Atractia II

189 15 9
                                    

Blondul, imi lua juniorul in mana si incepu sa il maseze de sus in jos parca asteptand ceva.
Pentru mine fiind prim uara cand cineva imi atinge locul meu sensibil incep sa scot niste gemete de toata frumusetea, nemai putanduma stapani
Kuroko:ahhh....K-Kis-see o-oprestete!
Acesta nu ma baga in seama, doar continua sa ma maseze, doar ca din ce in ce mai repede pana cand in camera se auzi un geamat lung mai mult tipat..
Kuroko: AHHH...
Deodata il vad pe kise ca scoate mana din boxerii mei avand ceva albicios pe ea... . Deodata realizez ca am ejacuat in mana sa .
Kise: Asta a fost destul de rapid
Un zambet de satisfactie citinduise pe buze.
Kuroko: (inrosinduma) N-Nu am cei face pana la urma asta a fost prima data....
Kise:Ohhh..deci eu sunt primul care tea masat acolo jos ..hmm
Atunci!
Kuroko: Ha!! C-Ce ai degand sa faci? ( incercand sal indepartez de pe mine)
Kise: Se pare ca mai vrei ! O sa iti indeplinesc dorinta inimii!!
Avand un zambet pervers pe fata.
Kuroko : Hm..deodatata observa unflatura din pantaloni...N-Nu !
Date de pe mine!
Kise: ohh..dar locul asta parca geme sa il ating!
Tinand degetul pe varful juniorului meu si apasand usor pe el , eu tipand scurt si incepand sa respir sacadat.
Kuroko : ahh...ahhh
Kise: Nu vrei sa mergi asa in clasa nu?? Te voi ajuta , tot ce trebuie sa faci e sa ma rogi !
Kuroko: B-Bine! Te rog Kise ajutama !! (Rosind rosu ca un rac )
Kise: Vezi nu a fost atat de greu!
(Categoric eu nu mai judecam . Ma simt ciudat si mii de furnicaturi pe sira spinarii .
Deodata vad cum tricoul meu zboara pe undeva pe gresia rece de culoare crem cu flori negre.
Il vad si pe Kise cum isi da si el rapid tricoul jos urmand apoi sa treaca la treaba.Simt cum buzele mele sunt presate de cele ale blondului apoi simtind o durere in zona buzei inferioare de unde scap un icnet de toata frumusetea. Blondul profitand de deschizatura dintre buzele mele rozalii isi introduce limba in lacasul gurii mele incepand sa exploreze fiecare locusor ajungand sa imi intalneasca limba pe care ajunge sa o scoata la un dans excitant si lipicios.
Simt cum o dara de saliva imi strabate barbia . Ramanand fara aer dau sa il indepartez oprind zgomotos sarutul.
Acesta incepe sa ma sarute pe gat lasand mici dare de saliva , deodata simt o durere in zona gatului si vad ca blondul ma muscase atat de tare ca era sa curga sange , simtind apoi cum sfarcurile mele aproape sau intarit ma rusinez intorcandumi capul , neputand-ul privi pe blond , acesta observandumi comportamentul incepe sa imi dezmierde sfarcurile , unul cu limba si celalalt cu mana in sens circular , muscand la sfarsit pe unul dintre ele. Apoi cand a terminat cu sfarcurile mele il vad cum incepe sa se frece de mine provocandumi astfel o alta erectie .
Ma musc de buza pentru a ma opri sa scot tot felul de sunete pe care nu vroiam sa le las sa iasa afara .
Deodata vad cum pantaloni mei zboara prin incapere vazandul pe Kise cum scapa si el de ai lui reluindusi pozitia de mai devreme de data asta gemand nemaiputanduma controla observand ca si el se abtine cu greu.
Apoi vad ca ne dispar amandurora boxeri eu de rusine punandumi o perna pe fata pentru ami acoperi roseata trandafirie din obraji .
Kise: Nu-mi face asta , aratami fata ta.
Kuroko: N-NU!
Kise: De ce ?
Kuroko: P-Pentru ca e jenant!
Kise: Se da mai inspre picioarele mele pozitionandusi limba pe capul erect al juniorului meu eu incepand sa gem cu putere .
Apoi vad ca blondul il baga cu totul in gura eu inrosinduma ca o rosie coapta.
Kuroko:Ahh-Ahh...K-Kise s-stai imi vine !
Blondul auzinduma grabi acele miscari de dute-vino eu incepand sa transpir si sa gem mai tare. Chinul se termina cu un gemut lung de placere . De frica ca mi-am dat drumul in gura lui ma intorc inspre el si observ ca tocmai mia inghitit sperma , eu rusinanduma.

Mam indragostit!!!!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum