Capitolu 2

39 3 1
                                    

Eu cad pe jos de șocul pe care l-am avut si dau cu capul de pat foarte tare.Kim intra peste mine in camera si ma intreaba ce sa intamplat.Eu ma uit la el cu ochii plansi zicând.
E:Kim iti mai aduci aminte?si îi arăt bluza.
El vine la mine si mio zlumge din mana.
E:Hey ce faci acolo?îi tip lui Kim ridicanduma si mergând spre el.
El merge nervos până la bucătărie si eu merg dupa el.
K:Trebuia sa o arunc de mult.si o aruncă în gunoi.
E:Kim de ce o arunci?
K:Nu pot sa te las sa iti amintești toate alea.Nu sti cat de mult am luptat dupa tine ca sa te iau din bratele lui Bill.Daca el nu era tu nu ajungeai asa.imi țipă Kim.
Eu il iau in brate strâns și încep să plang.
E:Imi pare rau ca nu am fost lângă tine Kim.Imi pare rau ca nu puteam sa te ajut.ii zic eu in timp ce plângeam fără a mă oprii.
Ķ:Kira nu mai plânge nu a fost vina ta.si ma mângâie pe spate.
Eu incerc sa ma opresc din a plânge si ma uit in ochii lui.
K:Hai sa manânci ca nu ai mâncat nimic.
E:Bine.
Skip Time:
După ce am mâncat am decis să ma uit la televizor.
Știrile:Bill Kaulitz mafiotul din Germania se întoarce în Japonia alaturi de grupă lui,Tokio Hotel.Aceasta grupă face parte din 4 mafioți.Bill Kaulitz,Tom Kaulitz,Gustav Schafer si Georg Listing.Acestia o sa aiba o cursă de mașini la cel mai bun raliu din Tokio.Azi la ora 11 PM.
Cand am auzit asta vroiam neapărat să merg.Vroiam sa ii arat lui Bill ca inca traiesc si nu doar asta...Vreau sa stiu cine ma băgat în comă ca sa ma pot răzbuna.Imediat am mers la Kim sa il intreb daca pot merge dar nici nu trece o secundă și el deja zice ca nu.Nu a mai insistat.Nu am vrut sa il enervez mai tare.Trebuia sa imi amintesc singura dar nu puteam.Am putut sa imi amintesc jumătate din viata mea,dar sa imi amintesc cine ma  băgat în comă,deloc.Nu puteam aștepta ceva de la creier sa imi amintesc.Nu puteam sa stau pe gânduri.Trebuia sa merg neapărat.Asca am trebuit să merg pe furiș.Pe geam nu aveam cum ca stau la etajul 6.Trebuia sa incerc sa merg pe usa dar fără să îl trezesc pe Kim.Era ora 9:50 si el dormea.Asa ca am zis sa ma grăbesc mai repede.Mam schimbat asa:

Am luat cheile de la apartament si am mers încet până la usa am deschiso iar dupa am plecat

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Am luat cheile de la apartament si am mers încet până la usa am deschiso iar dupa am plecat.Am fugit pe sacari simteam cum o sa cad dar ma tineam de bara.Ajung jos si merg la raliu.Stiam drumul la perfecție.Ajung acolo la fel,fete îmbrăcate cu fuste minuscule si sutiene cu ditamai ghetele.Incerc sa merg prin multimea de oameni si sa ajung in fața.Simteam de cateva ori o mână sau două pe talia mea.Dar încercăm să ma grăbesc.Ajung in fața si garajele încă nu erau deschise.Dupa 2 minute se deschid carajele.Erau acelasi masini.Dar detata asta erau singuri.Dar de ce?Nu au mai dat autografe.Simteam ca mor acolo.Eu vroiam sa vina Bill la mine si sa ii zic daca mai ma tine minte.Si dupa puteam sa ma "atașeze" de el ca sa poata sa imi zică cine ma băgat în comă.Nu puteam lasa asa.Asa ca m-am gandit ca poate da la sfarsit.A început cursa.Atunci când Bill a accelerat simteam vandul care imi zbura in fata.Ei fac droguri toată cele si pe locul 1 a fost Tom.Deobicei Bill era primul dar na.Astept sa iasa din masina ca sa poate da autografe dar nu se intampla.Ei intra direct în garaj si atat. Eram nervoasa,nu ma puteam gândi ca eu am venit degeaba aici.Am mers prin multimea de oameni.Am luat-o fix prin locul ala unde am mers eu cu Kim ultima dată.Inainte sa deschid usa am luat o gură de aer si am deschiso.Bill era schimbat si Tom la fel.Intru peste ei si zic.
E:Ce faci Bill îti mai aduci aminte de mine?îi zic eu in timp ce merg spre el.
Bill statea sprijinit de masina si Tom vorbea cu el.El rămâne fără cuvinte si zice.
B(Bill):Ema?

Sper sa va placa povestea mea si scuze pentru greșeli.

Me and You-volumul 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum