Başlangıç

13 2 1
                                    

     Yıllardır bunun peşindeydi. O yıllarca acı çekmişti.Artık o acı çektirecekti.İntik-
am arzusu onu ele geçirmişti.Ancak bilmiyordu ki intikam sadece ona acı çektirenlere zarar vermeyecekti.....
       O daha küçükken ailesiyle birlikte mutlu mesut yaşıyordu. Ta ki o güne kadar. Gece saatleriydi. Eve geç gelmişti. Babası kızar diye özür dileye dileye kapıyı açıp içeri girdi. Yavaşça kapıyı açtı ve ışığı yaktı. Tam o sırada biri omuzuna çarparak kaçtı. O sırada yere baktı. Ailesi anne babası ve ablası yerdeydi. Nefes almıyorlardı. Koşa koşa dışarı çıktı. Adamı bulmak için ama adam çoktan kaçmıştı. Hemen polisi aradı ve ekipler geldi. Ailesi alındı. İnceleme başlatıldı. Sorgu için odaya alınan genç anlam veremiyordu. Ne ahmaktı. O an koşsaydı. Belki belkide ailesinin k k katili bulunurdu. İsteksiz olsada tırnaklarını kemirmeye başladı. Panikleyip ve öfkeliydi kendisine. Babası bir kamu şirketinde çalışandı. Masum biriydi. Hiçbir kötüşüğü yoktu. Annesi ev hanımıydı. Ablası okulu daha yeni bitirmişti. Polis olacaktı. Tabi yaşasaydı.
Sorgu başladı. Polis içeri girdi ve oturdu.
Polis,
_Başınız sağ olsun.
Genç,
_Sağ olun.
Polis,
_Daha yeni atlattınız ama soru sormalıyım.
Genç,
_O olur.
Polis,
_Bay Kim joo wong olayları anlatır mısınız.
Olayları anlatır....
Polis,
_Yardımız için sağ olun. Bir sorum var. Neden ünüformama öyle bakıyorsunuz?
Genç,
_Ablamın en büyük hayaliydi. Polislik....
Polis,
_B b ben üzgünüm. Sorgusuz bitmiştir. Başınız sağ olsun.
............................................................................
Yazım hatam vb vardır elbet özür dilerim umarım seversiniz devamı gelsin isterseniz lütfen beğenin ve tahminleriniz yapın. Doğru tahmin yapanın adı bir sonraki partta geçecek. Hoşça kalın 💓💕💞

The RevengeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin