daha bir kitabım bile tamamlanmadan benim tekrar kitap yazmam peki LQKDMQMDKWKQLQLKS
...
Evde boş boş geziniyordum. Babam mesaiye kalmış annem ise Zekiye teyzeye kahve içmeye gitmişti. Zekiye teyze mahallemizin falcısıydı. Herkesin falına bakar dedikodusunu yapardı. Ben ise boş boş yatağımda uzanıyor telefonda geziniyordum. Instagramda gezinirken İzmir'de vurulan taksiciyi görmüş yorumlarını da okumuştum. Taksici hakkındaki videolara da bakarken vurulduğu videoyu görmüş ağlamıştım. Evet duygusal bir kişiliğe sahibim. Güzelim şehrimde art arda yaşanan olaylar hiç hoşuma gitmiyordu.Telefonu bırakıp yatağımdan kalktım. Birden kalkmanın etkisiyle gözüm kararmış biraz bekledikten sonra geçmişti. Mutfağa geçtiğimde hiç doymayan karnımı bir nebze rahatlatmak için kendime cocokops yaptım. Kıtır kıtır değilde yumuşak sevdiğimden onu masada bırakmış tostumu hazırlıyordum. Tostumu da yaptığımda çıkardığım kolayı bardağa doldurdum. Tost ve kolayı da masaya koyduktan sonra ilk başta cocokopsumu yedim. Bitirdikten hemen sonra tostumu kolayla birlikte gömdüm. Bu 1-2 saat beni idare ederdi.
Odamdan aldığım projem için olan eşyaları salona taşıdım. Evet koltukta ders çalışmayı seviyorum! Hukuk ağır bir bölüm olduğundan annem ve babamla üniversite seçimi yapmadan önce uzunca konuşmuş ben kararımdan emin olunca onlarda gururla bana bakmışlardı.
Evet tuttuğunu koparan biriydim. Eğer bir mesleği istiyorsam onu olmadan rahat edemezdim. Salona topladığım eşyalarımın başına geçmiş hızlı bitmesini umarak oturmuştum.
---
3 Saat Sonrasaat gece 12 olmuş fakat annem hala gelmemişti. Anahtarı olmadığından dolayı benim ayakta olmam gerekiyordu çünkü ağır bir uykum olduğundan kapıda sabaha kadar kalırdı.
Odama geçtiğimde yatağıma uzanıp telefonu elime aldım. Bildirimler ise önemsizdi. Bir an hayatımı sorguladım, bu zamana kadar çok az arkadaş edinmiştim ama konuşmayı kesmiştik. Şimdi ise hayatım bom boştu. Okuluma gidiyor, derslerime odaklanıyordum. Evet her ne kadar güzel olsa da hiç eğleneceğim bir vakit ayırmıyordum kendime. Düşündüm, yarım saat boyunca nasıl arkadaş edinebilirim diye düşündüm. En sonunda numara sallamaya karar verdim. Klasik numara sallama sonucunda çıkan kişilerle konuşacaktım. Dayı veya teyze çıkmasını hiç istemiyordum. Genç biri çıkana kadar deneme yaptım. En sonunda başka bir numara daha yazdığımda motor üstünde kasklı simsiyah giyinmiş duran kişin profil fotoğrafını gördüm. Direkt yazmaya başladım.Siz: Pardon ne memuru Alkol beeyyy
Siz: Şimdi soracaksın bu mükemmel zekaya sahip kız kim diyeePikaçu: Kimsin?
Siz: Bilmeni isteseydim önceden yazardım hihahaha
Pikaçu: Çok komikti bir daha olmasın.
Pikaçu: Artık kim olduğunu ve neden rahatsız ettiğini söylersen iyi edersin.
Pikaçu: Yoksa hem engel yersin, hemde polislerle uğraşırsın.Siz: Aman be bi eğlenek dedik.
Siz: Numara salladım sen çıktın
Siz: Yani seni seçtim pikaçuuuPikaçu: Şuan işim var akşam görüşeceğiz.
Siz: Tamam askim sinirlenme kolay gelsin💗
görüldü.
_
Çok kısa bir bölüm olduğu için düzenledim ve daha da uzattım böylece daha mantıklı olacak. Umarım hikayemi beğenirsiniz sizleri seviyorum sağlıcakla kalın💗☺️
DÜZENLENDİ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PATRON •Texting
AcciónTexting kitabıdır. tamamen kurgudur, genç kız edebiyatıdır. Bölümler eğlenceli geçiyor sıkılmayacağınıza eminim. Hikayeme şans verin💗 •Tüm hakları saklıdır.