Din perspectiva lui Kuroko :
Imi deschid lent ochii si observ ca sunt in camera mea . In minte imi circulau rapid scenele de aseara iar obraji mei se inrosira fara sa imi dau seama . Ma uit imprejur dar nici urma de Kise . Aud sunetul apei curgand , acesta venea din baie ce mia dat de inteles ca BLONDUL era acolo . Ma acol din pat , imi iau niste haine de schimb si intru in baie .
Din perspectetiva lui Kise :
Lasam ca picaturile caldute de apa sa imi strabata intreg corpul relaxanduma . Au usa deschizanduse si apoi inchizanduse dar nui dau atentie acestui lucru si continui am ma relaxa sub dus . Deodata simt niste brate care ma inconjoara . Ma intorc si il vad pe URSULETUL MEU excitat ca naiba . Era rosu in obraji si respira sacadat . Mam dezlipit de el si mam intors cu fata la el si lam ciupit pentru a ma asigura ca nu visez . Acest sa uitat nedumerit la mine si sa lipit din nou de mine si incepuse ase freca de mine in sus si jos . Convins ca acesta nu esteun vis il imbratisez si il sarut cu pofta . Acesta raspunzandumi la sarut .
Kise : Dar ce avem noi aici ? Un pisoi excitat !
Kuroko : Kise ....... t-te vreau ! (sarutandul )
Kise : Atunci ma poti avea ..........
Kuroko : (incepand sa il sarute cu foc ) hahhh ....haaah ...hhhh....hhhhhhh . N-Nu m-ai p-pot! K-Kise t-te vreau in m-mine !
Kise : Ce sa ma fac cu tine motanel in calduri ?!
Din perspectiva lui Kuroko :
Simt cum sunt intors si pus in pozitia capra . Apoi simt cum sunt penetrat brusc si adanc , pe gura iesindumi un icnet de durere urmat de o partida de sex dur dar placut . El isi introducea chestia in mine atat de dureros dar in acelasi timp si placut , pe fata aparand niste lacrimi .
Kise : Asa pisi .....ahhh ....nu mai pot .....o sa imi dau drumul in interiorul tau .......ahh
kuroko : Fau ....ahhhh dati drumul in mine ..... te vreau ....
Din perspectiva lui Kise :
Il tot penetram pe PISOIUL de sub mine si nu ma mai puteam opri .....era imposibil sa ma opresc ..... il vroiam lafel de mult .......ahhh ......nu ma mai pot abtine ....vine.....deodata imi dau drumul in pisi si il vad cum cade in genunchi si respira sacadat .........
Kuroko : ahhh..
Kise : Esti perfect.......
Apoi facem un dus rapid , ne imbracam si iesim sin incapere , coboram scarile si ne indreptam spre bucatarie unde ii gasim pe parinti lui Kuroko . Tatal citea ziarul si din cand in cand sorbea cate o gura de cafea iar mama pregatea ceva deale gurii .
Amandoi : Buna dimineata !
Tatal: Vati trezit insfarsit?!
Mama : Haideti ca e gata masa!