JK
A vacsora alatt lassan oldódom a társaságában, egyre felszabadultabban érzem magam Hyungie mellett. Ahogy kezdem megismerni, egyre inkább úgy gondolom, hogy mi tök jó barátok tudnánk lenni, és úgy tűnik a furcsa bizsergés is faképnél hagyott végre. Nagyon közvetlen és nyitott személyiség, mikor vele vagyok, szinte érzem, ahogy nyílnak az introvertált lelkem vasajtói kifelé.
– Mit iszunk? – kérdem tőle, amint letelepedünk az asztalhoz. Hyungie forgatja a nagy szemeit, és tanakodik.
– Őszintén? Nem nagyon szoktam inni. Ha iszok, akkor leginkább bort, vagy esetleg sojut*. (koreai nemzeti ital, mint kb. nálunk a pálinka, csak jóval gyengébb, gabonából -elsősorban rizs- esetleg édesburgonyából főzik, a japán sake alternatív verziója, nagyjából. Csak olcsóbb :D )
– Akkor legyen mindkettő – vágom rá, mert őszintén? én bizony szoktam inni. A viszki-sör kombó a kedvencem, de érzem, ez talán erős lenne neki. Ebben maradunk. Kikérjük a piát és a tésztát, majd várakozunk kicsit a pincér érkeztére. Hyungie arca az étterem lampionfényben olyan valószerűtlen, mintha egy hologrammal ülnék szemben.
– Amúgy miért szólít mindenki JK-nek, mikor van rendes neved is? – töri meg a csendet.
– Egy ideig Los Angelesben éltem és tanultam, ott mindenkinek csak JK-ként mutatkoztam be, mert azt könnyebben meg tudták jegyezni – vonom meg a vállam.
Közben kiérkeznek az italok. Töltök egy-egy sojut mindkettőnknek, Hyungie csak nyalogatja, én viszont gyorsan letolok kettőt is.
– Amúgy ezt én is kérdezhetném tőled! Mi az hogy csak Hyungie? Még bemutatkozni sem mutatkoztál be tisztességesen nekem! Van egyáltalán rendes neved?
– Ahhoz még nem vagyunk elég jóban, bébi – kacsint rám, és belekortyol az italába. – Egyelőre maradjunk annyiban, hogy Hyungie, így egyszerűen. Tudod, mint egy művésznév, mint például Sting. Csak Sting és kész.
Megüti a fülemet ahogy megszólít, és mintha a bizsergés a belsőmben megint fel akarná ütni a fejét, de gyorsan sojuba fojtom.
– Szóval a nevedhez nem vagyunk elég jóban, de ahhoz, hogy simán lebébizz, ahhoz igen? – engedem le a megint kiürült poharam.
– Miért, zavar?
– Melyik?
– Akit megkedvelek, elnevezem – magyarázza –,de ez csak olyan baráti dolog nálam. Van akit a haverjaim közül simán szólítok drágámnak, vagy édesemnek, vagy adok nekik cuki beceneveket. Ilyesmi. Ők már megszokták, de ha neked nem tetszik, nem csinálom.
– Akkor mi már barátok vagyunk? – teszem fel a kérdést, de ő csak mosolyog, miközben elkezdi magába tolni a vacsorát.
Egy pillanat csend áll be köztünk, és olyan természetesnek tűnik, hogy ő meg én együtt szürcsöljük a feketebab-szószos tésztát és közben iszogatunk.
Pici szósz marad Hyungie hologram arcán.Megnyalom az ujjam, és letörlöm. Ahogy a bátyám gyerekeivel szoktam.
Hyungie lefagy egy pillanatra, és megköszörüli a torkát. Tölt még egy kör sojut. Most ő az, aki hirtelen duplát dönt magába. Én érzem, hogy lassan az alkohol molekulák átveszik a vörösvértestjeim helyét szerte a szervezetemben.
– Nem kell több, hyung! – nevetek rá. – Azt hiszem, eléggé becsíptem.
Hyungie is mélyeket pislog rám a hatalmas szemével, de azért letekeri a zöld üveg kupakját megint, és újra tölt mindkettőnk poharába. Nagyon lelkes töltögető lett így a végére, ahhoz képest, hogy nem szokott inni.
YOU ARE READING
💜 Magic Shop (18+)
Romance🥇 #1 TaeKook 2024.04.10. 💜BTS ff 💜 Egy varázslatos bolt Szöul cseresznyevirágzásának közepén, és egy varázslatos találkozás, mely mindkettejük életét felfordítja. De ki tud-e teljesedni a fellobbanó vonzalmuk, mikor egyikőjüknek a jelene, másikuk...