Ei ....se pare ca Examenul nu a mai avut loc ...detorita noi aparitii a Elenei . Toti erau derutati , intradevar dar Tusnade a luat decizia deci stie ea ce face .
A doua zi , dupa toata "drama" de ieri toate echipele aveau intalnire ...
- De ? nu ! nu vreau , nu ma poti obliga , bunica Tusnade !!
- Ha ?! ai zis cumva bunica ?
Tusnade s-a facit rosie la fata ...la fel si Naruto ce e drept ...dar ...unul din cauza nervilir si altul din cauza fricii ca va fi omorat in bataie de o femeie .
Hehe....asta e...trecem la ale noastre ...Naruto a incercat de multe ori sa o dea afara pe Elena ...fara sa o cunoasca ... nu avand habar ca in spatele acelei mari luptaoate care o intrerupt examenul , era defapt o aimpla fetita sensibila si neajutorata .
La casa lui Sasuke :E deja dimineata deci ....asi fi vrut sa dorm mai mult . Ha?! a da corect ...avem intalnire cu echipa ...asa voi putea observa noua "membra" a familei...Mda ce familie ..poate aia care nu mai exista ...ma rog ....
In timp ce Sasuje isi facea un dus ...
Acasa la Elena ....-Haii !! jos din pat !!
-Ce ?!! dar soarele nu a rasarit inca ...deci ...eu de ce asi faceo ?
Dupa foarte multe leneveri in pat se pare ca faimosii nostrii luptatori s-au dat josdin patsi au plecat catre locul de inatalnire a echipei.
-Voi imtarzia , Elena ..!
-Taci .....Anco e totul bine ii simt ...sunt la fel ca noi...pe jumate treji ..nu ai ajuns inca..
Anco era fantoma mea gardian...asa am devenit cunoscuta in toata lumea ninja ...prin manipularea mortilor...comunicare cu ei ....conducerea lor...intrarea in corpul lor ....si datorita avantajelor ca o mostenitoare de drept Uchina. Am cele mai inspaimandatoare si puternice spirite ... care sunt gata sa zdrobeasca pe orice in orice moment si oricum .