17

1.2K 144 36
                                    

duzenlemeye firsatim yok o yuzden lutfen yazim yanlislarina takilmayin 💗

smut yazmayi cok denedim ama olmuyormus ona benzer biseyler yazmaya calistim bu da uyari olsunn🐈

-


Yoongi, Jimin'in 'evin önündeyim' mesajını görür görmez evden koşarak çıkmıştı. Kaldırıma çıktığında karşıdan gelen sevgilisini gördü. Yağan yağmur hızla şiddetini arttırırken birbirlerini gören ikili koşmaya başlamışlardı.

En sonunda birbirlerine ulaştıklarında Jimin Yoongi'nin kucağına çıkmış anında bacaklarını beline sarmıştı. İkisinin de yağmurdan ıslanmış saçları alınlarına yapışmıştı. Yoongi, Jimin'in belini sıkıca sarmış, burnunu ise boynuna götürmüş soluklanıyordu.

Jimin'de sevgilisinin ıslak saçlarına minik minik öpücükler konduruyodu.

"Hasta olacağız." Yoongi başını kaldırarak fısıldamıştı.

"O zaman eve götür bizi." diyen Jimin'in ise Yoongi'nin kucağından inmeye niyeti yoktu.

Jimin konuşurken Yoongi'nin gözleri onun dudaklarına kaymış, yüzüne yaklaşmıştı.

"Dudakların..."

"Öp beni."

Jimin'den onay alan Yoongi daha fazla vakit kaybetmeden sevgilisinin dudaklarına yapışmıştı.

Öpüşmeleri daha da derinleşirken, Yoongi'nin eli Jimin'in kalçalarına kaymış, hafifçe sıkmıştı. Jimin inleyerek dudaklarını ayırdı.

"Sevgilim, eve gidelim."

Yoongi ise bunu onaylar gibi başını sallamıştı. Eve doğru ilerlemeye başladılar.
Eve ulaştıklarında Yoongi Jimin'i kucağından indirmiş ve evin kapısını açmıştı.

İçeri girdiklerinde Jimin, Yoongi'ye doğru ilerlemiş, kollarını boynuna dolamıştı. Yoongi'de sıkıca belini kavramış sevgilisini kendine bastırmıştı. İkisi de birbirinin dudaklarına bakıp, gülümsemişlerdi. Jimin öpmek için bir hamle yaptığında Yoongi'nin odağı başka bir yöne kaymış, dudaklarını es geçip boynuna yönelmişti. Jimin bunu anladığında sevgilisine boynunda daha çok yer açmıştı.

Başlarda sadece boynuna öpücükler bırakıyorken, minik ısırıklara dönüşmüştü. Jimin inledikçe, Yoongi daha fazla ısırıyordu. Yatak odasına geldiklerinde yeni bir öpüşmeyi başlatmadan kıyafetler onlara engel olduğu için hızlıca soyunmuşlardı.

Jimin odada bulunan ahşap çalışma masasını farkettiğinde aklına gelen şeyle Yoongi'yle beraber, oraya ilerlemişti.

Jimin masadan destek alıp oturduğunda sevgilisini de kendine doğru çekmişti. Yoongi baş parmağını Jimin'in dudaklarında gezdirmeye başlamıştı.

Kaçıncı turdaydık bilmiyordum ama hava daha aydınlanmamıştı. İçimden çıktığında tekrar öpüşmeye başlamıştık. Sertçe öperken ısırmaya başlamış ağzıma gelen kan tadını alsam da durmamıştım. O da durmamıştı. Neredeyse nefessiz kalana kadar öpüşmüştük. Dudaklarımız ayrıldığında onun dudaklarına bakmıştım kan içinde kalmıştı. Ve muhtemelen benimkiler de öyleydi.

O an Yoongi'nin göz renginin değişimini gördüm. Vampirdi ve kandan etkilenmesi normaldi. Ona istediğini verecektim.

"Bakma öyle. Em."

"Ne?" Rengi değişmiş gözleri sadece dudaklarıma odaklıydı. Ve derin derin nefesler alıyordu.

"Yoongi dudaklarımda ki kanı temizle."

Hiçbir söylemiyor sadece kendini kontrol etmek istiyor gibiydi.

"Kendini zorlama, kanımı istediğinin ikimizde farkındayız. Em şu kanı."

Yoongi ilk defa Jimin'in kanının tadına bakacaktı. Kendini durdurabilir miydi bilmiyordu ama emin de değildi.

"Ama ya kendimi kontrol edemezsem..."

"Sana güveniyorum sevgilim, kendini kontrol edebileceğini de biliyorum."

Yoongi artık düşünmeyi bırakmış, dudaklarına yönelmişti. Hafif öper gibi başlamış daha sonra biraz hızlanmış ve kanı emmeye başlamıştı.

Durması lazımdı. Daha fazlasını istiyordu ama durması gerektiğinin de farkındaydı. Hızlı bir şekilde geri çekildiğinde kendini yatağın diğer tarafına bırakmıştı.

Bir süre gözlerini kapatmış, kendine gelmeyi beklemişti. Jimin ise onu izliyordu.

Yoongi gözlerini açtığında bakışları Jimin'i bulmuş, gülümsemişlerdi.

"Harikaydı..."

"Kanından etkilendiğin ilk insan mıyım?" Jimin yavaşça sevgilisine yaklaşmış, konuşurken saçlarını karıştırmıştı.

"İlk ve tek insansın Jimin." Jimin ise bu sözlere karşılık başını eğmiş, gülümsemişti.

"Hadi duşa girmemiz lazım bebeğim."
diyen Yoongi yatakta doğrulmuş sevgilisini kucağına almıştı.

"Ama yorgunum..."

"Sevgilin halledecek."

Daha duştan çıkmamışlardı. Jimin Yoongi'nin kucağına çıkmış sıkı sıkı boynuna sarılmıştı.

"Tekrar istiyorum."

"Yorgun olduğunu-"

Yoongi'nin cümlesi Jimin'in öpücüğüyle kesilmişti.

-

bunu bosverin de
yeni fic aticam
okur musunuz 🫢🫶🏽🫶🏽

meet again, yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin