5

450 48 17
                                    

jk'part

Dünkü taehyungla konuşmamız kafamın içinde dolanıyordu ne dediğini bilmiyordu,kime dediğini hiç bilmiyordu. Çoğu şeyi umursamıyordu bu kesindi. Dediklerini normal kılıyordu belki de normaldi çünkü ben kafaya çok takan bir insandım, kafamda bir ton senaryo vardı. Yinede sevilmicek bir insanmışım gibi konuşması...bilmiyorum canımı çok yakmıştı. Yeni tanıştığımız hatta tanışmamız bile olmayan birisi böyle düşünüyordu... Arabam dün gelmişti çok birşeyi yoktu zaten kapıyı açıp sürücü koltuğuna oturdum. Sesiz bir yoldu, aslında hiç sesiz değildi kafamdaki düşünceler bitmiyordu. Bir şekilde okula vardım içeri girdim şükür ki taehyungla karşılaşmadım. Onla karşılaşmak istemiyordum evet ondan büyüktüm ama asla sözümü ona geçiremiyordum. Bugün onlarla dersim yoktu hatta onların katında dersim yoktu. Onla karşılaşmamayı umut ediyordum biraz imkânsızdı ama.

Öğretmenler odasına girdim eşyalarımı bıraktım ve meslek taşlarımla konuşmaya başladım. Bana çok samimi davranıyorlardı acaba beni sevdikleri için miydi yoksa taehyungun dedikleri için miydi?. Galiba taehyungun dedikleri bugün aklımdan çıkmazsa ben hiçbir şeye odaklanamayacaktım. Aradan geçen kısa bir sürenin sonunda zil çaldı. Dün okula biraz aşinam olduğu için sınıfı direk buldum. Gene karşılaşmamıştık onla, bir yanım onu görmek istiyordu kendim "acaba yüzüme bakabilicek mi,hala devam mı edicek böye küstahça konuşmaya" cidden karşılaştığımızda ne yapacağını düşünüyordum garipti çok garip. Daha önce belkide böyle bir deneyimim olmadığı içindi bunlar belki başka birine yapılsa onun sesini susturabilirdi. Benle arkadaşı gibi konuşması çok saçmaydı evet bunu ben istemiştim onlardan ama bu belirli bir saygı çerçevesi içinde olmalıydı taehyung bunu açıp direk şak diye hayatıma laflar ediyordu. Galiba ona dediğimi ben yapmalıyım onu hiç görmemiş gibi davranmalıyım.

Dersim bitmiş ve sınıftan çıkmıştım. Bayan jennieyle karşılaştım birine ulaşmaya çalıyor gibiydi ardından aceleyle yanıma gelmişti. Bu tavırlarının aksine çok sakin bir şekilde "dersiniz kimleydi bay jeon?" demişti napıcaktı ki bunu "c grubuylaydı bayan kim" "hmm güzel...iyi dersler o zaman size" diyip aşağı kata indi çok garip bir kadındı dünkü tavırları ve bu pek uyuşmuyordu ama banane öyle değil mi?. Zil çalasıyana kadar buraları dolaşmaya başladım bir görevim yoktu ya da bir işim o yüzden boş boş dolaşıyordum. Kimseyle de konuşmak istemiyordum pek derken bayan jennie taehyungla hiçbir şekilde konuşmadana sinirle yürüyorlardı. Yanımda iki bedende sinirle geçip gitti arkalarında baka kaldım sadece. Bayan jennie çok sinirliydi taehyung onun aksina daha sakindi. İkiside benim yüzüme bakmamışlardı. Odanın kapısını taehyung açmıştı ve ardından bayan jennie girip kapıyı sertçe kapatmıştı. Galiba taehyungun bu küstah tavırları sadece bana değildi. İçeri girdiklerinden 2 dk sonra sesler yükselmişti. Ardından öğretmenlerde öğrencilerde sormaya başlamışlardı. Galiba daha önce bayan jennie bu kadar sinirli görülmemişti ve ilk kez bağırışları duyuluyordu. Diğerleri içerde kimin olduğunu görmemişlerdi kolidorda sadece ben vardım o zaman. Bazıları "galiba telefonda biriyle konuşuyor" felan diyorlardı. Kalabalıktan çok rahatsız olmuştum. Hiçbir hoca da dağıtmıyordu en sonunda "arkadaşlar ailesi ile ilgili bir mesela biraz sinirli, kalabalık yapmayalım lütfen" demiştim. İçimden taehyung jennieyi sinirlendirmis demek hiç gelmedi böyle bir yalan uydurmuştum bende. Bazıları inanmasanda dağılmak zorunda kalmışlardı. Aslında bende merak etmiştim neler olduğunu ve içeri direk kapıyı kapattım ve gözlerim ağlayan ve deli gibi karşısındaki bedene vura ama karşısındaki beden onu hiçbir şekilde umursamayan jennieyi gördü.

"Kapıyı çaldığınızı hatırlamıyorum" demişti bayan jennie gözlerindeki yaşları silip, karşısındaki bedenden uzaklaşarak." Kusura bakmayın çok ses geldiği için kapıya öğrenciler toplanmıştı, bende merak edip içeri girdim" dedim jennie tam ağzını açıp konuşacakken taehyung kapıya doğru yönelerek konuşmaya başladı "kusura bakılıcak birşey yok özel bir durumda yok bayan jennie aşk acısı çekiyor biraz" diyip kapıdan çıkıp gidicekken jennie konuşmaya başladı "sen gerçekten kalpsiz herifin tekisin" demişti. Taehyung sadece gülüyordu elleri kapı kulbuna gitmişti "beni bu hale sen getirdin...sevgilim" diyip kapıyı kapatıp gitmişti. Şoklar içindeydim sevgili miydiler cidden?. Jennie benim burda olduğumu unutmuş gibiydi camdan etrafa bakıyordu yanına yaklaştım ardından geldiğimi anlamış olucak ki arkasını dönüp "jungkook lütfen duyduklarınızı kimseye söylemeyin bitmiş gitmiş bir olay sadece hataydı" demişti. Kendini toparlayıp kapıyı çarpıp gitmişti. Zil çoktan çalmıştı ve derse geç kalmıştım ama pekde umrumda değildi sonuçta bunu takıcak öğrenci yoktu ve zaten seslerden dolayı çoğu ders de geç başlamıştı.

Tae'part

"Oğlum neler oldu bağırışlarla tüm okul kapıda birikti resmen ne konuştunuz bu kadar" diyen jhopeu pek umursamadım "anlat artık birşeyi ya valla bıktım taetae" diyen jiminde jhope destek oluyordu. Genel halleriydi bunlar benim cevabımın ne olacağını bilerekten soruyorlardı gene."Cımbız getiricem artık öyle alırız lafları" "önemli birşey yok kapatın konuyu" bunu duyucaklarini adları gibi iyi biliyorlardı ama genede sinirlilerdi."bu kadar önemli olmayan şeye niye sınıfın önünde öğrenciler birikti o zaman" diyen jimine "jennienin genel abartması işte niye ondan ayrılmışım,onun sevgisini haketmiyormuşum, onu anlamıyormuşum felan işte"jhope bu sözlerime göz devirdi "ayrıldıkdan sonra böyle mi oldun","off bu kadın şimdi sen ondan ayrıldın diye kudurmuştur yakamızı bırakmaz"diyen jiminde aynı jhope gibi göz devirdi, ardından jhope beni sinir edicek konuşmaya girdi."artık jungkookla sevgili olman şart gibi" diyip gülmeye başladı. Ben onun aksine sinirlenmiştim,ikiside deli gibi gülüyorlardı. Sevmiyordum o adamı işte hala uzatıyorlardı."Bana bakın yeter artık jennieden hemen sonra böyle birşey yapmam","tamam knk 1 ay sonra yaparsın" diye dalga geçen jimine oflar çekip yanlarından uzaklaşıp diğer tekli sıraya geçip uyumaya başladım.

Ders bitmiş zil çalmıştı ardından adını bile bilmediğim dersin hocası beni kaldırıp "günaydın kim taehyung, böyle uyumaya devam edersen dersi gerçeğini hiç sanmıyorum" demişti. Ben gözlerimi yeni yeni açıyordum adamın dediklerini anlamıyordum bile ama genede cevap verdim "merak etmeyin hocam ben hallederim" diyip geri uyicaktım ki jimin yanıma geldi "taetae hoca sana sıfır verdi","ne ara lan" demiştim çünkü ders boyunca uyuyordum "senin adını okudu ama duymadın yanına gelip sana bakındı ben sana sesleniyordum ardından bırak sıfır alınca da uyumaya devam etsin dedi gitti","yav amk ben durmadan bu hocanın dersinden kalmak zorundamıyım hep aynısını yapıyor" dememin ardından önümdeki hyunjin konuşmaya başladı "knk kusura bakma ama adamın her dersinde uyuyorsun hakediyorsun",
"uyusamda uyumasamda bu adam bana kıl bırakıcak zaten her türlü"deme karşılık gene jhope kulağıma eğilip konuşmaya başladı "o zaman sende jungkookla sevgili ol hem onun dersinin puanı da yüksek" diyip gülme başlamıştır.Beni sinir etmişti gene."Bana bak bana gelip birdaha şu adamla sevgili ol dersen boğarım seni" diyip sınıftan çıktım kantine indim, jungkookda oradaydı kahvesini içip telefona bakınıyordu. Kantinden çayımı alıp her zamanki yerimi aldım.O kadar boş yer varken duvara yaslandım.Burdan her yer görülüyordu ve pekte kimse gelmiyordu.

"
Elime telefonumu aldım whatsAppa girdim en son konuşmam jungkooklaydı istemsizce mesajlara girdim aktifti .Galiba şuan biriyle konuşuyordu whatsAppdan. Ona yazmak istedim ve hiç düşünmeden yazdım."naberr" dedim ve ardından direk onun olduğu masaya baktım mesajım bakmıştı. Gözleri bir anda büyümüştü ve telefonun bırakmıştı. Çayımı yudumlarken sırıtmaya başlamıştım hareketleri o kadar komikti ki saatlerce izliyebilirdim durmadan ellerini çıtlatıyor ve arada telefona bakıyordu. En sonunda derin bir nefes alıp telefonu elinden aldı bende gözlerimi ondan ayırmadan telefonu açtım. Sadece üç tane soru işareti atıp gene telefonu kapatıp masaya koymuştu."Canım sıkıldı yazmak istedim" demiştim. Ardından bildirim sesi gelmiş olacak ki derin derin oflar çekip mesaja bakmıştı."Sen her canın sıkıldığında öğretmenlerine mi yazıyorsun?" açıkçası beklemediğim bir cevap değildi o yüzden direk yazmıştım."Açıkçası hiçbir öğretmenim ne sevgilim olduğunu öğrendi ne de kucağıma düştü" yazdığım şeyler deliye döndüğü her halinden belliydi. Masadan kalkıp gitmişti cevap olarak da "bir daha bana yazma" demişti. O kadar komikti ki daha sinir etmek istedim." Hadi ama jeon o kadar kucağıma düştün,yapma böyle" yazmıştım. Onun şuanki yüzünü görmek istiyordum kesin kuduruyordur."taehyung konuyu kapattığımızı sanıyordum" o zaman sanmaya devam etm jungkook hahah çünkü ben devam edicem.

opps!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin