'•°' Okullar açıldığı için bölüm yazamadım özür dilerim. Ama elimden geldiğince bölüm yazmaya çalışacağım!! Neyse uzatmadan bölüme geçelimmm! 💗💞 '•°'
Aiwsoo, Ming hyu'nun arkasından bakakalmıştı. Bir süre öylece durdu ve sonra Aiden'i aradı ve onu almasını istedi. Aiden geldi ve birlikte eve doğru yol aldılar.
Aiden: Noldu sana bugün, neden bu kadar mutsuzsun?
Aiwsoo: Ming hyu ile tartıştık.
Aiden: O senin için çok önemli miydi?
Aiwsoo: Evet tabiiki ama ondan çok, bana söyledikleri şeyler acıttı.
Aiden: Ne söyledi ki?
Aiwsoo: Ben ona hep kaba davranmışım. O beni seviyormuş. Ama artık benden soğuduğunu söyledi. O benim yaptığım şeylere göz yummuş. Ama ben onu elimin tersiyle itmişim.
Aiden: Aiwsoo.. Cidden öyle birşey yapmadın değil mi kardeşim??
Aiwsoo: Uhm.. Evet kaba davrandım ama bu kadar alınıp kırılacağını düşünmedim.
Aiden: .... Ondan özür dilemen gerekiyor biliyorsun değil mi?
Aiwsoo: Biliyorum onu durdurmaya çalıştım ama o gitti. Gitmeden önce bana ceketini vermişti hava soğuk diye. Ama tartıştıktan sonra giderken "Ceket sende kalsın getirmeye de kalkışma" dedi. Özür dilemeye gitsem bile beni almayacağını düşünüyorum. Alsa bile düzgünce dinlemez.
Aiden: Olsun ben Hyōse'ye söylerim ikna eder.. Yani etmeye çalışır.
Aiwsoo: Tamam. Teşekkürler!
Aiden: Birşey değil de.. İstersen sen konuş Hyōse'yle.
Aiwsoo: İkimiz konuşsak?
Aiden: Tamam
~ Sonraki gün ~
Aiden: Aiwsoo bugün Hyōseleri çağırayım mı?
Aiwsoo: Olurr!
Aiden: Tamam ama ilk önce-
Aiwsoo: Markete gidip ikramlık almalıyım biliyoruuuum.
Aiden: Aferin akıllı kardeşim benim
Aiwsoo: Sana çekmemişim yani?
Aiden: Evet bana çekmemişsin bana çekseydin daha akıllı olurdun çünkü.
Aiwsoo: Eh? Cidden mi? Neyse beni oyalama ben markete gidiyorum!
Aiden: Kaç tabi kaç sen.
Aiwsoo markete doğru giderken yolda Cha woo'yu gördü. Cha woo da onu fark etmişti.
Cha woo: Heyyy!! Aiwsoooo!!!!
Aiwsoo sanki yeni fark ediyormuşcasına ona baktı.
Aiwsoo: Eh merhaba.
Cha woo: Napıyorsun buralarda?
Aiwsoo: Markete geldim de ehe
Cha woo: Tamam bend geleyim o zaman, ve birşey sorucam abin evde mi onunla geldiğimden beri görüşmedim.
Aiwsoo: Eh evet o evde
Cha woo: Ah bu iyi!
O sırada markete varmışlardı
Aiwsoo: Cha woo, ben misafirler için ikramlık almaya gelmiştim de sen ikramlık bulsan da bende kasada beklesem seni?
Cha woo: Tamamdır! Bana güvenebilirsin komutanım!
Aiwsoo: *kıkırdar* Tamamdır asker sana güveniyorum!
Aiwsoo kasaya gider ve telefonunu eline alır ve Niimina'yı arar. Niimina telefonu açar.
Niimina: Nold-
Aiwsoo: Niiminaaa ehüüü bana tavsiye veeerrrr
Niimina: Noldu ilk önce onu anlat.
Aiwsoo: Şimdi hani ben Ming hyu ile tartıştım ya onun bana kızma nedenlerinden biri de onunla arkadaş olduktan bir kaç saat sonra Cha woo ile buluşmamdı. Ming hyu, Cha woo ile bizi sevgili falan sanıyor olabilir bu yüzden de kızmış olabilir ama bilmiyorum.
Niimina: Eee başka? Peki şu an ne oldu onu anlat sen.
Aiwsoo: İşte şimdi Ming hyular bize misafirliğe gelecek ve ben onlar geleceği için ikram almaya giderken Cha woo'yu gördüm ve peşime takıldı benimle birlikte eve götürücem onu da. Ming hyu, Cha woo'yu görünce kavga çıkabilir ağağağağa...
Niimina: Cha woo'yu ben oyalarım.
Aiwsoo: Seninde işine geliyor değil mi, fırsatçı..
Niimina: Aaa bu da iyilik beğenmiyor ayolh. Yardım falan etmiyorum kendin kurtul bu durumdan o zamahn hüğğ (!)
Aiwsoo: Yaa tamam tamam Cha woo senindir askoo!
Niimina: Yeeeeeyyy teşekkürler canıhmmm!
Aiwsoo: Ah, Cha woo geliyor kapatmam lazım bayy!
*Kapatır*
Cha woo: İşim bittiiiğ!
Aiwsoo: Aferin canem, hadi ödeyip gidelim
Cha woo: Tamammm
*Ödeyip eve giderler*
Aiden: Hoşgeldin Aiws- Ah, Cha wo hoşgeldin, hoşgeldin de tam zamanında geldin be.. Gelicek başka zaman mı yoktu kardeşim! Çat kapı gelinir mi öküz!? Hadi ben sınava çalışırken gel, ben depresyondayken gel, ben sinirliyken gel ama misafir geleceği zaman gelme me kardeşim..
Cha woo: Neden ki ben napmışım senin canın misafirlerine, evden mi kovdum ağ
Aiden: Senin neler yaptığını biliyoruz boşuna saf gibi davranma, gerek yok.
Cha woo: Ne yapmışım anlatsana bi'
Aiden: Öhm öhm başlıyorum.. Ortaya ayrı tabaklara ayrı ikram koymuştuk. Sen kendi tabağını bitirdin, tamam. Ortadaki ikramı da bitirdin tek başına o da tamam.. Ama misafire dedin ki, "Siz yemeyecekseniz ben alabilirim" dedin öküz! Daha misafir tarafından bir tanecik kurabiye yemişti? Sonra dedin ki "Yiyeceksin sadece şu böreği alıyorum" misafir sana öyle bir Side eye attı ki. Tabi sen yemek yemekten göremedin. Mal.
Cha woo: Tamam abih.. Ben odada durucam. hığk..
Aiwsoo: Cha wo! Ben Niimina'yı çağırdım birlikte sohbet edebilirsiniz. Benim misafirlerin yanında durmam gerek o yüzden. Size ikram da getiririm olur mu?
Cha woo: Olur canım kuzenimmm!! Aiden kardeşini örnek al. hıh..
Aiden: Ugh.. Herneyse Cha woo. Birde misafirler gelince salonda dur Niimina ile Aiwsoo ikramlık hazırlamaya mutfağa gidip geldiklerinde odaya gidersin.
Cha woo: tamam abiğ..
*tak tak tak*
Aiwsoo: Niimina geldiii!!
*Cha woo ile Aiwsoo kapıya doğru koşar*
Aiwsoo: Niimina!!
'•°' Okuduğunuz için çok çok çok teşekkür ederimmm!! 💗💞 Sonraki bölümde görüşürüzzz!! 💗💞 '•°'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Habersiz Gelen Aşk
RomantikMing hyu:Kabasın Aiwsoo Aiwsoo:Ne alaka ben çok kibarımdır, sen beni bozuyorsun.