27. Zero O'Clock

253 30 8
                                    


Hyungie

A két celebünknek köszönhetően, gyorsan átbútorozunk a klub vip részlegébe, de ettől sem lesz sokkal jobb a bulizós kedvem. A bárpulthoz vackolom be magam, és tőlem szokatlan lelkesedéssel iszok. Az alkohol lassan a vérlemezkéimmel együtt oldja a feszültségem, kellemes nemtörődömség kezd úrrá lenni rajtam. Tüntetőlegesen ignorálom Bogumot, és merülök mindenkivel valami érdektelen beszélgetésbe, aki arra méltat, hogy egy kis időt a pultnál eltöltsön velem. Socks furakodik oda hozzám.
- Ne haragudj, de nem tudtam levakarni magamról, tudod, együtt forgatunk - sutyorogja a fülembe. - Pedig nem akartam magammal cipelni. Olyan rossz érzésem van, már a múltkor is mondtam a telefonban. És tudom, hogy egykor mennyire szeretted.
- Most már mást szeretek, hyung, ne aggódj. És nem olyan ellenállhatatlan, mint amilyennek gondolja magát - mosolygok összevont szemöldökű barátomra.
- Hát remélem is Hyungie-ja, remélem... - csücsöríti össze csókos száját, és koccintásra emeljük a poharainkat.

A húgom és aktuális lovagja, alias Namjoon köt ki mellettünk, egy kis frissítőért ácsingózva. Tearin ledönti a kikért shot-ot, majd váratlanul Socks nyakába omlik, és elrángatja magával táncolni. Namjoon pislog utánuk egy sort, de gavallér, és nem tesz semmilyen megjegyzést. Még jó. Egy ideig babrálja a kezével a rövides poharakat, majd felém fordul.
- Hyungie-ja, kérdezhetek valamit? - próbálja túlüvölteni a zenét. - Sokat gondolkodtam JK problémáin. És szeretném tudni, hogy te például hogyan élted meg a coming outot? Hogyan mondtad el a szüleidnek, barátaidnak, testvérednek? - biccent a tánctér felé, ahol is Taerint sejti. - Szerintem JK-re vár még néhány nehéz menet...
- Mellette leszek, hyung, eddig is mellette lettem volna, ha hagyta volna - jelentem ki, értésére adva, hogy nem vagyok teljesen hülye, és eszem ágában sincs magára hagyni a lelki dolgaival. Persze, azért örülök, hogy van még rajtam kívül, aki ránéz JK-re néha. - Hát tudod, anyám gyakorlatilag hamarabb tudta mint én. Nálam már gyerekként voltak furcsa jelek, hogy talán nem minden oké, már ha ezt a dolgot bajnak vagy problémának lehet felfogni. Szóval, mire berobbant nálam a pubertás, a szüleim már elég jól kitrenírozták a lelküket az elfogadásomra. Én egy kicsit nehezebben éreztem rá, a középiskolában megpróbáltam a lányokkal kapcsolatot teremteni. De még a csókig sem igen jutottam el, annak ellenére, hogy számtalan, úgymond barátnőm volt. Ezek ellenére népszerű voltam köztük - kuncogok. - Aztán Bogum kapcsolta fel a villanyt a fejemben a színművészetin - biccentek az említett alak felé. Namjoonnak nagyra kerekednek a szemei.
- Khm, ő az exed? - kérdezi, szinte ijedten. Fél, hogy el kell mondania JK-nek, hogy az exemmel buliztam?
- Mondhatjuk - fintorodom el. Szinte látom, ahogy Namjoon agytekervényei járnak a fejében, mindenféle esélyeket latolgat. - Nem én hívtam ide, ne aggódj. Pont a hátam közepére kívánom. Socks volt a tettes, mármint, inkább áldozat.

- Akkor lehet még egy kérdésem? Nem ezzel a Bogum gyerekkel kapcsolatos, inkább Socks-szal, ha már így szóba került.
- Ki vele, ma jótékony hangulatban vagyok.
- Taerin? - a tétova, egyszavas kérdését nem igazán értem, de mivel magas labda, úgy döntök lecsapom.
- Ő is a fiúkat szereti, talán túlságosan is. Ebben hasonlítunk - kacsintok rá, de egyértelmű, hogy nem ez lett volna, amit meg akar tudni.
- Úgy értem, hogy mi van közte meg Seokjin között?
- Valami különös barátság. Talán úgy, mint Jimin meg köztem. De sosem jártak, vagy ilyesmi, ha ez érdekel. Amúgy is, szerintem te ezt már sokkal jobban tudod nálam - vigyorgok rá, Namjoon pedig fülig pirul.
- Taerin mondott valamit?
- Ó, nem, és pont ez a gyanús. Mert egyébként be nem fogja a lepcses száját.
Az említett húgom épp ekkor libben vissza, kezét Socks csuklóján tartja, míg Namjoonnak kezd nyafogni, hogy táncoljon ő is vele.
- Taerin-a, nem lesz neked sok, két ilyen, hogy is mondjam, nemes vad? - pillantok végig a két jó kiállású férfin, mindkettő megszeppenve néz a vagy húsz centivel alacsonyabb húgomra.
Taerin megütközik ugyan a mondandómon, de fátyolos tekintetét látva gyorsan rájövök, hogy teljesen feleslegesen tépem a szám. Egyébként is fafejű, de ha iszik, akkor aztán az isten sem robbantja ki az agyából az elhatározását. És ahogy elnézem őket, Taerinnek ma dupla fogásra szottyant kedve. Majd eszembe jut Namjoon múltkori fanboyingolása Socks körül, és lenne rá egy tízesem, hogy össze is fog jönni a húgocskám ma esti terve. - Na, menjetek innen - legyintek feléjük, miközben Taerin csak rám ölti a nyelvét, és a két fiút magával vonszolja a táncparkett felé. ===> go to Magic HOT Shop / Temptation

💜 Magic Shop    (18+)Where stories live. Discover now