Το καλοκαίρι έφτασε, η Διώνη επέστρεψε πίσω στην όμορφη Θεσσαλονίκη. Αποχαιρέτησε τον Νικηφόρο και τους φίλους της και συμφώνησαν ότι θα ξανά ειδωθούν στην πόλη, αλλιώς αν δεν τα κατάφερναν μια και καλή τον Οκτώβριο και πάλι στη σχολή.
Ένιωθε παράξενα που έπρεπε να αποχαιρετήσει το Νικηφόρο, αλλά την παρηγορούσε το γεγονός που έμενε και εκείνος στη Θεσσαλονίκη.
Άφησε πίσω της την Καστοριά και πήγε να δει τους γονείς της και να περάσει τις διακοπές της μαζί τους.
Όταν έφτασε με μεγάλες αγκαλιές και δάκρυα την υποδέχτηκαν οι γονείς της και τα αδέρφια της. Μαύρα μάτια έκαναν για να τη δουν.
Τις επόμενες μέρες η Διώνη ετοίμαζε τα πράγματα της μαζί με τη Μελίνα, διότι θα έφευγαν Καβάλα, σε μια συμφοιτήτρια της Μελίνας.
Η Μελίνα είχε καταφέρει και περάσει στην όμορφη Θεσσαλονίκη και συγκεκριμένα οικονομικά στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας που τόσο πολύ ποθούσε.
Μέσα σε αυτήν την χρονιά που πέρασε είχε καταφέρει να δημιουργήσει φιλίες κα παρέες. Η παρέα της αποτελούνταν από έξι κορίτσια τα οποία τα τρία από αυτά ήταν από τη Θεσσαλονίκη, δύο από την Κατερίνη και ένα από την Καβάλα.
Η Μελίνα είχε κανονίσει αυτό το καλοκαίρι να πάει επίσκεψη στην Καβάλα για να δει τη φίλη της, τη Μαρίνα. Όμως ζήτησε από την αδερφή της να τη συνοδέψει σε αυτό το ταξίδι με την πρόφαση να περάσουν και περισσότερο χρόνο μαζί. Η Διώνη δεν χρειάστηκε να το πολυσκεφτεί. Κατευθείαν δέχτηκε με χαρά.
Την επόμενη μέρα ταξίδευαν για Καβάλα.
Ήταν 1η Αυγούστου και ταξίδευαν με τα ΚΤΕΛ προς την Καβάλα, είχαν ξυπνήσει σχετικά νωρίς. Η διαδρομή ήταν μεγάλη και τα τοπία υπέροχα, ο ουρανός καταγάλανος και τα χωράφια όλα καταπράσινα και ανθισμένα. Με το που έφτασαν στην πόλη η φίλη της Μελίνας τους περίμενε.
- Γεια σου Μελίνα μου έλειψες πάρα πολύ.
- Και μένα πάρα πολύ Μαρίνα. Μαρίνα από εδώ η Διώνη η αδερφή μου.
Μπήκαν μέσα σε ένα ταξί με προορισμό το εξοχικό της Μαρίνας. Με το που έφτασαν αντικρίσανε μια μεγάλη καγκελόπορτα, τεράστια. Άνοιξε αυτόματα και περπάτησαν προς το εσωτερικό της. Το σπίτι ήταν τεράστιο είχε δυο πατώματα μεζονέτα, τα οποία επικοινωνούσαν στο σπίτι με μια εξωτερική σκάλα. Ο κήπος τεράστιος με γρασίδι κιόσκια, μπαξέδες και πανέμορφα λουλούδια.
VOCÊ ESTÁ LENDO
The secrets of the Rousouli family (Μέρος 2ο)
RomanceΤο συγκεκριμένο βιβλίο αναφέρεται στη ζωή μιας κοπέλας συγκεκριμένα της Διώνης η οποία είχε γνωρίσει αρκετούς ανθρώπους στη ζωή της που την πρόδωσαν, την πλήγωσαν, την ζήλεψαν, την εκτίμησαν, την συμπαραστάθηκαν, την υποστήριξαν αλλά και την θαύμαζα...