Media da;mascope ; kader var
💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐
Ben ağlıyordum.
İkimizde konuşmuyorduk.
Kalkiyordum bileğimi tutup yanına oturmami sağladı;"Olmayacak ne demek?"
Ne diyecektim? Herşeyi söyledim işte . Neyi duymak istiyordu?
"Benim çocuğum olmayacak Kemal. Üstüme gelme"
"Nerden çıktı bu?"
"Doktora gittim önce hamileyim sandım ama bir cocugumun olması yüzde beş ihtimale bagliymis. "
Kemal den;
Yüzde beş mi? Her ne kadar düşük bir rakam olsada yine de umut.....
Ellerini tuttum;"Ben senin hep yanindayim ,bir bebeğimiz olmasada önemli değil "
"Gerçekten mi?"
Ağlıyordu. Saçlarını okşadım ve başını göğsüme yasladı;
"Ben seni seviyorum . Olsun yada olmasın, Allah'tan ümit kesilmez"
Saçlarına öpücük kondurmustum.
Bana sarıldı .İki gün sonra......
Bugün bizim güya düğünümüz vardı modum da yoktu. Bir hafta sonra okul açılacaktı.
Kahvaltı sofrasında otururken kemale baktım;"Vaz mi geçsek düğünden acaba?"
"Neden? Bu düğünü istediğini düşünüyordum"
Modumda değildim, içimde birşeyler kopuyor bunalım gibi depresyon tarzında adını adlandiramadigim bir duygu içindeydim.
"Kemal . Kendimi iyi hissetmiyorum "
"Bir yerin mi ağrıyor?"
"Öyle değil ruhen yiprandim "dedim. İştahım yoktu elimdeki çatalı tabağın kenarına bırakıp ;
"Ben doydum ,sana afiyet olsun"
Sandalyeden kalkmıştım;
"Nereye?"
"Odaya. Uyumak istiyorum"
Kemalden;
Tüm bu yaşananlar onu çok yipratmis. Onu kaçırmam, Kaan, babası, kacirilmamiz, esmeralda ,intihar ve bebek olayı onu çok yıprattı.
Üzerine gitmemeye karar verdim. Düğün iptalse iptal o duzelene kadar hicbir sekilde üzerine gitmeyeceğim.
Aradan bir hafta geçmişti.
Okullar açılmış Peri yi okula bırakıp şirkete geçtim.Peri den;
Öğretmenler odasına gitmiştim. Bugün siyah bir ceket içine beyaz bir gömlek ve altına siyah etek giymiştim. Okulda genelde resmi giyiniyordum bazı günler hariç.
Yıldızı gormemle onu çok özlediğimi ve hem ona haksızlık yaptığımı ama bana yalan söylediği içinde ayriyeten kirgindim.
Ama bunu yüzüne vurmayacaktim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AKLİMDA ( YARI TEXTİNG) Bitti
RomansaPeri ile Kemal in aşk hikayesi. İnişli çıkışlı. Zorlama ile baslayan bir aşk. Okumadan elestirmeyin derim. Kapak @yourchoice ye aittir.