12

1.5K 188 67
                                    


-

yoongi
jimin acil işim çıktı

erkenden çıkmak zorunda kaldım

dans kıyafetlerin dolabın içinde ki poşette haberin olsun

jimin
yoongi seyy

dün icin tesekkur ederim

yoongi
lafı bile olmaz biliyorsun

jimin
dün ıslak kıyafetlerinle durduğunu fark etmedim sanma

o yüzden dikkat et üşütme

yoongi
sen beni mi düşünüyorsun

jimin
seni düşünüyorum yoongi

yoongi
ben de seni düşünüyorum ay ışığım
görüldü.

sana tekrar yazacağım jimin

ama şimdi gitmem gerek

jimin
gorusuruz o zaman ♡

yoongi
görüşürüzz 💕

★★★

- 6 yıl önce flasback -

Jimin ve arkadaşları için lisenin ilk yılından herhangi bir gündü. Arkadaşları için sıradan bir gün olabilirdi evet ama Jimin için hayatının aşkıyla tanıştığı gündü.

"Bir baksanıza şu çocuk kim?" Jimin oturduğu yerden eliyle karşıyı işaret ederek  okula giren mint yeşil saçlı çocuğu göstermişti.

"Tanımıyorum yeni gelmiş galiba." diyen Hoseok'u arkadaşları başıyla onaylamıştı.

İlk ders bitiminden sonra teneffüs olmuş, Jimin yeni gelen çocuğun sınıfını öğrenmişti. Ancak yanına gidecek cesareti bulamadığı için bir kaç gün beklemişti.

Cesaretini toplayıp onun sınıfına girdiğinde gözleri onu aramış cam kenarı sıralardan birinde oturduğu görmüştü. Hızlı adımlarla yanına gitmiş karşısına oturup ellerini çenesinde birleştirmişti.

"Saçlarını çok beğeniyorum. Sana yakışıyor." diyen Jimin'i duyan çocuk başını ona çevirmişti.

"Genelde görenler yakıştırmaz. Ama senin beğenmene sevindim." diyen çocuk ise tekrardan gözlerini gökyüzüne çevirmişti.

"Tanrım çok güzeller. Bir kere dokunabilir miyim?" ah bu olmamıştı. Jimin kesinlikle bunu sormayacaktı. Ama kendini tutamamıştı.

"Ne, saçlarıma mı?" çocuk ise başını tekrardan çevirmiş şaşkınca ona bakıyordu.

"Evet.." Jimin cevap alamadığında isteğinin reddedildiğini düşünmüş bakışlarını sıraya indirmişti.

"Dokunabilirsin."

"Yani dokunmam bu kadar sorun olacaksa dokunmam sorun değil."

"Hey çocuk! Duymuyor musun? Dokunabilirsin demiştim."

"A şey ben bir an neyse boşver.."

Hâlâ ismini öğrenemediği çocuk Jimin'in bu telaşlı haline sadece gülümsemişti.

"Tanışsak mı biz ya?"

"Tanışalım. Min Yoongi ben."

Jimin ellerini Yoongi'nin saçlarına uzatmış karıştırmıştı.

"Ben de Park Jimin. Memnun oldum.' dedikten sonra Yoongi'nin saçlarına dokunmuş olmanın verdiği mutlulukla gülümsemişti.

"Ben de." diye karşılık veren Yoongi bir süre sonra hızlıca ayaklanmıştı.

"Benim gitmem gerek sonra görüşürüz Jimin." ardından hemen sınıftan çıkmıştı.

Jimin bir şey diyemeden arkasından sadece bakmıştı. Yoongi ise vampir olduğundan bu yana ilk defa etkilendiği insanın yanından ayrılmıştı.

-flashback sonu-

-

ileri ki bolumlerin planini yaptiimm tek bisey soracagim smut hakkinda ne dusunursunuz?? bu fice yakisacagini dusundugum icin yazmak istiyorum 🫠🫶🏽

meet again, yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin