13

1.4K 174 77
                                    

SEY MERABA UNUTMADİNİZ DİMİ
BENİ VE BEBEGİMİ(FİCİMİ) 🥺🥺🫶🏽

-

-2 yıl önce flashback-

Jimin'in bir vampir sürüsü tarafından kaçırılmasının üzerinden tam bir hafta geçmişti. Yoongi ise ne onun yerini bulabiliyor ne de onu hissedebiliyordu. Her yere bakmıştı ve biricik sevgilisini hâlâ bulamamıştı.

"Yoongi.. Yoongi.. kendine gel sanırım Jimin'i kimlerin kaçırdığını buldum!"

Yoongi etrafında gezindiği ağaçların birinin önünde durmuş arkadaşı Taehyung'un dediklerine odaklanmıştı.

"Jimin'i kaçıran Lee sürüsü olmalı. En son onlarla ne kadar kötü dövüştüğümüzü hatırlasana."

Yoongi duyduklarını düşünürken Taehyung tekrar konuşmuştu.

"İntikam Yoongi. Bizden intikam almaya cesaret edebilecek tek sürü onlar. Gitmeden sürünün başında olan vampirin zihnini okuduğumu hatırlıyorum. İntikam duygusuyla dolup taşıyordu."

Yoongi sanki kafasında ki tüm yapboz birleşmiş gibi Taehyung'un son cümlesiyle hareket etmişti.

Taehyung giderken Namjoon'a da haber vermiş ve gelmesi ise saniyeler sürmüştü.

Üçlü, Lee sürüsünün kaldığı yere geldiğinde Yoongi evin kapısını kırarak içeri dalmıştı. İlk gördüğü vampirin boğazına yapışarak arkasında ki duvara sertçe ittirmişti. Eli karşısında ki vampirin boğazına olan baskısını arttırırken yasladığı duvarda çoktan çatlaklar oluşmaya başlamıştı.

Taehyung evde duran diğer vampirlere saldırırken Namjoon ise üst kata çıkmış, Jimin'i aramaya başlamıştı.

Yoongi boğazını sıktığı vampiri duvardan ayırmış yanında duran büyük yemek masasına fırlatmıştı. Tahta masa ortadan ikiye ayrılmıştı. Tam o sırada arkasından başka bir vampir onu tutmaya çalışmıştı.

Ama başarılı olamamıştı. Min Yoongi şuan durdurulamazdı. Onu tutmaya çalışan vampire sertçe yumruğunu geçirmiş hızını alamayıp daha demin kırılan tahta masadan parça almıştı. Hızlı bir şekilde daha dengesini toparlayamamış vampire elinde ki tahta parçasını saplamıştı. Hem de tam kalbine.

"BEBEĞİM NEREDE LAN!"

Yoongi sadece bağırıyor önüne geleni sertçe bir yerlere çarpıyordu. Ya da daha demin yaptığı gibi öldürüyordu.

"Yoongi dur! Bu vampir bir şeyler saçmalıyor dinlemen gerek." Taehyung'un konuşmasıyla Yoongi ona dönmüştü. Taehyung ise arkasına geçmiş tek eliyle vampirin ellerini arkada bağlamış diğer eliyle ise omuzunu tutuyordu.

"Konuşsana piç!" Taehyung bağırarak tuttuğu vampiri hızlıca sarsmıştı.

"Bakın o aradığınız çocuk ya da her kimse burada değil. Lider ve diğerleri onu başka bir yere götürdü."

"Çabuk söylesene piç nereye götürdüler!" Taehyung konuştuğu sırada Namjoon yukarıdan gelmişti.

"Üst kattakileri hallettim. Ama Jimin hiçbir yerde yok."

"Bu piç söyledi başka bir yere götürmüşler." diyen Taehyung sinirle dişlerini sıkmıştı.

"Nerede olduklarını size söyleyemem. Yemin ederim ki lider beni öldürür."

Yoongi vampirin yanına yaklaşmış ellerini boğazına sarmıştı.

"Eğer ki söylemezsen seni ben öldüreceğim."

Başka çaresi olmadığını düşünen vampir, yerini söyleyeceğini belli edercesine kafasını sallamıştı. Yoongi ise ellerini boğazından çekmişti.

"Rink. Otelin adı. Caddenin sonunda ki otel, orada kalıyorlar. Oda numarası 876. Başka da bir şey bilmiyorum bırakın beni."

Yoongi evden çıkmak için hareketlenmiş gitmeden ise Taehyung'a vampiri işaret ederek konuşmuştu.

"Sen halledersin."

"Tabii seve seve." demiş ve ufak bir gülümsemeyle başıyla onaylamıştı.

Namjoon ve Yoongi evden ayrılmış öğrendikleri otele doğru yola çıkmışlardı. Otele vardıklarında ise kapıdan değil direkt olarak pencereden girmeyi tercih etmişlerdi.

Yoongi ve Namjoon odaya girdiğinde gördükleri şeyle Yoongi'nin beynine kan sıçramış bir anlığına ne yapacağını bilememişti.

O vampir sevgilisine dokunuyordu.

Odada lider olan vampirden başka biri yoktu. Namjoon kapıya doğru ilerlemiş odaya diğer vampirlerin girmesini engellemişti. Yoongi ise hızlıca vampiri tuttuğu gibi sevgilisinin üzerinden almış yakalarından tutarak kafa atmıştı. Hiçbir şey olmamış gibi davranan vampir kahkaha atarak Yoongi'yi odada ki boy aynasına itmişti.

Yoongi'nin yüzüne yumruk atmış, ikinci bir yumruğu atmak üzereyken Yoongi elini yakalayıp ters çevirmişti. Vampirin ensesinden tutarak yüzünü duvara yaslamış ardından saçlarından tutarak yüzünü duvara vurmuştu.

"Hangi elinle dokundun sevgilime! Sana göstereceğim benim olana dokunmak neymiş." diyen Yoongi ters çevirdiği kolunun parmaklarını tutmuş ve kırmıştı. Her ne kadar bir süre içinde iyileşecek olsa da onu öldürecekti. Tam bu gece.

Yoongi yüzü duvara vurulmaktan kanlar içinde kalmış vampiri öldürecekken Namjoon'un sesiyle durmuştu.

"Yoongi.. Jimin ağlıyor. O pisliği ben hallederim sen sevgilinle ilgilen."

Yoongi tam o an kendine gelmiş gibi vampiri elinden bırakmış yatakta gözleri ve ağzı dahil her yeri bağlanmış olan sevgilisine dönmüştü. Kapıdan tekrar bir kaç vampir girmeye çalıştığı sırada Namjoon tekrar oraya dönmüştü.

Vampir bu boşluğu fırsat bilerek elinde ki kazığı Yoongi'ye saplayacağı sırada camdan Taehyung gelmiş vampirin elinde ki kazığı alıp bir kere de kafasını o duvara vurmuştu.

"Namjoon hyung sen bunu hallet. Kapıya ben geçerim." diyen Taehyung ise elinde ki kazığı Namjoon'a fırlatmıştı.

Yoongi Jimin'in yanına giderek ağzını ve gözlerini açmıştı. Daha sonrasında da bileklerinde ki ipleri çözmüştü.

"Yoongi..." Jimin kızarmış olan gözlerini açmış karşısında ağlayarak bacaklarında ki ipleri çözen sevgilisine bakıyordu.

"Sevgilim." Yoongi sessizce ağlayıp konuşmazken Jimin tekrar konuşmuş ve bunun yetmeyeceğini düşünerek kollarını Yoongi'nin boynuna sarmıştı.

"Yoongi konuş benimle... lütfen sevgilim."

"Özür dilerim." Yoongi hıçkırıkları arasında konuşmuştu. Şuan sadece Jimin'i koruyamadığı için kendine nefret doluydu.

"Bebeğim sevgilim senin bir suçun yok biliyorsun değil mi? Hem ben iyiyim tamam mı? Geçti." Jimin Yoongi'yi ikna etmeye çalışır gibi konuşmuş aynı zamanda da ellerini tutuyordu.

"Yoongi gidelim mi lütfen burada daha fazla kalmak istemiyorum."

Yoongi Jimin'i kucağına almış geldikleri pencereden değil de bu sefer kapıdan çıkmışlardı. Yoongi Jimin'in yanında insanlar nasılsa öyle davranıyordu. Her ne kadar Jimin onun bu konuda kendini zorlamasını istemese de Yoongi'ye söz geçmiyordu.

Otelin önünde olan arabalarına binmişler yol boyunca Yoongi sevgilisinden özür dilemişti. Jimin ise onun bir suçu olmadığını söyleyip durmuştu.

O gece ise Lee sürüsünün lideri ve kalan vampirler ölmüştü ama Min Yoongi bu olay sonrasında hiç olmayacak bir karar almıştı.

-flashback sonu-

-

ayyy bittiii nasil olmusss cpcuklarr
umarim ysrin yeni bolumu atabilirim iui gecelerrr 😭😭💗💗⭐💌

meet again, yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin