Simtind cum sunt atins de ceva sau mai degraba de cineva imi deschid ochii curios iar in fata mea apare nimeni altul decat Kuroko-chan , pe a carei fata se putea citii cu usurinta excitarea , doar de la o simpla privire in ochii sai ce emanau o dorinta interioara si de o culoare izbitor de identica cu cea a cerului atat de sipla dar totusi atat de intensi in care te puteai pierde ore in sir . Fara sa bag de seama , eram deja caprivat de ochi sai mirifici numai observand ca defapt fusesem dezbracat chiar de el. Dezbracat pala la piele , fara pic de patura sau ceva pe mine si cu un Kuroko caruia ise putea vedea excitarea de pe fata lui perfecta la vederea corpului meu gol pusca in fata propilor sai ochii. Cand constientizez acest lucru ma inrosesc vizibil in obraji si incerc sa imi acopar partea de jos a corpului cu mainile cautand cu privirea ceva cu care mas putea acoperi ne avand curajul de al privi in ochii. Cand observa acest lucru imi apuca mana in cel mai delicat mod posibil si mio saruta eu paralizand si inrosind de rusine mai ceva ca o rosie din cauza marei surprinderi pe care o avusesem , eu chiar nu ma asteptam sa faca ce tocmai facuse .Dupa ce ma socase din plin , se aproprie periculos de mine putandui simti respiratia fierbinte ce parca fierbea de dorinta pe toata lungimea gatului meu . Cand ajunge in dreptul urechii mele stangi imi soptise cu cea mai excitanta voce pe care o putea scoate in acel moment , un "Te iubesc ! " Auzind acele 2 cuvinte magice devenisem parca o marioneta ce cazuse sub vraja sa , ajungand ai asculta fiecare cuvant ca si cum viata mea ar depinde de asta.
Kuroko: Sarutama!
Kise:Imnmn....(sarutandul cu pasiune si o oarecare dorinta )
Kuroko:Acum , atingema!
Kise: Aici?!
Kuroko:Nu! Putin mai jos!
Kise:Aici?!
Kuroko:D-Da!Acum miscate ...
Kise:Sa ma misc?!
Kuroko:M-Misc-ati ....
Kise:Sa misc....... Ce anume?
Kuroko:Ahh...
Ahhh... m-mana! (Spuse acesta dintro singura rasuflare)
Kise:(miscand mana pe suprafata putin intarita a albastrelului) Asa?
Kuroko:M-Mai repede!
Ahhhh......ahhhhh........aaahhhhhhh...(dandusi drumul in mana albastrelului)
Kuroko:Acum.....sugeo!
Kise:Sa sug ce?
Kuroko:Asta!(aratand cu degetul spre al sau junior ce tocmai se scula cu totul in fata blondului)
Blondul ii apuca mai inai baza , pe care incepu sa o frece incet si apasat iar cu cealalta se juca cu ouale acestuia intre timp limba lui facea cerculeti pe capul erect ce pulsa la fiecare atingere a limbii blondului. Incepu sa o linga pe toata lungimea ei ajutat de limba ce lingea fiecare particica din acadeaua pe care o avea in fata ochilor , pana cand o baga cu totul in gura fortandul astfel pe albastrel sa scoata pe gura sunete , care mai decare mai neortodoxe ce umplu camera cat ai clipi . Zgomotele produse erau ca o melodie in urechile blondului. Zgomotele fura oprite de un geamat lung de toata frumusetea si de lichidul putin caldut ce fusese inghitit intro clipa de blondul ce devenii din ce in ce mai excitat!
Dupa ce termina , blondul il luo de talie pe albastrel si il intoarse pe burta , ii pozitiona picioarele pe umeri sai si il patrunse brusc .In incapere auzinduse un icnet de durere care deveni pe parcurs unul de placere . Dupa ce termina , blondul isi daduse drumul il albastrel care adormise numai decat si in loa in bratele sale acesta ghemuinduse la pieptul blondului si adormi instant. Cand deschise din nou ochii era in camera sa impreuna cu un Kuroko prins in lumea viselor . Dupa ce il vad imi amintesc de noaptea trecuta si realizez ca intraga intamplare fusese defapt un vis si ca eram fleasca . Ma ridic cu o urma de regret in privire si ma indrept catre dupap de unde scot o pereche de pantaloni gri inchis largi si comozi , un tricou rosu inchis cu un craniu si o pereche de boxeri negri si ma indrept catre baie. Dau sa deschid usa incet pentru a nul trezii pe ingerasul ce dormea la mine in pat si ma indrept catre baie . Ajuns acolo , deschid usa si ma dezbrac lent . Dau drumul la apa calduta si ma bag sub dus unle poposesc ceva vreme! Sfarsit! Sper ca va placut!
Scuzati: -greselile ;
-faptul ca e scurt;
-ca a durat mult sa postez;
-ca sar putea sa postez din ce in ce mai rar!