"Hadi kalkın lan. Rose gelebileceğimizi söyledi. AMA SİZİN KALKMANIZ LAZIM TENEKELER!"
"Ya bırakalım Jisung şunları. Biz artık kendi keyfimize bak-"
"KALKTIM!" Hyunjin aniden yattığı yerden doğrulup Seungmin'le bana dönünce yanında yatan Jeongin'de yavaş yavaş gözlerini açmıştı. "Nasıl bu kadar uyumayı başarıyorsunuz?"
"Bizim doğamız bu aşkım." Hyunjin Seungmin'in sorusuna yanıt verirken Jeongin'de kalkmıştı. "Saat kaç?"
"12'ye geliyor."
"Gece yarısı mı oldu lan! Kalkın gidelim."
Saati söylememle Jeongin'de yerinden fırlar bi şekilde kalkmıştı. İki uykucuyu kapının önünde bi iki dakika bekledikten sonra hepimiz çıkmıştık. "Valla ben yürüyemem şimdi, üşendim. Biriniz taksi çağırsın."
"Tabi ki efendimiz."
"Senin kafanı sikiyim Jisung."
"Ya sus be Seungmin."
"Siz tartışana kadar ben çağırdım bile."
"Yaşa be Jeongin."
"Yaşarım Jisung."
"Çok kötüsün Yang Jeongin."
"Senin kadar değilim Han Jisung."
"Aaaaa yeter be! Kulağımı kanattınız."
"Bunu söyleyeceğim hiç aklıma gelmezdi ama Hyunjin'e katılıyorum."
Taksi önümüzde durduğunda Seungmin direk öne atlamıştı. Biz üçümüz de arkaya binince taksici verdiğimiz adrese doğru sürmeye başlamıştı. Kafenin önünde durunca Seungmin taksiciye para uzattı ve gece bir bara dönüşen kafeye girdik. "Siz gelmeyeli baya olmuş ya. Görünce özledim sizi."
"Tekrardan merhaba Rose."
"Size de selam aşkım."
Diğer üçü de Rose ile konuşunca dördümüz de yüksek sandalyelere oturduk. Rose kendisi de dahil hepimize bir içecek doldurup önümüze koydu. "Eee anlatın bakalım. Sınav yaklaşıyor."
"Rose anam mısın babam mısın. Sınava da sıçayım puana da sıçayım."
"Sakin ol tilki bu daha tek shot. Devamı da geliyor."
15 dakika sonra
"Rose bana bi shot daha koysana."
"Biraz yavaş mı olsan Seung. Bu dördüncü olucak." Rose'un cevabı ile Seungmin'in suratı düşmüştü.
"Yaaaa sınava daha var. Ayrıca sınav yüzünden güzelliğim kayıyor. Bi gün aradan bişey olmaz."
"Sende anca güzelliğini düşün Hyunjin."
"Tabi ki de düşünecem Jisung."
"Peki bu seferlik sizi salıcam. Arkada odalar var ne de olsa. Olmazsa bu gece burda kalırsınız."
"Bişey sorucam Rose. Niye bi barda odalar olur ki."
"Sana şöyle anlatayım Jeongin'cim." Jeongin söylediğimle bana dönmüştü.
"Bak şimdi iki insan içer, sarhoş olur. Olurda eve kadar dayanamazlarsa "onu" yapmak için burda hızlı erişim ile tek gecede yapabilirler."
" "Onu" derken?"
"İlişki, yani s-"
"Tamam tamam tamam tamam, sormaz olaydım."
"KDNFODDKDDKDUDJDKD" Seungmin ve Hyunjin aynı anda kahkahayı basmıştı. Rose ise kafasını ellerinin arasına almış bu iki psikopatı izliyordu.
1 saat sonra
"Tamam yeter bu kadar içtiğiniz. Herkes arkadaki odalardan birine geçsin. Bir yatağa zaten hepiniz sığarsınız."
Ben ve Rose dışındaki üçlü sarhoş sarhoş gülmeye başlayınca Rose'da sinirlenmişti. "Jisung Allah aşkına durumun varsa yardım et taşıyalım şunları."
"Aaaa taşıcak mısınız bizi. Al beni kucağına Jisungie."
Hyunjin sarsıla sarsıla yerinden kalkıp kendini kucağıma atmıştı. "Ben iyiyim. Siz şu ikisi götürün ben arkadan gelirim." Seungmin konuşunca Rose'da Jeongin'in kolunun altına girmiş onu yavaş bi şekilde kaldırmıştı. Bende Hyunjin'i kucağıma aldığımda Seungmin'de yerinden doğrulmuştu
Biz Rose ile birlikte Hyunjin ve Jeongin'i bi yatağa yatırdıktan sonra Seungmin'de yatağın bi kenarına kurulmuştu. İkimizde herkes bardan ayrıldığı için boş olan koltuklara kurulduk. "Sen sabah eve nasıl döndün? Baya yağıyordu.""Yaa varya enteresan bişey oldu."
"Noldu lan."
"Bak şimdi ben otobüse bindim. Olanları anlatır. Bende anlamadım nasıl oldu bitti. Sapığın biriydi işte."
"Kurtulmuşsun yine iyi."
"Beni bi görseydin, kaskatı kesildim resmen."
"Sende malmışsın ama, bi bağır adama bi döv. Adama davetiye çıkarmışsın resmen. Bana yaşansaydı o otobüste ağzına sıçmıştım o adamın."
"Yaa ne bileyim elim ayağım tutuştu işte. Sanki keyif aldım amk."
"Ya benim uykum geldi zıbaralım bizde."
"Bence de."
"Zaten 4 odadan birinde diğerleri yatıyor. Sen başka bi odaya bende başka bi odaya geçek te yatak."
"Tamamdır, iyi geceler."
"İyi sabahlar desek daha mantıklı. Saat sabahın ikisi olmuş aq.
"Neyse ne amk yatalım işte."
Koltuktan kalkıp arka odalardan birine yürüdüm. Kendimi koca yatağa attığım gibi alkolün de etkisiyle hızlı bi şekilde uyumuştum.
*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*
SELEME CENEMELER UYANMA VAKTİ WOAAAAAAĞ
HEHE
Nasılsınız asklarım
Bu aralar yoğundum o yüzden bölümde gecikme oldu özür dilerim
Bundan sonra yeni bölümler cuma günleri gelicek
OKULLAR AÇILIYO AĞĞ
TATİL DAHA YENİ BAŞLAMADI MI AQ
Neyse
Umarım sevmişsinizdir bölümü
Bye canlarım 🩵💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz | Minsung
FanfictionKanla kaplanan yatakta bitmişti herşey. Söz vermişti ona. Ne olursa olsun onu bırakmayacaktı. Söz vermişti oğlan. Tabi bu sözü de yerine getirmişti...