Ma trezesc putin buimac si intind mana dupa telefon sa vad cat e ceasul.
Fuck !! E 7:58 si azi e luni...
Ma duc repede sa fac un dus , ma imbrac cat de repede pot , imi iau ghiozdanul si o zbughesc pe usa...
Ajuns in fata usii bat tare si astept un raspuns...cand observ ca nu am primit vreun raspuns dau sa deschid usa cand simt pe cineva in spatele meu ... Ma intorc si observ un baiat de toata frumusetea , par blond parca din aur , ochii de aceasi nuanta dar atat de profunzi ca te pierdeai in ei si mai inalt decat mine cu vreo 8-10 cm. Fara sa imi dau seama am ajuns sa ma holbez la el...(Ce naiba am de nu imi pot lua ochii de pe el si de ce ma rusinez in prezenta sa? Am fost trezit de vocea necunoscutului)
Kise: Am ceva pe fata??
(Incepand sa rada)
Kuroko:Ce??! Ah , nu doar ca nu te-am mai vazut pe aici....
Kise:Aaa....pai hai sa intram si o sa afli de ce ?
Kuroko:Bine
(Incuvintez din cap si deschid usa ) vad ca profesorul nu a ajuns si o iau inspre banca mea cand isi face aparitia blondul. Toti cu exceptia mea se ridica eu, find confuz ma ridic mai lent sperand sa plece , cand ne saluta pe toti si ne spune ca el va fi noul nostru profesor de chimie , toti ramanad masca . Dupa prezentarea sa ne pune pe toti sa ne prezentam , ajungand si la mine ...
Nu inteleg din ce motiv eram emotionat ca dracu si mai eram si putin rosu.... . Ma ridic si ma prezint vazandul pe Kise cum ma priveste , ceea ce ma face sa ma inroses mai rau ca data trecuta. Kise vazand acestea ma intreaba daca ma simt bine si daca vreau sa ma duca la infirmierie . Dau negativ din cap , cand ma dezechilibrez si cad pe jos.
Kise vazand asta ma ajuta sa ma ridic si ma duce la infirmierie .
Ma aseaza pe pat din infirmierie eu fiind inca ametit , in secunda urmatoare il vad pe Kise peste mine cu o fata putin perversa....
Kuroko:C-Ce crezi ca faci???
(Spun inrosinduma din nou)