-|yoongi - jimin|
❤️🩹
arkadasin olmak istemiyorum🤍
bebeğimarkadaşım değilsin zaten
aşkım, sevgilim, her şeyimsin
❤️🩹
sadece dudaklarini opmek istiyorum🤍
haa doğru ya|öpüşürüz
yavrum ne isterse yaparız
❤️🩹
imkansız olmadigimizi biliyordum🤍
bize inandınsenin sayende
❤️🩹
seni seviyorum yoongi🤍
seni seviyorum jimin❤️🩹
odamıza gelartık sonsuza kadar senin olmak
istiyorum🤍
jimin❤️🩹
mühürle beni, eşim🤍
geliyorum★
Yoongi, Jimin'in yazdığı mesajı defalarca kez okuduktan sonra hızlıca üst katlarında ki odalarına çıkmış, uzun camların önünde duran sevgilisini görmüştü.
Daha sonra kapıyı kapatmış yanına yaklaşmıştı. Jimin Yoongi'nin geldiğini anlamış, ama ona dönmek için bir hamle yapmamıştı. Yoongi ise ona arkasından sarılmış kendine yaslamıştı.
Çenesini Jimin'in boynuna yaslamış bir süre öylece karşılarındaki manzarayı izlemişlerdi. Dakikalar sonra Jimin Yoongi'ye dönmüş kollarını boynuna sarmıştı. Kafasını biraz eğmiş boynu ortaya çıkacak şekilde omuzuna yaslanmıştı.
"Eminim, istiyorum."
Jimin Yoongi'nin sormasını beklemeden cevaplamıştı.
Tam o sırada Yoongi sarılmayı bırakmış bir kaç adım geriye gitmişti. Jimin şaşırmış ancak bir şey dememişti. Yoongi ise yataklarının yanında bulunan çekmeceye ilerlemişti. Bir kaç saniye sonra elinde bir kutuyla geri dönmüş aynı yerde durmuştu.
"Bunu burada yapmak istemiyordum daha özel olabilirdi ama senin bulunduğun her yer inan bana çok özel." Yoongi cümlelerini tamamlarken elinde ki kutuyu açmıştı.
"Park Jimin, seni her şeyden koruyup kollayacağıma ve daima seveceğime söz veriyorum. Eşim olur musun?"
Jimin şok içinde kalırken bunu beklemediği kesindi. Gözleri çoktan dolmuş cevap veremiyor gibi hissediyordu.
"Olurum Min Yoongi. Senin eşin olurum." Jimin kendini toparlayıp cevabını verdiğinde hızlıca Yoongi'nin boynuna sarılmıştı. Yoongi de belinden tutmuş onu sıkıca sarmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
meet again, yoonmin
Fanfictionjimin yoongiye akım yapar ancak eskiden ilişkileri olduğunu ikiside hatırlamamaktadır. texting, düzyazı vampire fiction!