jk'part
Dakikalardır durmak bilmeyen öpüşlerimiz sonunda kesilmişti.Birbirimizden yavaşça ayrılmıştık onun elleri benim belimden benimkilerse onun güzelim saçlarından.O iconik hareketleriyle bizimkiler kapıya vuruyorlardı. İkimizde deli gibi sövüyorduk onlar kapıya vurdukça."Tam zamanlamayı nasıl tuturabiliyorlar ki" sinirler içindeydim taehyung da o şekildeydi elleri saçlarına gitmiş düzlemeye çalışıyordu."En iyisi kapıyı aç","bencede...kapıyı açim ben" afallamıştık hemde çok."Kaç saattir çalınıyor bu kapı napıyorsun içerde","hayır yani kaç dakkalık porno izliyorsun link at bari","igrençsin biliyorsun di mi?","kes sesini baksana saçı başı dağılmış-bana şaşkınlıklar içinde bakıyorlardı-kahretsin hep haklıyım"diyen jin yanımdan geçip koluma omuz atınca anca kendime gelebilmiştim.Namjoon beni süzüp içeri girmişti ardında yoongi de içeri adımlar atmıştı beni izliyorlardı çok dikkatlice derken bir anda kapı yüzüme kapandı "ne bekliyorsun inler cinler mi gelicek" diyen yoongi beni içeri sürüklemişti.İçerdeki ortam çok garipti herkes ayakta taehyunga bakıyordu geçen günkü kavgamızdan sonra konuşmadığımı biliyorlardı ve bugün evimdeydi.Gergin ortamı dağıtmak için bir an önce kendimi toplayıp konuşmam gerekiyordu."Şeyy ııı taehyung soru getirmiştide ona bakıyorduk" demiştim bu dediğime ben bile inanmamıştım onlar mı inanacaktı."Yarını bekleyememiş mi?"diyen namjoon gözlerini kısarak taehyunga bakmıştı ve ardından yoonginin eli boynuma gitmişti."Soruyu boynunda mı çözdünüz,mos mor olmuş boynun da"diyen yoongiyle herşey açık bir şekilde ortaya çıkmış oldu. Tenim en ufak dokunuşta bile iz bırakırdı hassas bir cilde sahiptim. "Artık porno izlemeye değil çekmeye mi başlıyorsun kook ha" diye alay geçen Jin ortamın gerginliğini almıştı ya da herkes sinirden felan gülüyordu."ben gidim size iyi eğlenceler"diyen taehyungu namjoon durdurmuştu."Bu sefer kaçmak yok noluyor anlatın çabuk" namjoon gene sinirli moduna girmişti bu adam bu haliyle herkese herşeyi yaptırabilirdi ki yaptırıyordu."pek fazla anlatıcak birşey yok, herşey göründüğü gibi"demişti taehyung.Açıkçası burdan namjoonun elinden kurtulup kaçmasını bekliyordum ama onu yapmamıştı."iyi o zaman biz çıkalım yarın gelelim sizin iş uzun"diye dalga geçen jini kimse umursamamıştı bile namjoon çok sinirliydi her halinden belliydi."Bak ben jungkook gibi değilim bana iki güzel hareketin sökmez. Bu çocuğa azına geleni söyleyip sonra onun sana boş olmadığını anladığın zaman gelip özür dileme lafı altında kafandakileri yapamazsın. Karakterini ortaya koy oyuncağın değil jungkook kırılmaz,taş kalbe sahip birisi hiç değil" çok haklıydı. Taehyungun bu dediklerini küçük öpüşleriyle affetmem çok saçmaydı."Evet haklısın ama şunu söylemeliyim ki jungkookun bana hissettiklerinin hepsinin sonuna kadar bende hissediyorum ayrıca ortaya koymam gereken bir karakterim var ve buraya gelip onu gösterdiğimi düşünüyorum" diyip beni öpüp evden çıkmıştı taehyung. Kim ne yaptığının, ne olduğunun farkında değildi bu ortadaydı.
jungkook
şey bugün için özür dilerimtaehyung
özür dilemen gereken birşey yok
çokta takmadım namjoonun dediklerinijungkook
peki öyle diyorsantaehyung
öyle diyorumjungkook
taehyung beni seviyor musun ciddentaehyung
bilmem seviyorum her haldejungkook
seviyorum her halde mi???taehyung
hmm ondanjungkook
seni affetmiyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
opps!
RandomÜnlü bir iş adamının oğlu jeon jungkook ilk öğretmenliği için oldukça heyecanlı ve bu heyecanı onu hiç iyi etkilemedi çünkü dolmuştayken kendini bir anda mavi saçlı bir çocuğun kucağında buldu...