
"Ne anlatıyım Aslan."
"Hayatını,geçmişini,yaşadıklarını anlat bana."
"Pekala,Ben İzel 23 yaşındayım veteriner hekimiyim hayvanlara bayılırım bir kedim var annemle babamdan uzun süre önce ayrıldım bir erkek kardeşim varmış ama tanımıyorum ailem çoğu kez battı bu yüzden hem sınavlara çalışıp hemde işe gidip geldim.Bu benim için zordu ama sonucunda iyi şeyler görmek bütün yorgunluğumu aldı.Ayrıca dün eski sevgilim Ozandan ayrıldım bu yüzden biraz modum düşük kusura bakma."
Güldü.Neden güldüğüne anlam veremedim.Hayatım çokmu sıkıcıydı?Evet aslında öyleydi.
"Anladım veterinersen ve hayvanlarıda seviyorsan Buddy'ide seviceksindir,benimle gel."
Onu takip etmeye başladım aklımdaki sorularıda aynı zamanda aklımda tutmaya çalışıyordum.Bir kulübenin önünde durduk içeride iri yarı siyah bir köpek duruyordu.Aslan onu dışarıya çıkartıp tasmasından tuttu ve dışarıya çıkardı.Havlayıp duruyordu ama saldırgan değildi o yüzden ona yaklaştım.
"İZEL DUR!"
Şaşkınlıkla ona baktım ve köpeğe yaklaşmaya devam ettim önce elimi koklattım sonra başını sevdim.Aslan beni şaşkınlıkla izliyordu ona gururlu bir bakış attım daha sonra Buddy' i sevmeye devam ettim.
"Şirin kızım benim oy oy oy oyyyy sen çok tatlı ve asilsin?ben senden korkarmıyım asla korkmammm."
Aslan;
Buddy'nin böyle davranışlarını görmek çok şaşırtıcıydı sadece bana ilgiyle yaklaşır ve saldırmazdı ama bunu İzel'ede yapınca onda özel birşeyler olduğunu anladım.Onları izlemeye başladım çok tatlılardı."İstersen klübenin içerisine birdaha bak belki birşeyler bulursun."
Başını eğdi ve klübeye baktı.Baktığı gibi sevinçten çığlık attı onun bu haline güldüm.Daha sonra bana masum bakışlarla baktı.
"Yavruları sevebilirmiyim lütfennn?"
Başımı salladım ve Buddy'nin tepkisini bekledim.Ve anlık şok geçirdim o hiçbirşey yapmıyordu.Kesin büyü yapılmıştı ikimizede diye düşünmekten kendimi alıkoyamadım.
"Ya siz çok tatlısınız ama ben hepinizi çok sevdiiimm Buddy sen harika bir anne olmalısın çocukların çok sağlıklı afferin benim kızıma aferinnn."
Ona güldüm ve yukarıya çıkalım diye kafamı salladım.Oda diretmeden yürümeye başladı.Buddy ise arkamızdan bize bakmaya başladı.Salona geçtik bugün İzel gelicek diye bütün hizmetçileri evlerine göndermiştim sadece korumalar kalmıştı ve sayılarını arttırmıştım herhangi birşeye karşı.Oturduk ve ani bir soruyla karşılaştım.
"Ee sen anlat bakalım ne var ne yok?"
İçimden düşündüm acaba anlatsammı diye nedense içimdeki ses anlat diye yalvarıyordu ama korkarda kaçmaya devam eder diye korkuyordum.Ne salakmıyım ben ne korkması hayır korkma morkma yok anlat gitsin.
"Ben Aslan 30 yaşındayım bir yeraltımafyasının en güçlü patronuyum annemle abim ben küçükken ölmüş babam beni büyüttü ve bu hale getirdi artık onunla görüşmüyorum.Birçok kadınla ilişki yaşadım ama hayatımın kadınını bulamadım hâlâ arayış içerisindeyim (alla alla)."
İzel bana şok olmuş bir biçimde bakıyordu en kısa sürede kendisini toparladı ve azından tek tek kelimeler döküldü.
"Ne!?"
"Mafyayım."
"Mafyamısın benmi yanlış duyuyorum!?"
"Doğru duyorsu İzel."İç çektim ve beklemediğim bir cevapla dona kaldım.
"E bu harika hep bir mafyanın içerisinde olmak istemişimdir."
Öksürdüm ve ne dercesine baktım.
"Yani bir mafyanın eşi olmak yada o mafyadaki bir birey olmak veya mafyanın kendisi olmak çok isterdim.YANI sey tabi basta soyledigimde seni kasdetmedim."
Güldüm tek yapabildiğim gülmekti bu kız çok değişikti.İçimdeki dürtüyle hareket ettim ve İzel'in yanına oturdum.Şaşkın şaşkın bakıyordu.Gözüm dudaklarına gitti o ise gözlerini bir saniye bile gözlerimden ayırmamıştı.Böyle kadınları çok severdim;cesur,korkusuz,sert.Yavaşça dudaklarına eğildim ve öpmeye başladım ilk karşılık vermesede dayanamadı ve o da öpmeye başladı.İzel'i kucağıma aldım ve erkekliğimin üzerine oturtturdum.Bana sürtünmeye başladı Tanrım bu çok efsane yada İzel olduğu içinmi öyle geliyor.Dudağından boynuna inip öpmeye ve emmeye başladım bazı yerlerede ısırıklar bırakıyordum her ısırdığımsa inliyordu.Daha sonra bir anda geri çekildi.
"Sana yapamayız dedim."
"Pekala o zaman bugün burada kal film izleyelim olurmu?"
O şaşkınlık içeririnde bakarken ben bile ne dediğime şaşkınlıkla kaldım.
"Yani ben öyle demek istemedim istersen git yani aslında ben bilmiyorum İzel.Seni bana bağlayan birşeyler var ve bunlar çok güçlü ama şunu bilki senden asla vazgeçmicem.Bundan emin ol.Sen benim kazanamadığım en büyük kavgam olucaksın İzel."
İzel;
Dedikleriyle şok geçirmem bir olmuştu.Bir mafya banamı tutulmuştu? Benim gibi sıradan bir kadına.İnanamamıştım"Sana inanamıyorum dediklerinde ciddi değilsin sadece yatmak için böyle söylüyorsun."
Bana hayır dercesine baktı.
"Hayır gerçekten doğru söylüyorum sana kanıtlayacağım.""Pekala ben artık gideyim."
Ayaklandığım gibi bileğimden tuttu ve birşeyler söylemeye başladı.
"Film izlemeyecekmiyiz?"
"Üzgünüm tanımadığım bir adamla gecenin bu saatinde burada kalamam."
"Bence yeterince tanıştık."
Göz kırpmıştı."Peki tamam." Diyivermiştim ama gerçekten istemsizce ağzımdan çıkmıştı yada öylesin işte kim bilir...
Umarım beğenmişsinizdir sizin fikirleriniz benim için çok önemli.Oylamayı unutmazsanız çok mutlu olurummmm.♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bebek Mafyam +18
RomanceKarşıma çıkan bir adamla herşey bu kadar çabuk değişebilirmiydi? Değişebiliyormuş.