()
~~~❣️"İşte aradığımız kız." Nightmoon zafer kazanmış gibi yüzündeki bir sırıtış ile uğursuzca söyledi. Kızı gördüğü andan itibaren ona bir yemmiş gibi bakıyordu. O avcıydı, kız ise av.
Eerros gözlerini kızdan alamamıştı. İlk gördüğü andan kıza aşık olmuş gibiydi. Kızın ince beli, pembe yanakları, renkli gözleri... dudağı. Her şeyiyle mükemmeldi. Altın oran gibiydi bu kız. Sanki Tanrılar onu özenle yaratmışlardı.
Bir kaç çimenin arkasında saklanıp kızın ne yaptığını izleyen ekip, bir sonraki adımlarının ne olacağını düşünüyorlardı. Her biri kızı görünce cidden etkilenmişti. Ama yine de kızın büyüsüne kapılmamış gibi davranıyorlardı. Kız güzel olsa bile Eerros aralarında en çok etkilenendi.
"Etrafını saracağız. Kızı yakalamak için elinizden geleni yapın." Ekip Nightmoon'un emri ile saklandıkları çimenin arkasından çıkarak yavaşça kızın etrafını sarmaya başladılar. Kızı kaçırmadan bu işi hızlıca halletmek istiyorlardı.
Aralarında tereddüt edenler vardı elbette. İlk planlarına göre kızı yakalayıp dileklerini gerçekleştirdikten sonra Nightmoon onu öldüreceğine and içmişti. Ancak böyle bir güzelliğe nasıl diğerleri kıyabilirdi ki? Çok sevimli bir kızdı. Peri masalından çıkmış gibiydi.
Eerros ve diğerleri kızın kaçamaması için gizliden etrafını sararlarken kız bu olayı farketmeye başladı. İlgileniyor olduğu çiçeği bırakaraktan hızlıca etrafına bakmaya başladı. 10 kişilik bir grup onun etrafını sarıyordu. Ve başlarında ise sinsice bakan bir lider vardı.
Kız gördüğü manzara karşısında nutku tutuldu. Kalbi korkudan çok hızlı atıyordu. Nefes alışı hızlandığı için göğsü bir yükselip bir iniyordu. Kafasını sağına ve soluna çok hızlı bir şekilde çeviriyordu. Korku tüm bedenini kaplamıştı. Gelmiştiler yeniden... onu öldürmek isteyenler.
Kız bir çıkış yolu bulmak için etrafına bakıyordu. Etrafındaki çete ona her saniye daha da yaklaşıyordu.
"YAKALAYIN!" Nightmoon emir verdi.
Çete başka bir seçeneği olmadığı için denileni yapmak üzere hareket ettiler. Kızı yakalamak için yeterince yakınlardı. Kızın gözlerindeki korkuyu farketmişti Eerros.
Tüm ekip bir anda kıza doğru hışımla atladı. Ama kız onlardan hızlı davranıp kaçmayı başardı. Koşabildiği kadar hızlı ucu bucağı görünmeyen bir yere doğru koşuyordu.
"PEŞİNDEN GİDİN! KAÇIRMAMIZA İMKAN YOK!" Nightmoon emir yağdırmaya başlamıştı. Ekip hızlıca kızı takip etmeye başlamıştı. Liderleri ise arkadan yavaşça onları takip ediyordu.
En önde olmak üzere Eerros, AoD, Klass ve Bay X koşuyorlardı. 4'ü beraber ilerlerken diğerlerini biraz daha arkada bırakmışlardı.
"Patronun böylesine güzel bir kıza nasıl kıyacağına inanamıyorum." Klass bunu içinden geçirdiğini sandı ama diğerlerinin ona baktığını farkedince sesli söylediğini anladı.
"Sende mi o kız için üzülüyorsun?" AoD sordu.
"Evet... Biraz öyle. Ama patron duymasın."
"Açıkcası söylemem gerekirse... O kız canını almak istemeyeceğim kadar güzel..." AoD mırıldandı.
Diğer 6'lının daha da geride kaldığına inanaraktan koşarken konuşuyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SUİKASTÇI - Errorink Ship
FanficBu hikaye tamamen farklı bir au'da geçmektedir! Lütfen hızlıca yargılamayınız. En çok emek verecek olduğum kitaplardan bir tanesi olabilir. Human Au. Error-->Eerros Ink--> Ink'elynn ... Farklı bir au olduğundan ufak değişiklikler olacak isimle...