Eu ma panichez si fug pe scări "Oprestete!" aud un strigăt din spate.Eu nu ma opresc si fug mult mai tare.In timp ce fugeam nu am vazut o treaptă si m-am împiedicat de ea.Atunci am auzit încă un foc de armă.Am tresărit foarte tare si m-am ridicat si am incercat sa nu ma uit la genunchii mei si sa fug mai departe.Gâfâi de oboseala și ajung la etajul unde aveam eu apartament.Fug cat de tare imi pot fugii picioarele pe holl deschid usa si o închid inapoi dar mai încet.Oftez putin iar dupa merg încet la mine in camera deschid usa era întuneric acolo.Deschid lumina si Kim stătea cu mâinile incrucisate si se uita la mine.
K:Unde ai fost?imi zice Kim cu un ton mai ridicat.
E:Ammm.atat am putut scoate din gura.
K:Ema zi unde ai fost.imi tipa Kim.
Eu ma uit in jos oftez si dupa ii zic:
E:L-La Bill.
K:El tia facut chestiile alea pe picioare?
E:A-Am nu,nu el mia facut asta.ii zic eu in timp ce îmi ridic capul.Un om ciudat îmbrăcat în hanorac negru si masca era in lift si nu mai vroiam sa il iau ca mi se părea ciudat si am decis să iau scările iar dupa am auzit cum tipa dupa mine si se auzeau focuri de armă.
El se uita la genunchi mei fără nici o reactie.Si ma intreaba.
K:Dar tu de ce naiba ai fost la Bill?
E:Păi...vroiam sa stiu cine ma băgat în comă...
K:Ema tu esti nebună?Dacă iti făcea Bill ceva?
E:D-Dar vroiam să știu...
K:Ți-am zis Ema trebuie sa iti amintești singura.Chiar asa de proasta poti fi?
Eu nu zic nu nimica si tac.Ma durut in piept ca ma facut proasta.Niciodata nu ma înjurat.Eu stăteam cu capul la pământ fără energie.El se ridică din pat si imi da un cot si intra in cotul meu.Inainte sa iasa din camera zice.
K:Să nu te mai prind ca te duci la dobitocul ala.si tranteste usa.*Bill's Pov*
Ema iese din garaj nervoasă.Ma durea in inima sa vad ca ea crede că eu am băgat o in comă.Ca eu vroiam sa ii fac rau.Dar ea nu stie adevarul.Am promis ca nu mai vreau sa imi aduc aminte de accidentul ala cu Ema si de Dixi.Ea ma torturat toată viața.Am zis sa uit de ea si la fel de Dixi.Dar Kim nu ma înțelegea.El a rămas la fel atunci.Ma urăște si încă o face.Normal ca,Kim ia zis ceva lui Ema despre mine.Chiar si niste chestii care nu sunt adevarate.
Ea nu stie cat de mult tin la ea.Chiar credeam ca nu o sa mai am nici o sansa sa o mai vad trează.Asa ca vroiam sa imi iau viata...Dar iam promis ceva lui Tom...Asteptam momentul asta de 4 ani.Dar nu credeam ca se va intampla asa.
Palma mea nu vroia sa intre in fața ei.Dar urăsc când imi vorbește cineva asa.Mam maturizat.Iam zis fetelor sa nu ii mai zică numele lui curvă aia (adica Dixi) in viata lor.Ele nu mai sunt jucăriile noastre.Cum ma obliga Dixi sa le spun.
Nu mai vroiam sa mai vad o fata care era torturată,violată si aruncată ca pe un gunoi de grupă Tokio Hotel.Puteam sa fiu liber.Dar nu o pot lasa pe Ema sa afle niste minciuni despre mine.Trebuie cândva sa ma întâlnesc cu ea si sa ii zic tot adevărul...
Cand pleaca Ema am țipat la fete si le-am intrebat.
B:Nu iati zis nimic de curva aia?
Ki:Nu,nu i-am zis nimic.Dar Bill ea crede că tu ai fost devina.Cum o rezolvi pe asta?
B:O sa vorbesc cu ea si o sa ii zic adevarul.
D(Denysa):Dar crezi ca ea o sa te mai creada dupa ce iai dat o palmă?
B:Nu stiu sper,dar atunci când mia zis ca sunt un pușcăriasi si ca nu m-am schimbat de loc ma durut prea tare.
Ki:Păi dacă ea nu isi mai aduce aminte nimic normal ca te crede cum tea vazut ultima data.A fost in comă 4 ani.Cum ai putut sa ii dai o palmă?
B:Nu a fost cu intentie jur.
Ki:Daaa sigur.zice Kira sarcastică.
Kira mereu se gândea la Ema.Si ținea mult la ea.Mereu imi vorbea despre ea.Si deaia m-am îndrăgostit de ea.Dar eram atunci sălbatic si nu am putut sa o iubesc cum vroiam sa fac din prima...Sper să va placă povestea mea si scuze pentru greșeli.Si scuze că capitolu asta îi cam scurt o sa incerc sa fac următorul capitol putin mai lung.Va pup💋
CITEȘTI
Me and You-volumul 2
AksiEma Klain se trezeste din comă... Asta îi volumul 2 din cartea "Me and You"