Cine esti tu ?

378 18 2
                                    

   Totul mergea foarte bine.  Tocmai ce Tusnade a anutat inceperea marelui examen. Atatea emotii retraite aici.  Ca de obicei Sasuke era foarte retras se concentra pe acei oameni din satul sunetului.... habar nu am de ce...credeam ca a depasit acel moment dupa ce la ucis pe Orocimaru dupa terminarea razboiului.

      Cand s-a dat startul inceperii Examenului...toti elevii din Konoha s-au dus in arena.... ceea ce noi nu stiam era ca un nare pericol ne pandea inca din cele mai intunecate departari.

        Un domn sau o doamna... nu am realizat cine deoarece purta o mantie neagra cu nici desene albe pe ea a aparut pe teren.

          -Atacati!  a aspus liderul lor

          Cand acestia au inceput lupta...un mare foc negru s-a napustit asupra lor. Nineni nu a supravietuit . Toti erau uimiti... mai ales Sasuke...acea technica ...nu era alta decat cea a clanului Uchina dar...era imposibil Sasuke era unicul  supravietuitor sau asta ne era dat noua sa credem?

               Toti s-au panicat...Naruto a alergat spre aceea persoana si a folosit  rasengan  dar...un fkum negru s-a imprastiat in aer...

              -Chiar crezi ca ma poti distruge cu asa o cantitatea mica de cahra?  a spus respectiva persoana anonima  .

               -Cine esti tu ? a spus Naruto foarte nervos

              Acea persoana dupa risipirea prafului era inconjurata de foarte multi scheleti uriasi...dar un lucru foarte ciudat...pe mana sa stanga se putea observa acelasi semn blestemat ca al lui Sasuke.

            -Asa deci , asa ai putut scapa de atacul meu!

            -Ah...Naruto...tot tembel ai ramas .

            Dupa disparitia completa a prafului am putu vedea cine era acea persoana.

            La vederea acesteia Tusnade a coborat langa Naruto spunand:

           - Nu se poate!  Tu ? Aici?  Imposibil!

          Am coborat si eu impreuna cu Sasuke si am observat ca acea persoana avea parul negru si nu era deloc familiara noua...

            -Asa iti primesti fostii elevi , Tusnade?

           -Dupa atata timp...nu pit sa cred...catraiesti...marea Elena Uchia s-a intors !!

            -Ceeee???  am spus eu Sasuke si Naruto in cor foarte derutati.

             

          

Un nou membruUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum