Ea acuma arata diferit.Nu mai era acea fata la costum si fusta neagra cu camasa.Acuma arata diferit.Purta niste pantaloni largi cu un tricou rupt.
"E-Ema?" intreaba Dixi mirata"Traiesti?Am crezut ca nu o sa te mai vad niciodata...Si tu Livia..."
L:Dar tu cum traiesti Bill parca tea omorat?intreaba Livia.
Dixi zambeste infricosator.
D:Asa a crezut el.zice in timp ce radea.
Eu mam uitat una la alta cu Livia iar dupa neam uitat inapoi la Dixi.
E:Tu iti dai seama ce ai facut?Din cauza ta eu am intrat in coma!
D:Trebuia sa mori Ema,altfel trebuia sa o faca Bill.Dar el tea iubit prea mult ca sa faca asta.
Atunci miam intors privirea in jos si am zis dupa ce am luat un sec.
E:Daca ma iubea nu ma tortura asa...
D:Pai Ema nu intelegi ca el tia vrut raul..Saraca de tine...Nu trebuia sa fac asta imi pare rau..Dar am fost obligata de Bill...
Eu imi ridic privirea si ma uit la Dixi.
E:Ai fost obligata de Bill?Ca sa ma omori?
D:Of Ema,cred ca tiai pierdut si memoria...Nu stii prin ce am trecut cu Bill...Daca te alaturi mie putem sa il distrugem si sa vada si el cum am fost noi torturate de Bill Kaulitz,sa vada si el cum e.
Dixi ma ia de ambele maini si se uita la mine ingrijorata.
L:Ema hai sa mergem.
D:Ema îti promit ca insfarsit o sa scapi de cosmarul tau in carne si oase.Iti promit Ema.
Atunci Livia ma ia de mana si ma duce afara din magazin.
E:Livia ce ai?
L:Nu te mai pot lasa sa vorbesti cu,curv@ aia!zice Livia in timp ce ofteaza de nervi
E:Livia stai!țip eu si o opresc pe Livia din a merge.
Ea se opreste si se intorce spre mine.
E:Livia înțelege ca fost obligata de Bill sa faca asta!
L:Zici doar prostii Ema!Nu iti aduci aminte nimic din ce sa intamplat atunci!
E:Ba da!Nu poti sa ai incredere in mine doar odata?
Livia ofteaza din nou si zice.L:Nu,nu pot Ema!Nici macar nu sti ce vorbesti!Daca vrei sa te aliezi cu fata care vroia sa te omoare bine,dar sa nu zici ca este vina mea!
Livia imi intoarce spatele si pleaca.Eram putin trista ca sa suparat pe mine dar nu aveam ce sa fac...Dupa fug inapoi la magazin si merg la Dixi.
E:Dixi stai!
Ea se opreste si se intoarce la mine.
D:Te-ai decis?
E:Da,da,da mam decis.
D:Faina alegere acuma hai vino sa te duc la mine acasa si sa iti zic planul.
Eu vin dupa ea si aveam de gand sa o intreb mult mai multe chestii ce sa mai intamplat prin Tokyo sau chestii de genu.Dar nu vroiam sa creada ca am decis sa merg la ea doar pentru chestile pe care leam pierdut din cauza lui Bill Kaulitz.Dar ea a facut primul pas...
D:Deci ce vrei sa mai stii despre mine sau despre altcineva?
E:Ammm..Mmm.Vreau sa stiu cum teai cunoscut cu Bill si cu Tom.
D:Pai noi eram prieteni de la gradinita.Eram foarte apropiati.Mergem impreuna oriunde.Dar dupa ia venid lui Bill si lui Tom chestia asta cu masinile.Si eu eram impresionata de chestile astea.Tata era un pilot raliu.A fost cel mai bun pilot raliu din Germania in 1997.Dupa parintii lor au murit cand ei aveau 19 ani.Amandoi au fost deprimati.Si iam ajutat eu sa treaca peste asta.Iam fost alaturi mereu...
Mie imi venea sa plang cand auzeam povestea trista a lui Dixi...
E:Si cum ai ajuns sa fi secretara lor?
D:Pai din cauza mea ei ajuns pilot raliu.Pentru ca am gasit eu un om care sa il ajute le Tom si Bill in cariera aia.Si ei aveau pe Georg si Gustav care si ei erau impresionati de curse asa sa cam format gang-ul Tokio Hotel.
E:Chiar imi pare rau pentru tine.
D:Pentru ce?
E:Pentru ca din cauza lor noi am ajuns asa.
Dixi nu mai zice nimic si se uita in jos.
D:Auzi ar fi mai bine sa mergi acasa...
E:De ce?Vreau sa petrec timpul cu tine.zic eu in timp ce ma opresc din a merge.
D:Da si eu,doar ca se întuneca si nu vreau sa mergi noaptea pe strazi.Daca vrei asta ii numarul meu.Imi trimiti tu mesaj daca vrei sa ne mai intalnim.si imi da o bucata de hartie unde scria numarul ei de telefon.
E:Am ok.
Eu ma intorc sa plec dar Dixi ma ia de mana.
D:Am te rog sa nu ii zic lui fratele tau ca m-am intalnit cu tine te rog sa nu zici la nimeni.
E:De ce?intreb eu in timp ce ma uitam mirata la ea.
D:Deoarece nu vreau sa stie nimeni ca am aparut.
Eu dau din cap si imi continui drumul.Sper sa va placa povestea mea si scuze pentru greșeli.
CITEȘTI
Me and You-volumul 2
AcciónEma Klain se trezeste din comă... Asta îi volumul 2 din cartea "Me and You"