Tae'part
Dersler sonunda bitmiş ve jungkookla iki yabancı gibi davranmıştık gün boyunca. Çok saçmaydı anlam veremiyordum bir öğrenci öğretmeninin arabasına binebilir ve bunun çok konuşulması, saçma işte. Gerçekten dar görüşlü bir okuldaydık,her anlamda belliydi. Tabi yaşanmışlıklarda işin içine girince. Off her neyse.Çıkışta jimin yanıma geldi.
"Tek mi gidiyorsun?"diye sordu.
"Hmm,hmm" diye cevap verdim başka seçeneğim yoktu çünkü jungkook hala mesaj atmamıştı ve okulda kimseyle yakın durmadığım içinde birşey diyemiyordum.
"İyi o zaman,bugün beraber gidelim. Seninle olmayı özledim" diyip elini omzuma attı yani atmaya çalıştı. O minicikti.
"Şeyy, aslında..."siktir ne yalan söylicektim ki. Eğer jungkook benimle gelmek isteseydi buraya gelirdi. İşi varsa yazardı çünkü onu saatlerce orda bekleyebileceğimi biliyordu.
"Neyse hadi gidelim. Hatta bugün yürüyelim mi ister misin?"
"Daha iyi olur hem seni yeni açılan kafeye götürürüm tatlıları çok güzel diyorlar" "tamam gideriz" anlamında kafamı salladım çok mutlu olmuştu işte onu mutlu etmek böyle kolaydı.
"Tae tae birşey sorabilirmiyim?" Sorabilirmiyim mi ahh jimin bunu asla kullanmaz bunu kullanırsa ondan birşeyler sakladığımı yada onu görmek istemediğimi, artık onu sevmediğini söylenir durur.
"Jimin gerçekten seni çok seviyorum ve birşey saklamıyorum"
"Saklıyorsun. Bu çok açık"
"Neresi açık jimin saklasam senden saklamam senden hiçbir şeyi saklayamam"
"Ama jungkookla beraber olduğunu saklarsın" gözlerim büyümüştü.
"Gerçekten ordaki aptalların söylediklerine inandım deme bana"
"İnanmadım. Seni jungkookla onların evinden çıkarken gördüm...-Sustum. Susmam gerekiyordu utanıyordum kendimden- gerçekten bana hiç mi güvenmiyorsun? Jennieyle bir ilişkin olduğunda da benden saklamıştın sana zarar mı veriyorum ben"
Jimin haklı bir sitem içindeydi. Aynı şeyi ona iki kez yapmıştım. Ne diyebilirdim ki. Kendimden yaşça büyüklerle sevgili oluyordum ve bazen ne yaptığımı bende sorguluyordum bu çok aptalca geliyordu ama o an herşeyi unutuyordum işte.
"Daha hiçbir şey kesin değil."
"Kesin değilse niye onla beraber kalıyorsun...-uzun bir sessizlik büründü etrafa-Taehyung senin için endişelenmeye başlıyorum normal bir yolda değilsin"
"Ne demek istiyorsun"
"Jungkook iyi biri gibi gözüküyor ama daha 2,3 aylık bir adamla bu kadar yakın olma. Onla yatma" onla yattığımı mı düşünüyordu gerçekten. Bunu asla yapmam beni en iyi tanıyan kişi oyken bunu yapmayacağımı bilirken off offf.
"Bak düşündüğün gibi bir konu yok tamam mı için rahat olsun. Sadece babamgille kavga ettim ve onun yanında kaldım hepsi bu. Şimdi lütfen konuyu kapatalım." Derin derin nefesler alıp tamam anlamında kafasını sallamıştı. Ardından yürümeye devam etmiştik sesizce... Bir anda telefonuma gelen bildirimle bu sessizlik bozuldu. Jungkook mesaj atmıştı. Çok erken olmuştu bu mesaj için.
"Kim yazdı"
"Jungkook." Dememin ardından jimin gene suskun haline döndü.
jungkook
özür dilerim sana haber veremedim.
erken çıktım bugün son dersim boştu.taehyung
bunu söylemen için biraz geç olmadı mı ha!?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
opps!
RandomÜnlü bir iş adamının oğlu jeon jungkook ilk öğretmenliği için oldukça heyecanlı ve bu heyecanı onu hiç iyi etkilemedi çünkü dolmuştayken kendini bir anda mavi saçlı bir çocuğun kucağında buldu...