-Vom intarzia , Elena !
-Anco ... imi cam pui rabdarea la incercare!
-Heiiii! Buna !
-Ha ?!
-Asteapta-ma , mergem impreuna .
-A..ok.
Pe parcursul drumului eu nu am scos nici o vorba si Naruto se tot holba la mine de parca eram stafie . Hm..asta ar explica ...daca se uita la Anco dar nu i-am aratat-o imi era ca lesina pe jos .
-Bine ca a-ti venit azi si nu maine Naruto !a spus Sakura care era rosie la fata deja .
-Daca te enervezi asa tare iti cresc cosuri ! a spus Kahasi Sensei
-Iar ai intarziat ...nu te-ai schimbat deloc , i-a spus Sasuke lui
-Am avut ceva foarte importabt de facut !
Deodata Elena a izbucnit in ras
-Heii !! Inceteaza ! Nu te mai juca cu mine !
-Ceva important ha ?! Daca ceva important inseamna a citi ultimul capitol aparut la cartea aia a ta , atunci da este important :)))
-Ceee?! Dar Kahasi eu stau aici cand tu citesti carti degeaba ! Haide sa ne luptam trebruie sa ma atrenez ! Pericolul paste oriunde ! Il pot simti!
-Ceea ce simti tu cred ca e cum iti ghioraie stomacul .
-Sasuke te rog nu te amesteca !
-Liniste! nu vam chemat ca sa va amuzati ! Veti pleca intr-o misiune in statul sunetului si trebuie sa fiti pregatiti clar?
-Cand asta ?
-Maine ...sper ca veti lua asta in serios !
Dupa ce ne-a mai dadacit putin am plecat acasa ...era asa ciudat Naruto asta...are prea multa energie in el ..ma obosea total .
-Elena , noi mergem sa mancam , haide cu noi si tu .
-Ha?!Eu ?
-Desigur , deci ?
-Bine , de ce nu .
Eram la un restaurant si deodata Anco a devenit prea nelinistita ceva urma sa se intample dar nu stiam inca ce ....
-O bubuitura foarte mare s-a auzit din camera lui Tusnade...saraca si-a pus si ea biroul ala asa sus ca par a nu mai ajungeam odata acolo .
-Pe hol era numai fum .Hm..e clar ! Sunt aici ... excroci!
-Naruto te rog nu strica ceva , am vrut sa il atentionez dar se pare ca nici nu ma ajunsese din urma unul din ei ...Am intrat in camera si deodata ceva ma improscat cu sange miam dat haina jos si am ramas in maieul meu rosu se pare ca venisera si ceilalti .
-Ha ?! Elena ce e aia ?
-Naruto nu ma enerva !
Am simtit cum se apropria prin fum inamicul nu aveam de ales am deschis poarta infernului .
In acel noment fumul disparuse si datorita unei bucati de pamant uriase ne-am inaltat la cer si an eliberat-o pe Anco.
O controlez cu ajutorul numor lanturi .Erau acolo cei care provocasera explozia dar o aveau pe Tusnade ranita nu puteam ataca ! Cacat!
Am deschis bariera si cu puterea sunetului mam duc in spatele lor si leam patruns cu mana dreapta in inima da ..stiu ...putin sadic dar asta era puterea mea .Bariera eta cea care pastra distanta dintre lumea de dincolo si eu ..daca o indepartam deveneam ca ei ...o stafie .
Am simtit o mana pe umarul meu si totul a revenit la normal iar intrusii au scapat cu viata .
-De ce ai facut asta ?Trebruiau sa moara !
-Ai speriat tot satul ! Trebruia sa te controlezi !
-Daca o faceam Tusnade murea!
Am tipat la Kahasi furioasa .