İzel;
Gidip yanına oturdum ve beni göğsüne yatırdı garip bir güven hissetmiştim sanki evimdeymiş gibi.Çok güzel hissettirdi filmin yarısına gelmeden uyuya kalmıştım sanırım...
Sadece son birkaç kelime duymuştum."İyi geceler prenses."Prensesmi? Onun prensesimi havalı olurdu aslında...Sabah uyandığımda koltukta değildim bir yataktaydım ve beni sarmalayan iki kol ile etrafım çevrilmişti.
(polis teskilati geldi emi eojdlwjs.)
Hareket etmeyi denedim ama biraz bile kıpırdayamadım.Bir eli belimde bir eli göğsümdeydi.Nedense rahatsız olmadım aksine mutluydum.Anlam veremiyordum."Hadi kalk artık altında ezildim eve gitmem lazım."
"Rahat dur." Diye mırıldandı.Bende durmam diye mırıldanmıştımki o anda beni altına aldı ve burunlarımızı birleştirdi.Nefes nefeseydik göğsüm onun göğsüne çarpıyordu.Dudaklarıma yaklaşınca yüzümü çevirdim.Bu onu sinirlendirmiş olmalıki hemen üzerimden kalktı.
"İzel sen gerçekten çok farklısın bu zamana kadar kimse bana karşı koymamıştı!"
Bundan ne çıkartmalıyım diye ona bakıyordum.Yanıma geldi ve ellerimi tuttu.
"Ben bir mafyayım ama sana karşı beslediğim duygular sana yenik düşmeme sebep oluyor ve ben bunları söyliyeceğimi hayatta düşünmezdim ama benim sevgilim olurmusun güzelim?"
Şok içerisindeydim bu şakamıydı koca mafya patronu benden kız arkadaşı olmamı istiyordu hemde bunların hepsi bir günde olmuştu.Şaşkınlıkla ona baktım.
"Bakın bunlar gelip geçici duygula-"
Dememle dudaklarıma yapışması bir oldu.Bir karar vermem gerekiyordu.Onu seviyormuydum? Evet seviyordum o zaman karşılık vericektim ama beni elde etmesine izin vermicektim.
(Aferin kızıma)Uzun süre sonra nefessiz kaldığım için geri çekilmiştim.
"Gitmem gerekiyor."dedim ve ayağa kalktım ama ağzından dökülen birkaç kelime ile gitmek istemediğimi fark ettim.
"Kal lütfen.Sadece sarılma var ne dersin? Seni hiçbirşeye zorlamam bana güven lütfen İzel."
Sözleri güven vericiydi onu dinlemelimiydim bilmiyorum ama korkuyordum.Ya beni alı koyarsa? Beni elde ettikten sonra bırakırsa? Bunlar aklımdan geçmeden bir saniye bile olmuyordu.
"Sana güvenmemi istiyorsan şuan evime gitmek istiyorum."
"Pekela o zaman seni evine bırakayım ve akşam 8 de tekrar geri alayım? Yemeğe çıkarız nasıl fikir?
Güldüm koca mafya benimle yemeğe çıkmak istiyordu.Yarın iş günüm olmadığı için kabul ettim ve Buddy'e veda ettikten sonra arabaya doğru yol aldık.Kapımı açtı onun bu haline tebessüm edemeden duramadim.Arabaya bindik.Çok sıkılmıştım ve müzik açmaya yeltendim.Rastegele birşey açıcaktım karşıma "Değmesin Ellerimiz" çıktığı gibi onu seçtim ve arkama yaslandım.Aslan ufak ufak şarkıyı mırıldanıyordu.Şarkının en sevdiğim kısmı gelince eşlik edemeden duramadım.
"DEĞMESİN ELLERİMİZ BULUŞMASIN BU GÖZLER..."
Bağırarak eşlik ettim ve o göz kamaştırıcı bir şekilde baktı daha sonra sesi kıstı.
"Sesinin bu kadar güzel olduğunu bilmiyordum.Beni çok şaşırtıyorsun."
Tebessüm ettim."Teşekkür ederim küçükken şarkıcı olmak istiyordum aslında ama kararımı değiştirdim."
"Pişmanmısın peki?"
"Hayır,hayır asla pişman değilim çok mutluyum." :>
"Senin adına sevindim İzel."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bebek Mafyam +18
RomanceKarşıma çıkan bir adamla herşey bu kadar çabuk değişebilirmiydi? Değişebiliyormuş.