¹'

487 26 22
                                    

Oy vermeyi ve yorum atmayı unutmayın bebelerim 🤭💖

-

"Geç kaldım, ilk günden geç kaldım okula! Offf. "

Kendi kendime bağırarak hazırlanmaya çalışırken odamın diğer tarafına doğru baktım. Doğru bugün aynı zamanda üvey kardeşimle tanışacaktım, siyah ve gri'nin eşlik ettiği bir taraftı. Odadaki benim tarafıma baktığımda renklerle süslenmişti, onunkine göre daha iyi zevke sahiptim. En azından gri veya siyah değildi. Çok sade.

Kendi üstümdekilere bakınırken okulun formasını değilde kendi tercih ettiklerimi giymiştim. Altıma giydiğim dizlerimin üzerindeki şortu biraz daha yukarı çekmiş ve gömleğimi iliklemeyi bitirmiştim, üstten iki düğmesini açık bırakıp boynumun gözükmesi için yer bıraktım. Sarı saçlarımı dalgalandırmış ve iyice hazır olduğumu anladığımda hızlıca odadan çıkıp mutfağa geçtim, masanın üzerindeki not ve yemek kabını görmüştüm. Okulumun ilk günü için şans dilemişti.

Yemek kabını alıp koşar adımlarla evden çıkmıştım. Yeni şehir, yeni arkadaşlar demekti. Okulun ilk günü için çok heyecanlıydım çünkü bu yeni kızlarla tanışacağım anlamına geliyordu, güzel kızlar olduğuna emindim. Bu zamana kadar doğru düzgün bir kızla çıkmasamda eski arkadaşlarıma saçma şeyler anlatmakla meşgul oluyordum.

Bunları düşünürken çoktan okula yürüyerek vardığımı fark edince etrafıma bakınmıştım. Herkesin saçı siyahtı, düzenli şekilde giyinmişler. Tüm giyim kurallara uyacak şekilde olduğu çok açıktı, bense aksine daha farklı ve ayrı bir şekilde dikkat çektiğimin farkındaydım. Girişe doğru iyice yaklaştığımda bana dik bakışlarla bakan çocuğu fark etmiştim, hızlı adımlarla geçmek için hızlansamda benden biraz uzun olan çocuk kolumdan tutup beni kenara çekmişti. Çattığım kaşlarla bakarken o ise suratsız ifadesiyle konuşmuştu.

"Okula niye böyle geldin?"

"Sen mi karar veriyorsun ne giyeceğime?"

"Evet ben karar veriyorum, okul başkanının sağ kolu olarak."

"Sen değil okul başkanın uyarsın o zaman."

Kolumu bıraktığında kolumu ovalamış ve sessizleşen etrafa bakmıştım, herkesin arasından gelen ifadesiz siyah saçlı kişi tüylerimi ürpertmişti. Bana yaklaşmasıyla ne yapacağımı bilemeden kalakalmıştım.

"Ne-"

Vücudumu kendininkine yapıştırıp ellerini üzerimde gezdirmeye başlamıştı, elleri vücudumda gezerken nutkum tutulmuş şekilde öylece kalmıştım. Cebimdeki sigara paketini aldıktan sonra geriye doğru çekilmiş ve donuk gözlerle bana olan bakışlarını bir süre devam ettirmişti. Sonrasında kaşlarını çatarak arkasını dönüp yürümeye başlarken sesini duydum.

"Sigara okulda yasak, ha birde sadece bugünlük böyle giyinmene izin veriyorum."

Yanımdaki çocuk sırıtmış şekilde donuk olan bana bakıyorken bense elimi yumruk yaparak önümde giden bedene bakmıştım, kimdi bu lanet olası kişi? Açıkcası nefesimi kesmişti yaptığı şeyler.

"Okul başkanı Lee Know, kim olduğunu merak ediyorsan diye söyledim. Ben ise sağ kolu Hwang Hyunjin."

"Merak ettiğimi söylemedim."

Çatık kaşlarımla son kez uyarıcı bir bakış atarak ilerlemeye devam etmiştim sırada ise sınıfımı bulmak vardı, kulağıma gelen konuşmalarla o tarafa doğru bakmıştım.

"Okul başkanının şu güzel olan öğretmenle evleneceğini duydun değil mi?"

"Evet, sırf müdürün torunu diye bunu yapması çok saçma."

kiss | minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin