cocuklar cok beklettim farkindayim ozur diliyorum 🙏🏻 ve diger ficlerimde dahil bolumlere bogacagim siziii💗(ama yarın)
-
four J 🐢
jeongguk
sonunda bitti diyor muyuzhoseok
diyemiyoruzsadece yaz tatiline girdik🤝🏻🤝🏻
seokjin
olsun bu senelik bitti beşükür yorucu bi seneydi
jimin
benim bitti ağlayınjeongguk
of ben de mi dans üzerine okusaydimseokjin
üniversiteyi bitirdi sevgilisini de buldu ohhjimin
ay aklımdan çıkmıştıbu gece sevgilimin evine davetliyiz
hoseok
hangi eve 😵diğer vampirlerde olucak mı
jimin
evettüçünün kaldığı eve gidicez
akşam yemeğine 😋
hoseok
onlar vampir yemek yemiyorlar amkjeongguk
hoseokjimin
yiyorlar ama ihtiyaç duymuyorlarbu gece yerler bizim için nolmuş yani
seokjin
üçü bir arada olunca çok geriliyorumjeongguk
SWÖĞSMSMZLWLMSCMLhoseok
sen gül tabibu da taehyungla arayı düzeltti
seokjin namjoonda sana göz koymuş herhalde
bi ben mal gibi kaldim
seokjin
yok artık ne alaka namjoonay tamam çekici adam falan ama
jeongguk
amasi yokseni bir kesiyoo varya uf ufff
hadi iyisin kanka
jimin
valla öyle seokjinvampirler bir şey isterse alıyorlar😔
en büyük örnekleri yanınızda duruyor
seokjin
bilemedim şuanvampirden olur mu agalar
jeongguk
bal gibi oluryasadim biliyorum😭
jimin
oluyor bu aradahoseok
ben ne desem boş olacak amavampirden oluyormuş herhalde
öyle gözlemledim 🫶🏻
seokjin
ayyybak şuan bi düşünmedim değil
jimin
dusun kankadusun ben arkandayım
hoseok
hadi hazır mısınızjeongguk
tabii kijimin
ben de hazırım 🥳seokjin
ben de hadi gidelimm★
Hep birlikte davetli oldukları evin kapısında durduklarında biraz gerginlerdi. Bu uzun zaman sonra yedisinin bir arada olacağı ilk andı. Jimin vakit kaybetmeden kapının zilini çaldığında saniyeler içinde kapıyı açmış bedene uzandı.
Yoongi Jimin'i görür görmez kendine çekmiş, belinden kavramıştı. Hepsi içeri girdiğinde ayakta dikilen iki vampir ve bir yemek masası vardı. Yemek yememelerine rağmen hazırladıkları için bu durum biraz komik gözüküyordu.
"Hoşgeldiniz, direkt masaya oturmak ister misiniz?" Namjoon'un konuşmaya başlamasıyla sessizlik bozulmuş onu onaylamışlardı.
Aslında yemek boyunca herkes sessizdi. Jimin ve Yoongi bakışıp gülüşüyordu. Taehyung ve Jeongguk ikilisinin arasında ise değişik bir hava vardı. Sadece yemeğe odaklanmış bir Hoseok ve sürekli göz göze gelen Namjoon ve Seokjin vardı.
Yemekler bittiğinde Namjoon Seokjin'e kitaplığını göstermek için odasına çıkarmış diğerleri ise salonda oturup film izliyorlardı. Her şey sakindi ta ki kapının dışından sesler gelene kadar.
Yoongi ayaklanmış ama Jimin onu tutmuştu.
"Yoongi, gitme."
"Bebeğim bakmam lazım, geleceğim hemen ."
Jimin ne kadar kalması için ısrar etse de Yoongi, Taehyung'a Jimin, Hoseok ve Jeongguk'un yanında durmasını istemiş, kendisi ise dışarı çıkmıştı.
Yoongi'nin tahminleri doğru çıkmış, kasabaya yeni vampirler inmişti. 10 kişilik vampir sürüsü Yoongi'nin karşısında durduğunda Namjoon ve Taehyung'da hissettikleri gibi gelmişlerdi.
"Demek içeride insan saklıyorsunuz." Vampirlerden birinin konuşmasıyla içeri dalmak istemiş, kavga başlamıştı. Yoongi'nin alt etmeye çalıştığı vampir onun üzerine çıkmış, öldürmeye çalışıyordu.
Jimin camdan bakmış, gördüğü manzarayla şoka uğramıştı. Ne yapacağını bilemeyerek Yoongi'yi o hâlde görünce dışarı fırlamıştı. Evden çıkmadan da aldığı tahtayı sevgilisinin boğazını sıkan vampirin sırtına saplamıştı.
Ölen vampir Yoongi'nin üzerine yığılınca kalkmasını engellemiş, kimse ne olduğunu anlayamadan sürüden bir vampir Jimin'in tahtayı tutan bileğini ısırmıştı. Her şey çok hızlı gerçekleştiği için Jimin farkına varamamış Yoongi'nin üzerinde ölü vampiri itmiş onu kaldırmıştı. Yoongi birden Jimin'e sarılınca ise kendine gelmişti.
Kimse ne olduğunu anlayamadan diğer vampirler de ortadan kaybolmuşlardı. Hoseok ve Jeongguk'ta dışarıya çıktığında herkes birbirine bakıyordu.
Jimin sanki bileğinin ısırıldığını yeni farketmiş gibi acı içinde inlemesiyle yere yığılması bir olmuştu.
-
bu arada yoongi'nin vampirken bir göz renginin mavi diğer göz renginin kırmızı olduğunu hatırlatayım dedim💁🏻♀️
bir bolum daha atiyorumm😴
ŞİMDİ OKUDUĞUN
meet again, yoonmin
Fanfictionjimin yoongiye akım yapar ancak eskiden ilişkileri olduğunu ikiside hatırlamamaktadır. texting, düzyazı vampire fiction!