Prima data scuzati intarzierea capitolului ......apoi bucurativa de citit.
Eu si Kise intrasem in bucatarie dupa o noapte destul de incinsa , acolo ne asteptau parintii acestuia care la vederea noastra ne-au salutat si ne-au poftit la masa.
Kuroko : Buna dimineata !
Kise:Neata!
Parinti : Buna dimineata ! Cum a-ti dormit bine?
Kuroko :( inrosind ) d..da!
Tatal: Si nu aveti de gand sa ne da-ti mai multe amanunte despre ce sa intamplat intre voi cat erati la scoala ?!
Noi:......aaaa?
Mama : Stim deja ca sunteti impreuna !
Noi: D-De-Despre ce vorbiti?
Tatal : Chiar credeti ca pereti sunt atat de grosi ......? hahahah....
Kuroko : ( inrosind vizibil de la o posta)
Mama : Nu va atatea griji.....noi suntem de acord cu relatia voastra ! Doar suntem curiosi cum sa intamplat sa va intalniti si chestii de genul acesta ....
Kise: Atunci sa le spunem ! Deci le spui tu sau eu !
Kuroko: EU ! Nu vreau sa infloresti prea mult povestea.....
Kise: Atunci spune tu, pisoi! Dar sa spui fara lipsa de amanunt si eu sunt curios de partea ta a povestii ....deci sa te aud!
Neam pus toti in jurul mesei , mama lui Kise a impartit la fiecare cate o cana cu ciocolata calda si a pus pe masa un platou plin de prajituri abia scoase de la cuptor......ce miroseau irezistibil ....... .
Dupa ce ne-am facut confortabili la pe scaunele atat de confortabile ca nu vroiai sa te mai ridici de acolo am inceput a depana firul povestii....
Sfarsit !
O sa trebuiasca sa recitesc capitolele pentru a scrie mai departe ca oricat de buna memorie are omul tot uita ....deci nu ma judecati !