'•°' Sıkıldık ve ekstra bir bölüm atalım dedik hehehe.. Keyifli okumalar dilerim!! 💗💞 '•°'
Usamio:Kanka gel otur
*Ming hyu oturur*
Yeni kız:Ee Ming hyu arkadaşımla tanışsana?
Ming hyu Aiwsoo'nun yüzüne bakmak için ona döner ama Aiwsoo Ming hyu yüzünü görmesin diye duvara sığınmıştır
Ming hyu:Ee Merhaba?
Yeni kiz:Aiw soo cevap versene niye köşeye sığındın öyle
Aiwsoo *içinden*: Aha sıçtım
Aiwsoo:Haha merhaba merhabaaMing hyu:Burada ne işin var senin?
Aiwsoo:Sonra konuşuruz canım!
Ming hyu:Off tamam!
Ming hyu*içinden*:Başka kız mı yoktu Yarrabbimm!?
Aiwsoo *içinden*:Başka erkek mi yoktu Yarrabbim yaaa!
~Biraz sohbet..~
Yeni kız:Hahah olurr
Usamio:Ay neyse ne alırsınız?
Kız:Ben et sote alırım canım
Usamio:Tamam sen?
Aiw soo:Ben mi ?
Y-yok ben bişey almıyımUsamio:E tamam o zaman
🌼💫:Öküzsün 😄👌
🌺✨:Odun, başka birşey demiyorum. ODUN!Aiw soo:Aynen..
Ming hyu:Burada istediğimiz siparişleri biz garsonların yanına gidip söylüyomuşuzda ben gidip söyliyim zaten hemen hazır olur
Usamio:Tamam o zaman sen ödersin hahahhah
Ming hyu:Öderim
~Biraz sonra~
Ming hyu:Yemekler geldi
Garson:Usamio bey bu sizin,
Kadın hanım bu da sizin,
Son olarakta;
Aiwssoo hanım buda sizin.Aiwsoo:N-ne
Ming Hyu:Al bakalım
Aiw soo:Ming hyu bişey istememiştimm!?
Boşu boşuna para israfıMing hyu:Ödedim bile ye hadi
Yeni kız:Oo aşk kokusu her tarafı sardıı
Usamio:Abartma *** (kadının ismi)
Aiw soo:Hmm bu makarna gerçekten harika teşekkürler Ming hyu!
Ming hyu:Hah dudağının kenarı sos olmuş
*Aiwsoo dudağının kenarını siler*
Ming hyu:Hayır hayır diğer tarafında
*Siler*
Aiwsoo:Oldu mu şimdi
Ming hyu:Hahah dur alıyım
Ming hyu Aiw soo nun dudağının kenarını silicekken ...
Usamio Aiwsoo'nun dudağının kenarını eline aldığı mendil ile Ming hyu'dan önce siler.
Ming hyu:Ben zaten ona bir mendil uzatıyordum dostum senin derdin ne?
Usamio:Sadece hızlıydım Ming
Aiw soo:Off bana mendil uzatmanıza gerek yok benim iki elimde var ve sağlam öyle değil mi? Sizden yardım isteyen kim?!
Usamio:Sadece-
Aiw soo:Lütfen sadece sus
Neyse ben eve gidicem abim bekler beni.~Dışarı çıkar~
Ming hyu:Bekle!
Aiwsoo:Ne var?
Ming hyu:Tek gitme
Aiwsoo:Niyeymiş o?
Ming hyu:Bu saatlerde dışarda sadece kötü insanlar dolaşır annen baban söylemedi mi?
Aiwsoo:Annemde babamda iş için Seul'e gitti yani baya uzaktalar
Sadece abimle ben varız
Kim öğretebilir ki?Ming hyu:Neyse yinede tek gitme
Aiwsoo:Of tamam tamamm
*Rüzgar eser*
Aiwsoo *kendi kendine*:Oo baya soğukmuş
Ming hyu:Üşüdün mü?
Aiwsoo:Hayır iyiyim
Ming hyu:Sus ve giy şu ceketi
*Aiwsoo ceketi giyer*
Aiwsoo:İyide sen ne yapacaksın?
Hava baya soğukMing hyu:Ben dayanırım merak etme
🌼💫:Ayayayayay ceketi günlüğümüze koyakk
Aiwsoo:Hm.. Tamam ama sen en son benimle konuşmuyordun, ne oldu birden?
Ming hyu:Hala dargınım ama centilmenlik yapıyorum. Yani sana 'nazik' davranıyorum. Tabii bu senin bilmediğin bir şey ama.
Aiwsoo:Nazik olmadığımı nerden çıkardın?
Ming hyu:Senin bugüne kadar yaptıklarını unuttum sanma. Senin bana karşı ilk kurduğun cümle bile "Ne işin var senin burada" oldu. Ben senin yaptığın her şeye göz yumdum tamam mı!? Neden yaptığın şeylere göz yumdum biliyor musun!? Salağım da o yüzden göz yumdum değil mi ahahaha çok komik!? Çünkü seni sevdim tamam mı ben seni sevdim! Ama sen beni hep elinin tersiyle ittin! Benim bu durumda seninle nasıl bir diyalog kurmamı bekliyorsun acaba!?!? Hem de beni arkadaş olduktan bir kaç gün sonra o sarı kafalıyla arkadaş olup beni unuttuğunu hiç söylemiyorum bile. Cidden senin arkadaşlarına verdiğin değer bu kadar mı? Yoksa bu bana özel birşey mi? Ben bu kadar utanılacak biri miyim? Söylesene!? Daha yarım saat önce ben masaya ilk oturduğumda neden kafanı beni görmek istemezmiş gibi saklamaya çalıştın? Ben seni nasıl sevdiysem artık.. Bu kadar kaba olduğunu nasıl göz ardı edebildiğimi aklım almıyor. Sevdiğim içindir.. Ama artık bunun bir önemi yok. Senin beni umursamadığını bana kaba davrandığını bile bile incineceğimi bile bile sevmiştim. Aptallık ettim işte..
Aiwsoo:N-ne?..
*sessizlik*
Aiwsoo: Ming hyu? Sana açıklamama izin verebilir misin?
Ming hyu: Açıklanacak birşey mi var sence? Herşeyi kendi gözlerimle gördüm. Sana mı inanayım sence? Yoksa gözlerime mi? Ben gidiyorum, ceket de sende kalsın getirmeye falan kalkışma. İstemiyorum.
Aiwsoo: Ama Ming hyu-....
Ming hyu hızlıca Aiwsoo'nun yanından uzaklaşır. Aiwsoo hüzün ve şaşkınlık karışık bir şekilde Ming hyu'nun ardından bakakalır.
'•°' Yeni kıza hala isim gelmediği için hala isim yerine yeni kız yazıyoruz. Lütfen yorumlara isim önerisi verin. Vermezseniz de önemli değil. Şimdiden teşekkürler! Ayrıca size bir haberim var. Kitap 200 okunma olunca ekstra olarak +2 bölüm daha atacağız. Sonraki bölümde görüşürüzzz!!! 💗💞 '•°'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Habersiz Gelen Aşk
RomanceMing hyu:Kabasın Aiwsoo Aiwsoo:Ne alaka ben çok kibarımdır, sen beni bozuyorsun.