Capitolu 3

37 3 1
                                    

Eu dau din cap semn ca da.El vine la mine si ma ia in brate strâns.Eu il dau jos de pe mine.Nu vroiam un mafiot sa ma atingă.Un om care mă luat din propria mea casa.Un om care vroia sa imi faca rau toată viața.
E:Iati labele de pe mine.il împing eu.
B:Ema ce ai?
E:Cum adică ce am,nu am venit aici ca sa imi faci din nou viata un coșmar vreau sa stiu cine ma băgat în comă.
B:A deci iti amintești ce ți-am facut eu dar nu iti amintești cine tea băgat în comă pe bune?
E:Deci tu mai băgat în comă Nu?
Bill tace si nu zice nimic.
E:Cum ai putut sa faci asta esti un dobitoc.Un mafiot ca tine trebuie sa fie dupa gratii.Nu te-ai schimbat de loc Bill.

După mana lui Bill face contact cu obrazul meu.El ma imi da o palmă si cad pe jos.Imi deschid ochii si ma uit fix in ochii lui Bill Kaulitz si imi zice ,,Nimeni nu îmi vorbește asa"

Eu ma ridic de pe jos furioasă si vroiam sa ripostez dar degeaba.Ma întorc si vreau sa plec dupa aud din spatele meu un "Aia era Ema?" Eu de curiozitate ma întorc si vad o fata cu părul albastru dar mai inchis înspre negru.Atunci ea se uita la mine si stătea lângă Tom si lângă ea era o altă blonda si una un fel de roșcat înspre brunet cu breton.Atunci am avut acelasi șoc cum am avut când mi-am amintit,amintirile cu Bill.Nu stiam ce era cu mine atunci dar tot ce vedeam sunt amintirile mele cu Kira.Vedeam una câte una toate amintirile cu ea.Atunci când eram mici si dormeam impreuna si facem corturi in casa,atunci când mergeam la scoala impreuna până cand la ultima amintire când m-am certat cu ea..Atunci ochii mei se deschid si o vad cum era in in genunchi in fata mea si celalate fete la fel.Se uitau la mine si întrebau in continu ,,Ema esti bine?"deschid ochii mai bine imi ridic capul si zic ,,Kira?" ea ma luat în brațe strâns și îmi zice in timp ce plânge ,,Nu stii cat de dor mia fost de tine.Cat de des m-am gândit la tine in fiecare zi Ema." eu o iau in brate strâns și incerc sa o mangai pe spate.Ea se uita in ochii mei si ma intreaba"Tu ce cauti aici la ora asta?"
E:Am mers pe furiș Kim nu stie.
-Pai ar trebuii sa te duci acasă Kim va fi îngrijorat.imi zice fata cu breton.
Eu imi întorc privirea si ma uit la si ma intreb de unde știe fata aia de Kim?Ea observa ca ma uitam mirată la ea si zice.
-A da scuze eu sunt Chleo si ea îi Denysa crezi ca nu iti mai aduci aminte de noi.
E:Am nu.
C(Chloe):Mda chiar imi pare rau ca ai intrat in comă cred ca ai pierdut multe amintiri.
E:Mda din cauza lui Bill mi se intampla toate astea.Ar trebuii sa merg acasa.si ma ridic de pe jos ma scutur iar dupa plec.
Chloe a vrut sa zică ceva dar ea sa oprit si nu a mai zis nimic.Eu deschid usa si plec.Era testul de tarziu.Cam 12 noaptea era si încă eram pe străzi încă in șoc din cauza amintirilor mele bruște.Ajung in scara si decid sa iau liftul.Cand se deschide liftul vad un om într-un hanorac negru cu o mască neagra si niste pantaloni negri care se uita in jos.Nu prea ma simteam in siguranta asa ca am decis să nu intru in lift si sa merg pe scări.In timp ce urcam scările aud niste pași care aleargă pe scări și niste focuri de armă.

Sper sa va placa povestea mea si scuze pentru greșeli.

Me and You-volumul 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum