Misiunea speciala I

81 6 2
                                    

Kahasi se uita socat la mine dupa ce am salvat-o pe Tusnade in acest timp Sakura , Naruto chiar si Sasuke pe uitau diferit la mine .Asta era exact ceea nu vrioam sa se intample , ca toti ceilalti sa ma vada luptand si apoi sa se indeparteze de mine si asta doar datorita puterii mele.
-Wow ! A fost super ! Cum a facut asta ?
-Naruto ! Inceteaza ! Te faci de rusine !
-Ceee ?! Sakura ce vrei sa spui ?
-Idiot ...
-Ei bine , vad ca tot cu replica asta ai ramas Sasuke !

Autorul povesteste....

Toti erau uimiti de ceea ce tocmai s-a petrecut in fata lor . In tot acest haos , vinovatii care se pare ca erau responsabili de cele intamplate au reusit sa scape .Kahasi era foarte furios pe Elena , cand aceeasta urma sa se intoarca in sat intelegerea dintre ei era ca ea sa nu isi arate latura cealalta pe care o avea in nici o lupta doar daca era vorba de viata si moarte. Elena in schimb era stapana pe situatie si-a controlat toata kahra si a reusit sa deschida bariera . In schimb Tusnade se pare ca avea nevoie de ingrijiri speciale , Sakura a incercat sa se aproprie de ea pentru a o vindeca dar Tusnade a refuzat , datorita puterii pe care ea o detinea se putea vindeca singura .

Elena povesteste.....

"Hm...se pare ca puterea pe care o are Tusnade este suficient de mare pentru a se putea vindeca singura , in lipsa mea ia aratat si rozaliei despre aceasta techinica secreta . Daca o invoc pe Angi le pot invinge ...dar Angi e o parte din iadul ascuns dupa lumea spiritelor imi va trebrui concentrare dar si antrenament foarte mult caci trebruie sa ma asigur ca voi fi cea mai buna mai ales acum ca vom pleca maine intr-o misiune .

Dupa foarte multa liniste Kahasi spune :
-Nu mai aveti ce vedea aici copii , Tusnade se va vindeca si pana veniti voi din misiune sediul central al Konohei va fi restaurat asa ca maine la prima ora ve-ti fi aici ! Ve-ti pleci intr-o misiune si sa fiti pregatiti .
-Abia astept , imj voi arata puterea adevarata Ha-ia !
-Idiotule , mai intai ai grija sa nu te ranesti !
-Ohh...nu si tu Sakura cu expresia asta !
- Poate ca daca stii tu...ai fi si tu asa cum trebruie ...
- Nici nu vreau sa aud !
- Idiotule ! De ce ma intrerupi ?

Am continuat sa mergem inapoi spre casa cu toate certurile dintre Sakura si Naruto . Ieri am fost anuntati ca fiecare echipa trebruie sa locuiasca intr-o casa pentru a putea fi contactati toti mai repede si eficient in caz de orice pericol .Ceea ce mi se parea enorm de prostesc .
Casa in care locuiam era una mare ce este drept . Sufrageria era imensa cu o canapea mare in coltul incaperii si in fata ei o plasma mare pe perete in ultimii ani de la terminarea razboiului se pare ca au aparut multe lucruri interesante , televizoare , telefoane , masini , aparate casnice . Dar pe parcurs s-a hotarat ca doar orasele in care nu mai existau razboinici purtatori de kahra sa fie prezente acestea . Dar Naruto nu s-a putut abtine sa nu ia o plasma se pare si multe aparate pentru bucatarie . Ceea ce nu prea puteam spune ca era o idee rea .
Pe langa sufragerie era bucataria care la randul ei era imensa si la etaj erau camerele noastre fiecare cu o baie personala .

Am intrat in camera mea si mi-am dezbracat hainele si am intrat sub dus pentru a-mi face o baie fierbinte . Dupa aproximativ 30 de minute ies din camera cu parul uscat si un tricou larg si lung lutin mai sus de genunchi . Am coborat jos pentru a manca un sandwich cu un pahar de suc . Am deschis televizorul si am inceput sa ma gandesc la o mie de lucruri pe care urma sa le intampin si m-am concentrat asupra misiunii pe care maine trebruia sa o avem .
Deodata se aude o bataie usoara in usa . Raman intinsa pe canapea in timp ce ma frecam la ochi , doar nu era si treaba mea de azi inainte aa raspund eu la usa.
BBBBBBBBBBBBBBBUUUUUUUUUFFFF

-Ce naiba !? Spun eu in timp ce sar ca arsa in picioare de pe canapea si abia acum realizez ca aseara am adormit aici si era deja dimineata , stai asa ...dar totusi Kahasi nu s-ar intoarce doar pentru mine ca sa compromita misiunea , asta inseamna ca nu numai eu nu m-am trezit la timp , corect ?!
Intimp ce meditam in mintea mea , m-am dus la bucatarie si am baut un pahar de suc si am mancat un iaurt cu ciocolata .
-Tu iti bati jos de mine ?!
-Nu pot pleca in misiune , pe stomacul gol !
- Si restul unde sunt ?
- Nu imi ami tesc sa ma fi facut bona lor personala .
-Ahhh !
Dupa care Kahasi era deja sus in cautarea celorlalti . L-am urmat incet pe scari si am intrat in camera mea , unde mi-ami luat un maieu negru pe mine larg si lantaloni scurti tot negrii , era o culoare buna in cazul trebruia sa ne ascundem , si ghiozdanelul meu tot negru de asemenea din piele unde imi tineam un bandaj in caz de nevoie ( tinand cont ca mereu imi fac o vanataie ca amintire mereu ) si la gat mi-am pis pandanrivul meu care o poate trezi pe Angi , pe celelate spirite le pot trezi cu mainile goale dar Angi este un spirit special , unul stravechi din adincurile infernului adevarat . Am nevoie de pandantiv pentru a o pitea trezi .

Dupa o ora ...(cat timp Kahasi s-a mai calmat ...)

-Am obosit ...
-Narutoo ,inceteaza !
-Cee?! Sakura , dar nu m-ai pot merge !
- Eh...atunci imi pare rau sa te anunt ca in ritmul asra nu te ma cara nimeni !
-Putem opri ?
- Da !
- Ce ? Dar Kahasi a spis sa nu ne abatem d ela drum Sasuke .
- E doar o mica oprire , voi mamcati si eu am ceva de rezolvat , Sakura , nu sunt Naruto sa ma dadacesti !
-Foarte amuzant , Sasuke !
-Elena , tu vii cu mine !
- Poftimmm??!!!! au spus ceilalti doi in cor .

La auzul cuvontelor lui Sasuke , nu am facut nimic altceva decat sa ma opresc din drum si sa il studiez , ce avea de gand sa faca .
Sakura si Naruto s-au dus la un restaurant si Sasuke a continuat sa mearga mai departe ......

Dupa cateva minute de mers bune s-a oprit si a spus :
-Dezbraca-te !
..................................


PAP PAP PAP !Insfarsit am postat ! Ce credeti ca are de gand Sasuke ?! Astept parerile voastre ! Si ce se intampla cu Sakura di Naruto ?
Ei bine acum voi posta mai repede daca tot s-a tremi at perioada mea de relax si lasa-ti comentarii , dati un share sa vada alti fani Naruto si un like daca v-a placut ! Va pup si pana la capitolul viitor Bye !

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 06, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Un nou membruUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum