-2 yıl sonra-
~~~~~Alarm sesi~~~~~~
Abimin beni dürtmesiyle uyandım.
Aiden:Aiwsoo uyan artıkk heyyoo aloo beni duyuyo musunn heyyy
Aiwsoo:Bağırma ani kulağımın dibinde sabah sabah Allah Allah yaa !!
Aiden:Bağırma lan bana Allah Allah ya napabilirim uyanmıyosun iki saat.
Aiwsoo:Off tamam tamam hadi çıkta odadan giyiniyim abi
Aiden:Tamam giyin direk sofraya gel birşey konuşucaz seninle,özel birşey.
Aiwsoo:Şimdi söylüyemiyo musun abi?
Aiden:Söylüyemiyorum,hadi çıktım giyinn.Derken kapıyı kapatmıştı bile. Aiwsoo hemen üstüne birkaç parça giyip odadan çıkar ve sofraya oturur.
Aiwsoo:Ee ne diyicektin bana bakalım.Özel?
Aiden:Değiştin Aiw soo.Bunu sana yansıtmak istemiyorum ama değiştin.
Aiwsoo:Saçmalama istersen
Aiden: Saçmalamıyorum Aiwsoo. Hyose'ye karşı çok garip davranıyorsun.
Aiwsoo şakayla karışık: Kayınbiraderim olabileceği için temkinli davranıyor olabilir miyim acaba abicim? Hem beni lafa tutma işim var.
Aiden: Aiwsoo, canım kardeşim senin ne gibi bir işin olabilir acaba okullar açık değil bile.
Aiwsoo: Canım ciğerim kalbimin sol üst karıncığında olan mükemmel kuzenim Cha woo ile buluşacağım.
Aiden: İyi bakalım saldım seni git bakalım, bende gidicem zaten.
Aiwsoo: Nereye gideceksin ki?
Aiden: Ne zamandan beri birbirimize hesap sormaya başladık Aiwsoo hanım?
Aiwsoo: Öfff iyi tamam be çık zaman odamdan da hazırlanayım.
Aiden: İyi hazırlan hadi de canın ciğerin Cha woo ile buluş. Hıh...
Aiwsoo: Kıskandın mı sennn! Oy çen kışkandın mıığ!!!
Aiwsoo parmak ucuna kalkıp Aiden'in başını okşar
Aiden: Aman be git kıskandığım falan yok aaaa iyice bebeğe çevirdin sende beni
Aiwsoo: Ayyy damam canım abicimmm!!
Aiwsoo hemen hazırlanıp Cha woo ile buluşmayı planladıkları kafeye gider.
Cha woo: Hey Hey Heyyy!! Buradayımmmm!!
Aiwsoo: Görüyorum canım benim görüyorum..
Cha woo: Olsun sen biraz salaksın işimi garantiye alayım dedim.
Aiwsoo: Sus da planı anlatayım zevzek
Cha woo: Sustum tamam tamam..
Aiwsoo: Cha woo, biliyorsun ki son birkaç yıldır Hyōse'nin dosyasını almak için uğraştık ve onun hakkında bir sürü bilgi topladık artık bu planı uygulama vakti bence.
Cha woo: Şey kızma ama...
Aiwsoo: Ne, yoksa planı mı unuttun?
Cha woo: Ehehehehh evet...
Aiwsoo: Huhhh herneyse tekrar anlatıyorum dikkatli dinle bu sefer. Şimdi Hyōse dünyaca ünlü iki kişinin küçükken arkadaş oldukları ve küçükken yaptıkları bir bestenin ses kaydını bulmuş ve ondan başka bulan olmamış bunu bilerek bekletiyor haberi tam zamanında koyup gündeme oturmak için. Bizde o haberi koymadan o dosyayı alıp diğer muhabirlere yayıcaz Hyōse ise başarısız olucak. Tamam? Anladın?
Cha woo: Oh tamam anladım!
Aiwsoo: Aferin asker planımızı uygulamamız gerektiği zaman sana haber vericem.
Cha woo: Tamamdır komutan! Görüşürüz!
Aiwsoo: Görüşürüz asker..
Aiwsoo biraz gezer ve bir mağazanın önünde bir banka oturur ve telefonunu açar Ming hyu'dan bir mesaj gelmiştir.
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
Müstakbel kocişkoloşkom🤭💅
-Napıyorsun balım, nasılsın
İyiyim Ming "...."
mağazasına girecektim
şimdi.-Ah benimde birşeyler almam
lazımdı oradan bende geleyim
bekle tamam mı aşkım?Tamamdır!-
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
Aiwsoo, Ming hyu'nun geleceğini duyduğunda yüzünde bir tebessüm oluşmuştu. Biraz bekledikten sonra etraf karardı birisi onun gözünü kapatmıştı
Aiwsoo: Ming hyu senin olduğunu biliyorum!
Ming hyu: Aaaah o kadar çok mu belli ettimmm
Aiwsoo: Mükemmel beyni olan şekerparem yoldan geçen herhangi bir insan bırak gözümü kapatmayı bana laf atmaz bile.
Ming hyu: Ama belki güzelliğinden etkilemiştir ve seninle konuşmak istemiştir??
Aiwsoo: Ve sonra sen adamın yanında bitip ona bir tane çakmışsındır?
Ming hyu: Aynen öyle! Hemen kapıyorsun!
Aiwsoo:Hadi hadi sen nereye bakacaktın oraya gidelim.
Ming hyu: Oh doğru! Hadi gel girelim.
İçeriye girerler biraz gezerler
Ming hyu: Ben hemen bir yere gidip geliyorum!
Aiwsoo: Gelirken su da alır mısınnn?
Ming hyu: Tamamdır balım!
Ming hyu gider ve geldikten sonra mağazadan çıkarlar.
Ming hyu: Nereye gitmek istersin?
Aiwsoo: Bilmem sen ne yapmak istersin?
Ming hyu: İstersen sahile girebiliriz açık hava hem, güzel olur.
Aiwsoo: Tamamdır yolda giderken de dondurma alırız değil mii?
Ming hyu: Alırız alırız hadi gidelim.
Yola çıkarlar dondurma alıp yürüyerek sahile giderler sahile vardıklarında bir banka otururlar dondurmaları bitince biraz sahilde gezmeye karar verirler 10 ve ya 15 dakika gezdikten sonra Ming hyu bir anda yere dizlerinin üstüne çöker
Bir yüzük çıkarır
Ming hyu: Aiwsoo seninle 17 yaşında tanıştık 18 yaşında sevgili olduk ve artık 20 yaşındayız.. Bu yaşımızdan itibaren bütün bir ömrü benimle geçirir misin?
*sessizlik*
Ming hyu: Aiwsoo benimle evlenir misin?
'•°' Tam burada bıraktım nasılım? 🤧😎 Hehehehe sonraki bölümde görüşürüzzz 💗💞 '•°'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Habersiz Gelen Aşk
RomanceMing hyu:Kabasın Aiwsoo Aiwsoo:Ne alaka ben çok kibarımdır, sen beni bozuyorsun.