Hey: *deci voi incepe o poveste despre animeul Naruto. Sper sa va placa: **
Dupa intoarcerea lui Sasuke in satul Konoha si terminarea razboiului totul era foarte linistit pana cand intr-o zi un nou membru al clanului Uchina isi va face aparitia.
CAPITOLUL 1-EXAMENUL CHIUNIN
Este ora 8 dimineata ma indrept catre sediul central al Konahai unde Tusnade vrea sa ne anunte ceva. Mergeam pe drum pana cand imi aud numele:
-Hey, Sakura!
Ma uit in spate si il vad pe Naruto impreuna cu Sasuke. Chiar ma bucur ca cei doi au lasat toata ura dintre ei si acum sunt ok.... insfarsit echipa 7 s-a reunit... si partea buna e ca Sai va face in continuare parte din echipa indiferent de numar tot o echipa vom fi mereu.
Dupa ce iam salutat si eu pe baietii am pornit spre Tusnade, pe drum nimeni nu a spus nimic. Cand am ajuns toti erau acolo. Tusnade s-a asejat ca de obicei pe scaunul ei si nea anuntat ca regulile de la Examenul Chiunin s-au schimbat. Acum nu mai exista nici o proba scrisa ci doar un definitiva in care fiecare elev dintr-un sat se va lupta cu un chiunin din alt sat....si ceea ce nu ma uimit de loc era faptul ca noi ne vom lupta cu elevii din satul Sunetului si acei chiunini se vor lupta cu elevii nostrii. Sasuke era cam uimit... acum ca Oracimaru era mort nu mai era nici o amenitare s-au mai de graba asa credeam noi.
Dupa ce asazisa intalnire s-a terminat am plecat spre arena unde acum cativa ani noi neam luptat pentru a deveni ce suntem azi.
In zona celor din satul Sunetului:
-Nu poti sa apari acolo!
- Si de ce ma rog?
-Se presupune ca ar trebrui sa fii moarta numai Tusnade stie de existenta ta .
- Pai se pare ca azi vor afla mai multi nu vor sti ce iau lovit cei din Konoha nimeni nu va promova examenul... atata timp cat eu posed. sharingan si sunt Uchina.......
Hey tuturor...sper ca va place incepututul.... miam propus sa introduc un nou personaj in poveste o noua Uchina despre nume veti afla in urmatorul episod spre sa va placa.... cand i sa il scriu (defapt sa am chef sa il scriu ) pana atunci vam pupat dulce: ****