(Final)0.9 - Dongmin'in Gözünden Sanha

10 2 0
                                    

Sanha onun icin her zaman iyi bir arkadas, hatta kardes olmustu. Taki o gune kadar. O gun nefret etti Snah'dan. Onun da digerleri gibi bir orospu oldugunu dusunuyordu. Ancak Sanha'nin sevgisi cok masumcaydi. Ayni zamanda cok da guzeldi...

Dongmin'den

O gunden sonra digerleriyle de iletisimimi k3smis ve universite icin Japonya'ya gitmiştim. Ancak bu dort yil bana 4 asir gibi gelmisti. Insanin sevdikleinden uzakta olmasi cok koyuyordu. Anvak bunu ben kendim secmistim degil mi?

Üniversite bittigi gibi Kore'ye g3ri dondum. Digerleriyle konusmaya calissk da artik birseyl3rin eskisi gibi olmadigini hepimiz biliyorduk.

Sanha ile de karsilasmistim birkac kere. Onu da cok özlemistim. Ancak hala icimde ona karsi bilmedigim kotu bir his vardi. Bana surekli onun bir surtuk olsugunu soyleyip duruyordu...

........

Bir gun Sanha yi aramaya karar verdim. Ocimde degisk bir duygu vardi. Daha once hic tatmadigim bir duygu. Bunu Japonya da taniatigim ve ordaki en yakin arkadasim olan Kook'a anlatmistim. O da bunun ask olsugunu soylemisti bana.

Bunun uzerine cok dusundum. Her seyi tarttim kafamda. Digerlerine karsi da ayni hissediyor musum diye. Ama hayir. Hwr sey bambaskaydi. Asik olmust7m ben...

11 eylul gunu... lanet olsun boyle gune... Telefonda Minhyuk'un dedikleri.. Kulagimda cinliyor hala...

O gun tum cesaretimi toplamis ve onu aramistim. Yemege goturmeyi planliyordum. Ondan orda her sey icin ozur dileyecek ve yepyeni bos bir sayfa acmayi isteyecektim. Ancak o sayfa daha acmadan kapanmisti... Nefret ettim o gun kendimden daha knce hic olmadigi kadar...

Yarım Kalan Aşk | WooSan (ASTRO)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin