Oncelile herkese selammmm
Bu fic Otistikyonoglimm'in istegi uzerine uazdim umqrim begenirsin(iz)
. ...............................................................
Ben Sanha. Yoon Sanha. 17 yasinda ve lise 3. sinif ogrencisiyim Alti kisilik bi araladas, daha dogrusu kardes grubum var. Bin ve Minhyuk ile ayni siniftayim. Arakadas grubumuzun kalanlari ise, yani Dongmin, Jinwoo ve Myungjun hyung ise bizden bir yas buyuk olduklari icin 12. Siniflarin katindalar.
1'i uvey 3 kardesim var ve hepsini cok seviyorum. Junha hyung ve Jeha oz kardeslerim Minho ise uvey. Annem ve babam bosaninca babam Minho'nun annesiyle evlendi. Minho'nun annesi bizi hicbir zaman Minho'dan ayri tutmadi. Hepimizle kendi öz evlatlariymisiz gibi ilg8lendi. Bize hicbir zaman oz annemizin eksikligini hissettirmedi. Babam da ayni sekilde Minho'yu hicbir zaman kayirmadi. Her zman oz cocuguymus gibi davrandi ona.Jeha benim ikizim. Herseyimi ona rahatlikla anlatirim. Minho da bizimle ayni yasta olduğu icin ücüz gibiyiz. Birisi bana kardesin varmi diye sordugunda bir abim ve ikizlerim Jeha ve Minho var diyorum. Minho da bizi her zman kardesi gibi davrandi. N3 biz ona ne de o bize hicbir sey yapmadik. Her zman iyi anlastik. Arada her kardeste olabilicegi gibi bizde kavga ediyoruz ama en kisa zamanda cozuyoruz herseyi.
Kendimi yeteri kadar tanittigimi düşünüyorum. Bu yuzden sira ozel hayatimda.
Ben Dongmin hyungdqn hoşlanıyorum. B7nu Jeha ve Minho da biliyor. Ancak Junha hyunga soylemedik. Dongmin v3 Junha hyung ayni siniftalar. Kanka olmaslarda yankin arkadaşlar. Junha hyung'un cenesi dusuktur biraz. O yuzden ona soylemedik. Kesin laf arasinda falan agzindan kaciriverir.
Dongmin hyung'a her ne kadar soylemek istesem de verecegi tepkiden korkuyorum. G3cen sene gittigi piano kursunda 'kankam' dedigi bir cocuk ondan hoslaniyormus. Takintili desek daha dogru olur galiba. O gun Dongmin hyungu kurstan aldiktan sonra 'ASTRO' -Evet kendimize bu ismi verdik- olarak takilmayi planliyorduk. Ancak cikista Dongmin Hyung hepimize ofke kustu. Bizi gideceğimiz parka birakacak olan Ju ha hyung ile aralarindw nerdeyse buyuk bi kavga basliyordu. Dongmin hyung o kadar sinirlenmisti ki Hunha hyunga kafa atmisti. Abimde Dongmin hyunga kafa atacakken hocalar ve yoldan gecen kisler sayesinde ayrildilar. B3nde ayni seylerin tekrarlanmasi dan korkuyorum. Ya benimde ona takintili oldugumu ve sadece onun hakkinda bilgi edinmek icin arkadass oldugumu dusunurse?..
Buraya her sene ayni tarihte yazacagim ve sana olanlari anlatacagim. Görüşürüzzz!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yarım Kalan Aşk | WooSan (ASTRO)
FanfictionAşk ona göre kesinlikle pişmanlık değildi. Ona göre aşk; masumca, saf bir sevgi ile sevmekti. Angst