Neva: brn bu gün gelrmicwm
Neva: bpk gibiyim qmk
Beleşçi: lan
Beleşçi: ne oldu
Neva: bu gün Necla teyze akrabası doğum yapmış 3 haftalığına evi bana bıraktı.
Neva: oha tekte yazdım
Neva: neysw işte benim midem falan bulanıyor bu gin evde kalsam olur mu
Neva: twlafi eferim ben
Beleşçi: sıkıntı yok
Beleşçi: geleyim mi yanına?
Neva: ypk lan
Neva: neysw uyuyayım bem bari
Beleşçi: ZIBAR
Neva: bokumu ye Beyza
Beleşçi: yaw he he
_______________________
Beyza~
Mutsuzca telefonu kapattım o sırada abimde beni süzerek. "Ne oldu gelmiyor mu arkadaşın?"
Gözlerimi devirdim. "Rahatsızlanmış. Hem Neva ne zamandır sadece benim arkadaşım."
Derin bir nefes aldı. "İsmi Neva mıymış? Doğrusu ismini bile hatırlamamışım."
Alayla sırıtıp boğazımı temizledim. "Abi kız okul birincisi, tanımamana imkan yok."
Başını umursamazca salladı.
"Senin anonim işleri nasıl gidiyor." Diye sordum pat diye. Yüzüne anlamsız sırıtma yayıldı.
"Gidiyor gittiği yere kadar." Dedi ve kestirip attı. Bense abimin yavaş yavaş yumuşadığına uzaktan şahitlik ediyordum.
_______________
Neva~~~
Gözlerimi hiç açmak istemiyordum ama bedenim deli gibi titriyordu. Gözlerimi yavaşça aralayıp etrafa baktım.
Güneş batıyordu.
Lan!? Ne ara sabah olduda tekrar akşam oluyor.
Bu gün zaten okula gitmeyecektim ama zaten şu an okul bitmişti. Saate baktığımda 18.09 olduğunu gördüm.
Ciddi anlamda eklemlerime derin ağrılar giriyordu.
Telefonu elime aldığımda Yamaç'ın mesaj attığını gördüm.
Yamaç: sa
Yamaç: nasılsın
Yamaç: oha cevap yok
Yamaç: senden beklemezdim
Yamaç: ?
Yamaç: görünce yaz
Yamaç: e hala cevap yok
Yamaç: 2 günde nasıl alıştım ben sana.
Tam cevap yazacaktım ki karnıma giren ağrıyla hemen Beyza'yı aradım.
Birkaç çalışta açıldı.
"Kızım neredesin sen?!"
Titrek bir nefes aldım. "Beyza ben ölüyorum." Sesim bok gibi çıkmış olacak ki hemen Beyza'nın endişeli sesi kulaklarıma doldu.
"O ses ne lan, geliyorum hemen." Dedi ve cevap vermeme fırsat vermeden telefonu kapattı.
Yataktan kalkıp mutfaktan su almayı bırak yürümeye bile mecalim yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATMACA HANIM | texting
Чиклит551**:ilk kez kendimi bu kadar şanslı hissediyorum 551**: çünkü hayattaki şansımı sende kullandım